Keylogera İhtiyacım Var..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Flame_Guitar
    Flame_Guitar's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Arkadaşlar keylogera ihtiyacım var. Nasıl kullanılır nerden indirilir ? Antivirüse yakalanmayan bir keyloger nerden temin edebilirim ?

    ( edit // @8mm )

    Punk Boy Mc"s Flame Guitar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    googldan keylogger diye arat.iki tane "g"ile
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Flame_Guitar
    Flame_Guitar's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Yav arkadaş bana antivirüse yakalnmayan bi tane lazım, var mı sende ?

    Punk Boy Mc"s Flame Guitar
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    Çömez alımı kötü mu oldu acaba...

    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Flame_Guitar
    Flame_Guitar's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Ben çömez felan deilim. Her yeni üyelik alan otomatik çömez oluyo amk. bilen yoqmu hiç antivire yakalanmayan bi keyloger.. koca sitede 1 kişi bile bilmio mu yaw ? çok lazım

    Punk Boy Mc"s Flame Guitar
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    http://www.tamindir.com/yukle.asp?id=6086&aciklama=ok

    şu konuyuda düzgün açın

    Ben Rusya da bir hayat kadını Hollanda da bir eşcinsel İngiltere de bir küfürbaz Afrika da bir köle Almanya da bir alkoliğim. Ben sizin istemediğiniz herkesim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turunc4u
    turunc4u's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    Keyloggerlerin çoğu yakalanmaz (yakalanmayanlar lisanslıdır) bazıları yakalanır (perfect keylogger) istersen linki veririm ama bilgisayarına trojan yerlestiriyo! ve çok zor siliniyo!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Flame_Guitar
    Flame_Guitar's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    o verdiğin linkteki keylogeri indirdim setapı yükledim ben. programa tıklıom bi şey yapmıo yaw ne iş ?

    Punk Boy Mc"s Flame Guitar
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Flame_Guitar
    Flame_Guitar's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    tmm kardeş süpersinde ben bunu nasıl kullanıcam birisine setap dosyasını mı atıcam bana nasıl haber vericek program ?

    Punk Boy Mc"s Flame Guitar
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    habib_mx_tr
    habib_mx_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    kardeş senin yüzünden tüm yeni üyeler karalanıyor bi programı kullanmayı deneneden önce nasıl kullandıgını ögrenmeye çalış. Forumda dökümanlar var. Üşenme onları oku. Kimse başarı merdivenini eli cebinde çıkmamıştır :P

    !!!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mcking
    mcking's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    eVET. Bazı kişiler diğer çömezleri de rezil ediyor malesef. Bak tahribatda porgramlara bak sc keylogger falan birsürü keylogger var indir işte.
Toplam Hit: 2538 Toplam Mesaj: 30