Kazım Koyuncu !
-
gumusservi bunu yazdı:
-----------------------------
Ölümün adaleti yok malesef..Çok özlüyorum. 1 yıldır gitmediğim memleketimi, yeşilini, havasını, suyunu. Kazım’ı da çok özlüyorum.
Beni en çok etkileyen türkülerden “sevup alamiyanun oy yüreğini buz bağlar”
Kazım Koyuncu - Karşıya Çifte Çamlar
-----------------------------vay kanka sen karadenizlimiydin aslını niye gizliyon izmir diye dolaşıyon ortalarda :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
gumusservi bunu yazdı:
-----------------------------
Ölümün adaleti yok malesef..Çok özlüyorum. 1 yıldır gitmediğim memleketimi, yeşilini, havasını, suyunu. Kazım’ı da çok özlüyorum.
Beni en çok etkileyen türkülerden “sevup alamiyanun oy yüreğini buz bağlar”
Kazım Koyuncu - Karşıya Çifte Çamlar
-----------------------------vay kanka sen karadenizlimiydin aslını niye gizliyon izmir diye dolaşıyon ortalarda :)
-----------------------------Gizlediğim falan yok hep söylüyorum..Sorsaydın söylerdim :)
-
-
Gerçekten çok sevdiğim değer verdiğim bir insandı hala şarkılarını dinlediğimde hüzünlenirim gözlerim dolar. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.
Biliyoruz bir yıldız yağmuruna tutulacağız toprak çökecek başımız dönecek arkamızda seni bulacağız "HAYDE" diyeceksin ernesto gibi gidelim yıldızların cok olduğu bir gökyüzü altına.
-
LuCiFeR bunu yazdı:
-----------------------------
Gerçekten çok sevdiğim değer verdiğim bir insandı hala şarkılarını dinlediğimde hüzünlenirim gözlerim dolar. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.
Biliyoruz bir yıldız yağmuruna tutulacağız toprak çökecek başımız dönecek arkamızda seni bulacağız "HAYDE" diyeceksin ernesto gibi gidelim yıldızların cok olduğu bir gökyüzü altına.
-----------------------------Hayde.. dağa karayemişa ...
-
-
-
sadece ölüm yıldönümünde mi hatırlıcaz
-
kzdal bunu yazdı:
-----------------------------
alli bunu yazdı:
-----------------------------
Kâzım Koyuncu (d. 7 Kasım 1971, Artvin - ö. 25 Haziran 2005, İstanbul)
ölüm yıldönümü de değil . konunun amacı ne ayıptır sorması
-----------------------------Bi amacı yok başkan. Sadece Rahmetli Kazım Abiyi Anmak..
-----------------------------sadece ölüm yıldönümünde mi hatırlıyacağız...
-
mustaa bunu yazdı:
-----------------------------
sadece ölüm yıldönümünde mi hatırlıcaz
-----------------------------hayır elbette . her aklına gelen buraya konu açarsa bilişim forumundan alkışlarla yaşıyoruma döner . konu açmanın yeri ve zamanı var
