Kefillik Lazım
-
Benimde 1 kefil hakkım kaldı.Siteyi her gösterdiğim arkadaş kefillik istiyor.Yönetimden rica etsek kefil kotası yükseltilse acaba nasıl olur? Dilekçe yazsak kabul edilir mi?
-
15 tane yok 17 tane var bi işe yaramıyo :)
-
ats30 bunu yazdı:
-----------------------------
Benimde 1 kefil hakkım kaldı.Siteyi her gösterdiğim arkadaş kefillik istiyor.Yönetimden rica etsek kefil kotası yükseltilse acaba nasıl olur? Dilekçe yazsak kabul edilir mi?
-----------------------------
1. kefil olduğun adamhttp://www.tahribat.com/members.asp?id=359212. kefil olduğun adamhttp://www.tahribat.com/members.asp?id=35951
-
ben siteyi gördüğüm akşam üye olmuştum ne mutlu bana ama ne zaman ve nasıl kefillik hakkı kazanılıyor?
-
Harsun bunu yazdı:
-----------------------------
ben siteyi gördüğüm akşam üye olmuştum ne mutlu bana ama ne zaman ve nasıl kefillik hakkı kazanılıyor?
-----------------------------Login Olma sayısı : 65 Yazdığı Dökümanlar : 0 Yazdığı Haberler : 0 Hikayeye Katkıları : 0 Üye Olduğu Tarih : 27 Mayis 2009 (Çarsamba) 00:23 Son giriş yaptığı Tarih : 28 Haziran 2009 (Pazar) 15:26 1-2 tane haber ekle
edit:100 tane login ol 3 tane geliyr
-
rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------ats30 bunu yazdı:
-----------------------------
Benimde 1 kefil hakkım kaldı.Siteyi her gösterdiğim arkadaş kefillik istiyor.Yönetimden rica etsek kefil kotası yükseltilse acaba nasıl olur? Dilekçe yazsak kabul edilir mi?
-----------------------------
1. kefil olduğun adamhttp://www.tahribat.com/members.asp?id=359212. kefil olduğun adamhttp://www.tahribat.com/members.asp?id=35951
-----------------------------kefil olduğum o arkadaşlar yakın arkadaşlarım.ben sadece kefil oldum o kadar.anlatmak istediğin tam olarak nedir senin ?
-
asp host+ domain regleyene 5 kefillik verilir. :D
-
12 tane var 1 risini vermem :)
-
0 tane var istesemde veremem :D
-
İsteyen varsa beleşe veririm..Gönlüm zengin:P
