Kendinizi Nasıl Delirtirsiniz???
-
pesimist hocam bir film var Aman Tanrım ismi.başrolde Jim Carrey oynuyor.film Türkiye'de yasaklanmış.Seni hem güldürür hem de düşündürür.buyur linkleri;
http://rapidshare.com/files/50364280/diviks.org.aman.tanrim.part1.rar
http://rapidshare.com/files/50367303/diviks.org.aman.tanrim.part2.rar
http://rapidshare.com/files/50370053/diviks.org.aman.tanrim.part3.rar
http://rapidshare.com/files/50372869/diviks.org.aman.tanrim.part4.rar
http://rapidshare.com/files/50375782/diviks.org.aman.tanrim.part5.rar
http://rapidshare.com/files/50378798/diviks.org.aman.tanrim.part6.rar
http://rapidshare.com/files/50381763/diviks.org.aman.tanrim.part7.rar
http://rapidshare.com/files/50382718/diviks.org.aman.tanrim.part8.rar
düşünmeye çok fazla fırsatın oluyorsa filmde denilmek istenen mesajı alırsın hocam.tanrı ile kul arasındaki "dua" dediğimiz bağın anlamı hiçte bize öğretilen gibi değil.
-
Hoca olay dalgaya alınabilir ama ciddi anlatıyorum bak...
3. Posta:
Hoca masturbasyon ve ya halk arasında dendiği gibi 31 çekiceksin. İlk iki postadan sonra 3. adıma geçiceksin. Ama yanında seksi anımsatacak hiç bi belge bişey tesettürlü kadın resmi bile olmayacak. Ve sen 3.yü atmaya çalışacaksın. Ağlamazsan mail çek. Mail'im Profilimde yazılı hoca; saygılar...
-
Bende sınıfta kaldım dersler kotu dertlıyım diyorum ne dertler var insanların basında Allah namus ve vicdan azabı vermesin
-
@pesimistzombie
geçmiş olsun abi. Seviyoruz seni. Tabii burda okunanlara bakarak sadece o an için mutlu olacan ve sonra yine dertlerinde berabersin :/ Bilirim bu durumu ben de geçirdim depresyon filan. Elimizden geleni yaparız senin için. Ayrıca senin kodlaını editleyip satanların izzeti itibarını şerefini skiyim. Amlarından çıksın o para. Neyse. Hastalığına da Allah acil şifalar versin. İçinde bulunduğun bu sıkıntı ve bunalımdan benim felsefemce şu sayede kurtulabilirsin: "bağırmak çağırmak, piçlik, sağa sola sataşmak, yaramazlık, haylazlık yaparak" bak o zaman ne diycen. Bunları yapınca bi enerji, neşe filan gelecek. Sonra sikeirm lan dünyanın aq diycen. Ara ara bunları yap. Bi deşarj ol. Ben hep yaparım ve kendime gelirim. Ayrıca içine atma. Kesinlikle atma. Böyle kalp taraflarına felan bi sıkıntı geliyo içten anlık olarak. Ne biliyim bloguna yaz, birine anlat, ses kaydı yap. Dışarı akıt yani o bunalımlarını. ve Dediğim kopma olayını yap. Çık Sokağa buralar benim lan aq de. Koş bağır, vur, patlat, yak, kır, boz.
Tekrar geçmiş olsun. seviyoruz seni.
