

Kedi Çok Kızdı Ama :O
-
http://www.youtube.com/watch?v=OVGzwj1A4QI&feature=related arkadaşlar bullterrier kediyle accaip taşşak geçiyor..kedide dayanamayıp ölümcüm taktikler uyguluyor çok hoşuma gitti şahsen :D
-
Oha :D:D Kedi cidden çok kızmış yaa =)
-
Kedi çok uyanık çıktı, nasılda saklanıp pusuya yatıyor ((:
-
Hocam Bügün..Sokakta Gidiyorum Köpeğimle.. Kaldırımda 2 Tane Kedi Duruyo.. Biraz Uzaklarından Geçiyorum.. Beyaz Kedi Koşarak Bir Geldi Köpegın Boynuna Atladı .kedi allahtan tırnagını falan gecırmedi ve.köpegı cektım ve kedi yere düstü kedi yine kabardı köpegımın yuzune atlıcak sandım ve atlıcaktı nerdeyse.. ve olayın sonu hazim sonu.. bitane tekme attım kedi yuvarlan yuvarlandı.. sonra sırtustu kaldı .. ..kedinin ayakları yada kafası.. kırıldı..sanırım :( belkide öldü :( ama kedi yerden kalkamadı uzaklaştım ordan hemen
sonrasını bılmıyorum ..gerçekten yaptıgımdan dolayı pişman oldum.. bu sabah ilk işim gidip.. kediye bakıcam.. ama kedi neden durduk yer saldırdı onu anlamayadım yawruları falan vardı yada onları koruma amaclı boyle bısey yaptı.. . bu videodakı köpekte.. .kediyle yanlıs oynuyo kedi allah korusun yuzune atlarsa.. gözunu falan cıkarır.. -
geyik bölümüne :/
-
rene yanlış yere konu açanlara bi iyilik yapıcak gibime geliyo bu yakınlarda :)
-
haah harika ya :D dellenmiş kedi.
kedinin fareyle oynadığının bir üst versiyonu olsa gerek :D
-
köpek tam soytarı Caannııımmm :)
-
ama kedıde akkıllı cıktı nasıl saklandı ole saklambac oynar gıbı :)))
-
ciddi adamla şaklabanlık yapılmaz işte:D
-
Hahah Kopegi yakalasa fena olcakmıs:D
Toplam Hit: 2974 Toplam Mesaj: 12