Keygen Dosyasındaki Çılgın Müzik
-
konum diye demiyorum güzeldir up
-
Vay arkadaş bu 8 bit müziğin neleri varmış vallahi harika , bir de arada marıo oynuyormuş gibi hissettiriyo güzel oluyor :D.
-
Evet hoş parça, bikaç hafta önce tv8de bi programda duymuştum :) bu konu iyi oldu...
-
Al sana o müzik. Winamp ile dinleyebilirsin adı da chiptune'dur bu müziklerin.
http://www.mediafire.com/?p6pw15li6f0tjl8
-
şuana kadar dinlediğim en iyisi bence Reloaded - Need for speed Underground 2
http://www.keygenmusic.net/music/reloaded/Reloaded-NFSUG2kg.rar,
-
-
diCk bunu yazdı:
-----------------------------
http://soundcloud.com/djelvisin/house-set-2011
Parça bu:)
-----------------------------hakikatten iyiymiş haa :D
-
ben bs playerın kurulduktan sonra otomatik çalan müziğini seviyorum :)
-
Özellikle dubmood ve algar'ın çalışmaları çok güzel oluyor dinlemenizi tavsiye ederim. Telefonumdaki zil sesi şu algar'a ayarlı. :)
http://www.elapse.se/dubmood/music/
http://soundcloud.com/dubmood/dubmood-mario-airlines-razor1911-keygen-edit
