Kemal Sunal'ı Rahmetle Anıyoruz..
-
Kemal Sunal'ın 13.Ölüm Yıldönümü mekanı cennet,ruhu şad olsun. Rahmetle anıyoruz.
-
o yüzden bugün 'hababam sınıfı' vardı demek ki tv'de.
la yine kahkaha atarak izledim.
ruhu şad olsun.
-
Kreyzi bunu yazdı
o yüzden bugün 'hababam sınıfı' vardı demek ki tv'de.
la yine kahkaha atarak izledim.
ruhu şad olsun.
aynen
-
Baba Adam...
ONEMINUTE tarafından 03/Tem/13 00:28 tarihinde düzenlenmiştir
-
Sunnetimin yildonumunde vefaat etmisti.. Oturup hungur hungur agladigimi iyi bilirim.. Ruhu saad olsun..
-

-
onun gibi insan ve komedyen az gelir bu dunyaya kufursuz aile icinde izlenen tek komedyen ruhu sad olsun
-
Şu memleketin tarihinde hayranlık duyduğum üç beş adamdan birisi.
-
dün gibi merdivenlerde otururken birden herkes bağırdı inek şaban ölmüş
nasıl çocukça koşup düşmüştüm tv ye bakmak için nasıl olur inek şaban ölürkader seni bizden aldı ve biz o günden sonra gülmeyi unuttuk
-
İnsan bi akrabasını kaybetmiş belkide akrabadan öte bir değerini kaybetmiş gibi hissediyor kendini. Kuzenlerimden çok görmüşümdr bu adamı, iyi niyetli temiz kalpli tanıtıldı bize, seni seviyorum Kemal abi
-
Bi insanın bütün filmlerimi komik olur bütün filmlerimi güldürür
büyüksün Kemal Sunal Mekanın cennet olsun
