Keylogger Onerileri..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    Beles yada cracki olan, windows xp, vista ve 7 de calisabilen, yada ayri ayri 3 tane isletim sistemi icin keylogger onerisi olan varmi ? yada elinde suan olan, tavsiye eden, bi zahmet internetede yukleyen :) simdiden saolun muritler :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    http://www.blazingtools.com/orderbpk.html

    full olanı heryerde mevcut

    akılalmaz bir keyloggerdir

    vahşet özelliklere sahiptir


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    Amac diye soran  düldül ney demeye çalıştıgını anlamadım keyloggerin amacı bellidir

     

    Ardamax keyloggerı araştır server.exe oluşturabilirsin veya local olarak kurup kullanabilirsin serialle aktif ediliyor

     


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    birde tanınmaz olsa :D


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ecstatic_60
    ecstatic_60's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    ekran görüntüsü alıp mail atan bi keylogger öneriniz var mı? zamanında xp de kullandığım bişi vardı ama adını unuttum

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cocaine
    cocaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2011
    Erkek

    ecstatic_60 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ekran görüntüsü alıp mail atan bi keylogger öneriniz var mı? zamanında xp de kullandığım bişi vardı ama adını unuttum


    -----------------------------

     

    istediğin resim alma özelliği diğer özellikleriyle beraber  007 keyloggerinde var ama kendi pcende kullanabiliyorsun çünkü ayalarlarını yapman gerekiyor ama kafayı kullanıp ayar yapılmış birşekilde karşı tarafa yedirebilirsen ne mutlu sana : )


    Aklıma gelişini seveyim. Ne güzel de darma duman ediyorsun beni
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ecstatic_60
    ecstatic_60's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    cocaine bunu yazdı:
    -----------------------------

    ecstatic_60 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ekran görüntüsü alıp mail atan bi keylogger öneriniz var mı? zamanında xp de kullandığım bişi vardı ama adını unuttum


    -----------------------------

     

    istediğin resim alma özelliği diğer özellikleriyle beraber  007 keyloggerinde var ama kendi pcende kullanabiliyorsun çünkü ayalarlarını yapman gerekiyor ama kafayı kullanıp ayar yapılmış birşekilde karşı tarafa yedirebilirsen ne mutlu sana : )


    -----------------------------

     

    007 yi denedim ekran görüntüsü alıp FTP ye atma seçeneği var mail yok.

     

    Benim isteğim kısa süreliğine istediğim şeyi yapabileceüim bi bilgisayara (antivirüs deaktivite vs dahil) bu keylogger ı kurmak..sonrasında bilgisayara tekrar giremem.. o yüzden düzenlü aralıklarla çekilmiş ekran görüntüsünü bana mail atan keylogger lazım bana..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    "Amac diye soran  düldül ney demeye çalıştıgını anlamadım keyloggerin amacı bellidir"

    Bu cümleye yorumlanamıcak kadar devrik bir cümle olmuş.

    Neyse;

    Ben Prorat kullanmıştım.Başka bir bilgisayarı uzaktan kontrol sağlayan bir yazılımdı.

     


    Busiest men find the most time....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    amac, birisinin bilgilerine ulasmak

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    Poison ivy

    apocalypse

    bifrost

    bunları kullanabilirsin


    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    upload edipte yuklesek, hem baskalarida faydalansa, guzel olmamiydi ? :)

Toplam Hit: 4535 Toplam Mesaj: 18