Kendi Googlenı Yap :D
-
http://funnylogo.info/create.asp Google yazan yere istedinizi yazın normal arama motoru gıbı
-
güzelmis hacim ama tek kullanimlik veriyor :D
-
valla ben yaptım super oldu biraz renk kalıtesı dusuk ama super oldu :D
-
Aha sonunda google a index attım :l
-
hahahahahahahaha hll sana bea :D
-
tek kullanımlıkmı ??
http://funnylogo.info/engines/Google/Red/Sorunlu.aspx -
AmoR bunu yazdı:
-----------------------------
Aha sonunda google a index attım :l
-----------------------------asdasd:)
yakında bunu keşfeden bi lamer ciddi ciddi söyleyebilir:)
-
-
-
http://funnylogo.info/engines/Google/White/NetBABA.aspx tek kullanımlık değil ağalar.
Edit:
http://funnylogo.info/engines/Google/White/Google%20Hacked%20By%20NetBABA.aspx
-
http://funnylogo.info/engines/Google/Red/Hacked%20By%20ZoktriP.aspx
xD
Edit: Hırkız NetBABA fikrimi çaldı :)
Toplam Hit: 2952 Toplam Mesaj: 16
