Kazım Koyuncu !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    gumusservi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ölümün adaleti yok malesef..Çok özlüyorum. 1 yıldır gitmediğim memleketimi, yeşilini, havasını, suyunu. Kazım’ı da çok özlüyorum.

    Beni en çok etkileyen türkülerden  “sevup alamiyanun oy yüreğini buz bağlar” 

    Kazım Koyuncu - Karşıya Çifte Çamlar


    -----------------------------

    vay kanka sen karadenizlimiydin aslını niye gizliyon izmir diye dolaşıyon ortalarda :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gumusservi
    gumusservi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Dişi

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    gumusservi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ölümün adaleti yok malesef..Çok özlüyorum. 1 yıldır gitmediğim memleketimi, yeşilini, havasını, suyunu. Kazım’ı da çok özlüyorum.

    Beni en çok etkileyen türkülerden  “sevup alamiyanun oy yüreğini buz bağlar” 

    Kazım Koyuncu - Karşıya Çifte Çamlar


    -----------------------------

    vay kanka sen karadenizlimiydin aslını niye gizliyon izmir diye dolaşıyon ortalarda :)


    -----------------------------

    Gizlediğim falan yok hep söylüyorum..Sorsaydın söylerdim :)


    Çok fotojenik bir "acı" çekiyorum. G ü l ü m s e . . .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek

    Gerçekten çok sevdiğim değer verdiğim bir insandı hala şarkılarını dinlediğimde hüzünlenirim gözlerim dolar. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.

    Biliyoruz bir yıldız yağmuruna tutulacağız toprak çökecek başımız dönecek arkamızda seni bulacağız "HAYDE" diyeceksin ernesto gibi gidelim yıldızların cok olduğu bir gökyüzü altına.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kzdal
    kzdal's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2011
    Erkek

    LuCiFeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gerçekten çok sevdiğim değer verdiğim bir insandı hala şarkılarını dinlediğimde hüzünlenirim gözlerim dolar. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.

    Biliyoruz bir yıldız yağmuruna tutulacağız toprak çökecek başımız dönecek arkamızda seni bulacağız "HAYDE" diyeceksin ernesto gibi gidelim yıldızların cok olduğu bir gökyüzü altına.


    -----------------------------

    Hayde.. dağa karayemişa ...


    Hastasıyızzz Dedeeee :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alli
    alli's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    Kâzım Koyuncu (d. 7 Kasım 1971Artvin - ö. 25 Haziran 2005İstanbul)

    ölüm yıldönümü de değil . konunun amacı ne ayıptır sorması


    https://i.imgur.com/lCgZ0V0.jpg
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kzdal
    kzdal's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2011
    Erkek

    alli bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kâzım Koyuncu (d. 7 Kasım 1971Artvin - ö. 25 Haziran 2005İstanbul)

    ölüm yıldönümü de değil . konunun amacı ne ayıptır sorması


    -----------------------------

     

    Bi amacı yok başkan. Sadece Rahmetli Kazım Abiyi Anmak..


    Hastasıyızzz Dedeeee :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustaa
    mustaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2010
    Erkek

    sadece ölüm yıldönümünde mi hatırlıcaz 


    forum yorumla yaşar....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustaa
    mustaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2010
    Erkek

    kzdal bunu yazdı:
    -----------------------------

    alli bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kâzım Koyuncu (d. 7 Kasım 1971Artvin - ö. 25 Haziran 2005İstanbul)

    ölüm yıldönümü de değil . konunun amacı ne ayıptır sorması


    -----------------------------

     

     

    Bi amacı yok başkan. Sadece Rahmetli Kazım Abiyi Anmak..


    -----------------------------

     

    sadece ölüm yıldönümünde mi hatırlıyacağız...


    forum yorumla yaşar....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alli
    alli's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    mustaa bunu yazdı:
    -----------------------------

    sadece ölüm yıldönümünde mi hatırlıcaz 


    -----------------------------

    hayır elbette . her aklına gelen buraya konu açarsa bilişim forumundan alkışlarla yaşıyoruma döner . konu açmanın yeri ve zamanı var


    https://i.imgur.com/lCgZ0V0.jpg
Toplam Hit: 5761 Toplam Mesaj: 32