Kendi Sitem ( Domain İsmi +18 )
-
ie 7 kullaniyorum su an, oluyo. bazen :)
-
Tariqat Sapııııı:D::DD:
-
The_Holigan bunu yazdı:
-----------------------------
Tariqat Sapııııı:D::DD:
-----------------------------sen avatarına bak:D:D:D
-
adkljaklşfjakljfalsjşf xD olm ben kendimden bahsediorum zaten...
-
Hoca yok artık ebeyin.mmı..
Site güzel...içeriğini zenginleştirirsen ii olur da..
Şimdi birşey var sen o küçük çocukların resimlerini koymuşsuında.. Hiç düşünmedinmi adamın biri bunu çocuk pornosu diye indirdi..Yada biri bunu çocuk pornosu olarak algıladı ...O zaman işte görürsün ebeyin *mmını:D
-
Bisi Olmas la :D Polislerle anlasmam war :D Counterdeki Teröristlere Öldüklerini yayınlamıcam Onlarda Karısmicak Bana :D adlkjhaflkşjaslşfjalşjfa xD Muhahahhihihohohohuhihia
-
Güzelmiş la:D Enteresan haberler de koyabilirsin.
-
hadi bakalım yardımcı olabileceğim bi konu varsa böyle arsız edepsiz (!) sitelere desteğimiz sonsuz, umarım büyürde fuhuş yuvası olur
bide ebeyin ne lan , ebenin denmez mi ? e-bay in amı da mı var diye iiirenç bi espri patlatmaktan kendimi alamadım bi an
Toplam Hit: 5649 Toplam Mesaj: 29
