folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kelebek Misali [Siir]



Kelebek Misali [Siir]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Hapistim !!! Kendi icimde

    Cikamiyordum kabugumdan.. Sensiz ve sessiz...

    Ta ki sen gelene kadar !!!

     

    Ansizin icim urperdi !!!

    Bu hissettigim ruzgar... 

    Tenime degip gecen... 

    Yoksa ilkbahar ruzgari mi?

     

    Ucuyorum, yuregimle..Cikmisim artik icimden...

    Carpiyor hizla yuregim...

    Yoksa ask mi bu ? Ilkbahar aski mi ?

    Seni bana hatirlatan

     

    Birden sen aklima geldin...

    Ucuyorken yuregim titredi...

    Kalbim durdu... Sen yoksun artik...

    Bosluga dogru dusuyorum simdi...

     

    Sen yoksun,

    Bende yokum, 

    Omrum kisaymis, senin askin gibi

    Kelebek misali

     

    ---------

    dhmm

     


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    okuyan oldu mu arkadaslar. Gece gece aklima esti bisiler karaladim :)...

     


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    okudum hocam :))

    Amatör bir tuhla gayet güzel olmuş. Bu kadar yazabiliyorsan daha iyilerini yapabilirsin de.

     


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CnkGn
    CnkGn's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2011
    Erkek

    Bitiş çok iyi :)


    yo yo yo 1-4-8-3 to the 3 to the 6 to the 9 representing the abq. what up biaatch! leave at the tone...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Valla ne yalan soyliyim once cekindim sonra postladim...

    SOnrada b.mb.k oldu dedim ama hic olmazsa okuyan var mis

     

    Sagolu dostlar :)

    Aklimda daha cok boyle var ama ara ara geliyor :)


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Exael
    Exael's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2011
    Erkek

    her mısranın sonunda ünlem işareti ve üç nokta olmasa güzel olurmuş.şiir güzel ama :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

     

    Fazlaca basit ve o ünlemler dahada basitlerştirmiş.


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    dogruyu söylemk gerekirse şiir yazma hocam


    ....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek
    karakutu bunu yazdı

     

    Fazlaca basit ve o ünlemler dahada basitlerştirmiş.

    Hocam ben ztn basit bir insanim :)... Esti kafama ve yazdim :) Aslinda kelebegin kbaugundan cikip ucusunu - Ucusundan olusunu ve omrunun kisa oldugunu anlatmak istedim :) ama yetek yok ki :)


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek
    Media bunu yazdı

    dogruyu söylemk gerekirse şiir yazma hocam

    Hocam ben bir sey ogrendim su hayatta...

    Bazen sacmalamakla kendimi iyi hissediyorsam sacma oldugunu bile bile yaparim...

    Maksat mutlu olmak :)


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
Toplam Hit: 1444 Toplam Mesaj: 16