folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Kırıkkale De Mühimmat Deposu Patladı



Kırıkkale De Mühimmat Deposu Patladı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    siz neler dönüyo bir bilseniz hocalar


    "bea"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    ExpirE bunu yazdı

    siz neler dönüyo bir bilseniz hocalar

    Sen biliyorsan söyle bilelim hocam bizde


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    mfatihbodur bunu yazdı
    ExpirE bunu yazdı

    siz neler dönüyo bir bilseniz hocalar

    Sen biliyorsan söyle bilelim hocam bizde

    Aynen neler dönüyor söyle de bilelim hocam.


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    canocan bunu yazdı

    saga sola el altından kaçak yollanan silahların envanterden düşürülmesi gerek, bu tür patlamalar da bunu saglıyor.

    silah deposu patlamaz hoca :) silahlarla bombaları aynı yere koymazlar

    barut için ayrı depo füzeler ve el bombaları için ayrı depo vardır hatta boş kovanlar için ayrı depo vardır :)

     

    DJ_Alper tarafından 21/Ağu/13 14:06 tarihinde düzenlenmiştir

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Aynen hoca herseyi ayri koyuyorlar ama fuzeleri elbombalarini filan depo yerine yer altina gomuyorlar. Hatta fuzeleri yada roketleri herneyse buyuklugune gore ayri ayri gomuyorlar 300luk 500luk vs. 1997 patlamasinda en kucukleri patlamisti eger buyuklerinin patla ihtimali olsaydi ankaranin da bi kismini bosaltacaklardi diye hatirliyorum


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    abi son gelişmeler nedir ?

    durum nasıl orda :F

    her sene patlıyo amk fabrikası, verdiğimiz canlar da cabası...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    Amd-x bunu yazdı

    abi son gelişmeler nedir ?

    durum nasıl orda :F

    her sene patlıyo amk fabrikası, verdiğimiz canlar da cabası...

    Dayı sorun yok, yani can kaybı yok deniyor, bulundugu belde de evlerde hasar var, depo binası bi kamyon kum haline gelmiş bozkır üzerinde yetiştirilmeye çalışılan 20 yıllık çamlıgın yarısı ve toplanan bugdayın sapları komple yanmış durumda. Üzümler zarar görmüş belde şarap yapıp satıyordu biraz maddi sıkıntı yaşarlar ama devlet karşılar sanırım zararlarını. 


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek
    mfatihbodur bunu yazdı
    Amd-x bunu yazdı

    abi son gelişmeler nedir ?

    durum nasıl orda :F

    her sene patlıyo amk fabrikası, verdiğimiz canlar da cabası...

    Dayı sorun yok, yani can kaybı yok deniyor, bulundugu belde de evlerde hasar var, depo binası bi kamyon kum haline gelmiş bozkır üzerinde yetiştirilmeye çalışılan 20 yıllık çamlıgın yarısı ve toplanan bugdayın sapları komple yanmış durumda. Üzümler zarar görmüş belde şarap yapıp satıyordu biraz maddi sıkıntı yaşarlar ama devlet karşılar sanırım zararlarını. 

    cık cık..

    abi ne diyeyim, herşeyin rabbimden hayırlısı.

    umarım bir daha yaşanmaz, ya da adam gibi önlem alırlar.

    bi daha patlarsa o fabrika böyle şanslı olamazlar..

    gerçi rabbim uzak etsin ama yine patlar amk :|

     

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    Amd-x bunu yazdı
    mfatihbodur bunu yazdı
    Amd-x bunu yazdı

    abi son gelişmeler nedir ?

    durum nasıl orda :F

    her sene patlıyo amk fabrikası, verdiğimiz canlar da cabası...

    Dayı sorun yok, yani can kaybı yok deniyor, bulundugu belde de evlerde hasar var, depo binası bi kamyon kum haline gelmiş bozkır üzerinde yetiştirilmeye çalışılan 20 yıllık çamlıgın yarısı ve toplanan bugdayın sapları komple yanmış durumda. Üzümler zarar görmüş belde şarap yapıp satıyordu biraz maddi sıkıntı yaşarlar ama devlet karşılar sanırım zararlarını. 

    cık cık..

    abi ne diyeyim, herşeyin rabbimden hayırlısı.

    umarım bir daha yaşanmaz, ya da adam gibi önlem alırlar.

    bi daha patlarsa o fabrika böyle şanslı olamazlar..

    gerçi rabbim uzak etsin ama yine patlar amk :|

     

     

    Hacım yukarda mürit yazmış neler dönüyor bi bilseniz diye, sanırım o da bilmiyor ama ben gördüğümü yazayım size. 1997 de ki patlamada sabah erken saatlerde fabrikadan askeri konvoy eşliğinde yüklü 2 Tır çıktı gitti aradan 2 saat geçti ve patlamalar başladı. Çocuktum o zamanlar ama duyuyordum oranın güvenliklerinden filan silah kaçırdılar sayımda ortaya çıkmasın diye de işçiler mola verdiklerinde patlatmışlar filan diye anlatılıyordu. İlginçtir o dere büyük patlama da ölü sayısı 2 yada 3 tü. Öyle bombalar vardı ki alevler o tarafa yönelse Ankara'nın bile boşaltılması konuşuluyordu. Ne olacak savaş yok bişe yok habire bomba yapmışlar füze yapmışlar gömmüşler yerin altına. 5 km Uzakta bizim evimiz bütün camlar kırılmış, çatının yarısı uçmuştu. Tapası takılmamış 4 tane havan topu ve sayısız şarapnel parçası vardı. Patlamayı takip eden 3-4 yıl boyunca tarlalarda çocuklar mermiler patlayıcı maddeler filan bulup oynarken hayatını kaybedenler olmuştu. Şimdi üstüne bide gömülmüş silahlar, yok Pkk da Mke yapımı silahlar var filan duydukça sanki taşlar yerine oturuyor gibi. Abi bu Türkiye de hakkaten hiç bir kuruma şahısa güvenmeyeceksin. 


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    yuh..

    doğrudur abi, kurumları sorgulamak ve yorum yapmak bana düşmez ama..

    hangisi iyi yapıyor ki işini.. adam gibi denetlenmesi lazım.. böyle yerlerde çalışan adamları sıkboğaz edecekler abi bana göre.

    büyük mesuliyet çünkü.

    ha bire denetlenecek.

    kimse gık çıkaramayacak.. 

Toplam Hit: 3109 Toplam Mesaj: 22