folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kendinizi Nasıl Delirtirsiniz???



Kendinizi Nasıl Delirtirsiniz???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    pesimist hocam bir film var Aman Tanrım ismi.başrolde Jim Carrey oynuyor.film Türkiye'de yasaklanmış.Seni hem güldürür hem de düşündürür.buyur linkleri;

     

    http://rapidshare.com/files/50364280/diviks.org.aman.tanrim.part1.rar

    http://rapidshare.com/files/50367303/diviks.org.aman.tanrim.part2.rar

    http://rapidshare.com/files/50370053/diviks.org.aman.tanrim.part3.rar

    http://rapidshare.com/files/50372869/diviks.org.aman.tanrim.part4.rar

    http://rapidshare.com/files/50375782/diviks.org.aman.tanrim.part5.rar

    http://rapidshare.com/files/50378798/diviks.org.aman.tanrim.part6.rar

    http://rapidshare.com/files/50381763/diviks.org.aman.tanrim.part7.rar

    http://rapidshare.com/files/50382718/diviks.org.aman.tanrim.part8.rar 

     

    düşünmeye çok fazla fırsatın oluyorsa filmde denilmek istenen mesajı alırsın hocam.tanrı ile kul arasındaki "dua" dediğimiz bağın anlamı hiçte bize öğretilen gibi değil. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Hoca olay dalgaya alınabilir ama ciddi anlatıyorum bak...

    3. Posta:

    Hoca masturbasyon ve ya halk arasında dendiği gibi 31 çekiceksin. İlk iki postadan sonra 3. adıma geçiceksin. Ama yanında seksi anımsatacak hiç bi belge bişey tesettürlü kadın resmi bile olmayacak. Ve sen 3.yü atmaya çalışacaksın. Ağlamazsan mail çek. Mail'im Profilimde yazılı hoca; saygılar...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibrahim_c
    ibrahim_c's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Bende sınıfta kaldım  dersler kotu dertlıyım diyorum ne dertler var insanların basında Allah namus ve vicdan azabı vermesin

    Yukarıda yazan medeni durum seceneklerinde neden DUL yok !!! ben belkı dulum
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    @pesimistzombie

    geçmiş olsun abi. Seviyoruz seni. Tabii burda okunanlara bakarak sadece o an için mutlu olacan ve sonra yine dertlerinde berabersin :/ Bilirim bu durumu ben de geçirdim depresyon filan. Elimizden geleni yaparız senin için. Ayrıca senin kodlaını editleyip satanların izzeti itibarını şerefini skiyim. Amlarından çıksın o para. Neyse. Hastalığına da Allah acil şifalar versin. İçinde bulunduğun bu sıkıntı ve bunalımdan benim felsefemce şu sayede kurtulabilirsin: "bağırmak çağırmak, piçlik, sağa sola sataşmak, yaramazlık, haylazlık yaparak" bak o zaman ne diycen. Bunları yapınca bi enerji, neşe filan gelecek. Sonra sikeirm lan dünyanın aq diycen. Ara ara bunları yap. Bi deşarj ol. Ben hep yaparım ve kendime gelirim. Ayrıca içine atma. Kesinlikle atma. Böyle kalp taraflarına felan bi sıkıntı geliyo içten anlık olarak. Ne biliyim bloguna yaz, birine anlat, ses kaydı yap. Dışarı akıt yani o bunalımlarını. ve Dediğim kopma olayını yap. Çık Sokağa buralar benim lan aq de. Koş bağır, vur, patlat, yak, kır, boz.
    Tekrar geçmiş olsun. seviyoruz seni.


    sanılanın aksine...
Toplam Hit: 2597 Toplam Mesaj: 15