Kes Ama Yapıştırma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tatarramazan
    tatarramazan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2003
    Erkek
    s.a
    bi dosyayı kessek ve yapıştırmadan başka bi dosya kessek ilk kestiimiz nereye gider
    ???

    Bu niymiş la?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FatalHands
    FatalHands's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    Kayıppp....

    46i+5i²×36¼=??
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    :) Kesimi iptal olur.. denemedin mi ?

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tatarramazan
    tatarramazan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2003
    Erkek
    işte kayıp da nasıl kayıp siliniyo mu

    Bu niymiş la?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek
    kesim iptal olur. yuhh yani artık ben size ne diyeyim :))

    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tatarramazan
    tatarramazan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2003
    Erkek
    abi yuh deme :))
    dosya kaybettiim oldu böle bi hamle sonrasında o yuzden soruorum
    tamam demek ki ilk kesim iptal oluo
    peki
    o zaman fatalhands niye kayıpp dedi

    not: biraz önce denedim ilk kesim iptal oldu

    kes kopyala yapıştır bu üçlüyü kullanarak bi dosya nasıl kaybedilir ???
    sanırım bu daha doğru bi soru olur

    Bu niymiş la?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    Shift+Delete

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    babacanlar peki flaşdisk de ki verileri silince o sildiklerimiz nereye gidiyor geridönüşüm kutusuna gitmiyor direk siliniyor gibi umarım buna mantıklı bi soru gelir...

    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    şimdi aslında sildim dediğiniz hiç bişi aslında silinmez
    sadece hddnin onu görmesi engelleniyo [mbr den mi ne yeri boşaltılıyo ama nerden boşaltılıyo bilmiom arayın bulun :))))]
    eğer üzerine başka bişi yazarsak silinmiş oluyo

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    2 kez test ettigim bir olay var dosyayi kesiyorum sonra pc yi resetliyorum tekrar actigimda dosya kayip...ama 2.denememde dosya yerinde duruyordu....ilk denemeyi win98de yillar once 2.denemyide simdi yaptim winxp :D

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXoR_CIST
    eXoR_CIST's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2002
    Erkek
    herhangi birşeyi (yazı, müzik, film vs.) kestiğinizde yada kopyaladığınızda, bu kestiğiniz/kopyaladığınız şey "clipboard"a yazılır. clipboard ise sadece bir öğeye izin veriyor. o yüzden ikinci kopyalama/kesme işlemini yaptığınızda bir önceki clipboard'dan silinir.

    tam olarak olayı gözlemlemek isterseniz başlat/çalıştır'a "clipbrd" yazarak clipboard viewer'ı çalıştırın..
Toplam Hit: 3713 Toplam Mesaj: 13