Kayseri`De Lastik Katliamı !
-
Arkadaslar kayseri esenyurt mahallesinde oturanlar sabah kalkıp arabalarına gittiklerinde büyük bi şokla karsılaştılar. Mahalledeki arabaların %90 ının lastikleri patlatılmıştı. hem çok kötü hemde çok komik bi durum oluştu. bize ait 2010 kango, transit ve desote kamyonun lastikleri patlamıştı. Orospu çocugu sabaha kadar tüm mahalleyi dolaşıp saplamış bıçağı lastiklere... tam bi kargaşa vardı sabah polisler haberciler vatandaşlar felan. bizim zararımız 2 bin lira yazık değilmi a.q ayrıntılar aksam haberlerde çıkar. valla çok sinirliyim a.q um çocugu ne istedin vatandaşın lastiğinden... bizim sokakta 7-8 araba gümlemiş mahallede kaç araba gümledi siz düşünün :S
Lastikçi mi yaptı acaba insanın aklına hersey geliyo :S
-
bende istanbul esenyurttayım dai :D burdada olay farksız .d
-
Esenyurt'ta normal zaten böyle şeyler.Şahsen garipsemedim.
Edit : ZSAJSAOIJDA KAYSERİYMİŞ BEYLER PARDON :D İSTANBULDAKİ ESENYURT SANDIM. UYANAMADIM DAHA.
-
Geçmiş olsun hoca. Umarım bi yerde mobeseye takılmışlardır O zaman havasını indirirler ..
-
laastikçi yapsa koca bıçağı daldırmaz lastiğe. Tamiri çok zor olur. çivi batırıp delmek daha karlı olurdu..
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
laastikçi yapsa koca bıçağı daldırmaz lastiğe. Tamiri çok zor olur. çivi batırıp delmek daha karlı olurdu..
-----------------------------yeni lastik satmak ?
-
istanbul / esenyurtta hic böyle bisey görmedim :| istanbul esenyurtlu olanlar icin diyorum :D
Kayseri esenyurtlulara da gecmis olsun :)
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
Geçmiş olsun hoca. Umarım bi yerde mobeseye takılmışlardır O zaman havasını indirirler ..
-----------------------------mobese yok hoca zaten gece mahalede kimse ayakta olmaz sokakta 1 kişi bile bulamazsınız sakin bi mahalle... böyle olaylar hiç olmazda kayserinin en temiz mahallesi diye anılırdı... bilmiyorum valla lastikçiden şüpheleniyo millet veya biri saroş olup yapmışta olabilir...
-
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
laastikçi yapsa koca bıçağı daldırmaz lastiğe. Tamiri çok zor olur. çivi batırıp delmek daha karlı olurdu..
-----------------------------yeni lastik satmak ?
-----------------------------tamirci yeni lastik stoklarını dükkana dizmeye başlamışsa lastikçiden şüpheenin
-
lastikçi yapsa böyle gelişigüzel bütün arabalara bıçak sokmaz daha mantıklı hareket eder. bunu yapan her kimse bir anlık sinirle bilinçsizlikle vs ile yapmış gibi gözüküyor. orda olsaydım dedektifliğe soyunurdum :D mahallenin dışından bi husumetliniz falan varsa o yapmış olabilir. nese geçmiş olsun hepinize
-
geçmiş olsun bununla gelip geçsin ya böyle olsaydı : http://www.hurriyet.com.tr/gundem/16620207.asp?gid=373 bu da dün akşam yapılmış. Beterin beteri var... Tekrar geçmiş olsun...
