Kısa Ve Uzun Winston
-
SweetyVolty bunu yazdı:
-----------------------------
İsviçre malı winston soft paket bulmuştum ve bi karton aldıydım 2 ay önce, bi daha bulamadım ondan, o kadar güzeldi ki aşk yaşıyordum sigarayla... Bu arada soft, hard kutu kavramı nedir farkları varmı? Neden ayrım yapmışlar?
-----------------------------halamın oğlu vermişti bi dal,, Fena sigara vallahi :)
-
3.5 senedir box içerim isterse 10 lira olsun yinede vazgeçmem sigaramdan. Bilmiyorum sizde oluyormu sigarayı içtikten sora tatlı bir susam tadı geliyor.
-
kırmızı winston bax kısa arkadaşlar değişmem her içdiğimde güzel bir tad dırakıyor agzımda...
-
tekel 2005 bile gördüm :D
Toplam Hit: 5109 Toplam Mesaj: 15
