Kes Ama Yapıştırma
-
s.a
bi dosyayı kessek ve yapıştırmadan başka bi dosya kessek ilk kestiimiz nereye gider
??? -
Kayıppp....
-
:) Kesimi iptal olur.. denemedin mi ?
-
işte kayıp da nasıl kayıp siliniyo mu
-
kesim iptal olur. yuhh yani artık ben size ne diyeyim :))
-
abi yuh deme :))
dosya kaybettiim oldu böle bi hamle sonrasında o yuzden soruorum
tamam demek ki ilk kesim iptal oluo
peki
o zaman fatalhands niye kayıpp dedi
not: biraz önce denedim ilk kesim iptal oldu
kes kopyala yapıştır bu üçlüyü kullanarak bi dosya nasıl kaybedilir ???
sanırım bu daha doğru bi soru olur -
Shift+Delete
-
babacanlar peki flaşdisk de ki verileri silince o sildiklerimiz nereye gidiyor geridönüşüm kutusuna gitmiyor direk siliniyor gibi umarım buna mantıklı bi soru gelir...
-
şimdi aslında sildim dediğiniz hiç bişi aslında silinmez
sadece hddnin onu görmesi engelleniyo [mbr den mi ne yeri boşaltılıyo ama nerden boşaltılıyo bilmiom arayın bulun :))))]
eğer üzerine başka bişi yazarsak silinmiş oluyo -
2 kez test ettigim bir olay var dosyayi kesiyorum sonra pc yi resetliyorum tekrar actigimda dosya kayip...ama 2.denememde dosya yerinde duruyordu....ilk denemeyi win98de yillar once 2.denemyide simdi yaptim winxp :D
-
herhangi birşeyi (yazı, müzik, film vs.) kestiğinizde yada kopyaladığınızda, bu kestiğiniz/kopyaladığınız şey "clipboard"a yazılır. clipboard ise sadece bir öğeye izin veriyor. o yüzden ikinci kopyalama/kesme işlemini yaptığınızda bir önceki clipboard'dan silinir.
tam olarak olayı gözlemlemek isterseniz başlat/çalıştır'a "clipbrd" yazarak clipboard viewer'ı çalıştırın..
Toplam Hit: 3713 Toplam Mesaj: 13
