Kişisel Oyuncu Sitesi Hakkında Yorumlarınız
-
Bence böyle site açmak yerine blog tarzı oyun incelemeleri yaparsan hem kendini daha fazla geliştirirsin hem de blog dünyasının engin denizine sende yelken açarsın :D
-
Güzel düşünceler ama şahsi fikrim tema olmamış.Videonuda izledim emek vermişsin beğendim :D
-
efsaneburak bunu yazdı
wix.com'dan kendi çapımca bir site yaptım , kendi adıma bir oyuncu sitesi kurucam fakat ilk önce bir tasarım deneyim dedim
"http://burakyesilyur5.wix.com/warex" , tasarım hakkında görüşleriniz neler , neler eklenmeli neler çıkarılmalı renkler uygun mudur?
Hacu onu bunu bırakta 2 vide 2bin kusur ızlenmıs Youtube ne vermiş / ne kadar vermıs bunlara :D
Şuaralar Youtube amcaya takmıs durumdayım :) -
çalışmaya devam umut var :)
-
adamın hevesini niyte kırıyonuz la. sanki siz süper pro çıktınız
-
ilk tüyonu ben vereyim o zaman. madem merak saldın web işlerine.
böyle .wix.com veya .bıdıbıdı.com gibi ücretsiz uzantı veren yerlerden asla site açmayacaksın. verdiğin emeğe zamana yazık.
ya .com olacak(ileride olur zaten) yada .tk .ml .gl gibi ücretsiz kısa uzantılı siteler olacak.
ama kısa uzantılı sitelere geçmeden önce http://www.hostinger.web.tr/ buradan kendine ücretsiz site ismi alıp siteni açıyorsun. wordpress kurup kurcalıyorsun.
hadi kolay gelsin :) bir hayat daha webmaster okyanusunun sularında kaybolmaya mahkum oldu..
-
BeyinAdam bunu yazdı
ilk tüyonu ben vereyim o zaman. madem merak saldın web işlerine.
böyle .wix.com veya .bıdıbıdı.com gibi ücretsiz uzantı veren yerlerden asla site açmayacaksın. verdiğin emeğe zamana yazık.
ya .com olacak(ileride olur zaten) yada .tk .ml .gl gibi ücretsiz kısa uzantılı siteler olacak.
ama kısa uzantılı sitelere geçmeden önce http://www.hostinger.web.tr/ buradan kendine ücretsiz site ismi alıp siteni açıyorsun. wordpress kurup kurcalıyorsun.
hadi kolay gelsin :) bir hayat daha webmaster okyanusunun sularında kaybolmaya mahkum oldu..
+internette nasıl kurulur tema nasıl yüklenir vb. birsürü döküman var zorluk çekmezsin kurulumu hallettikten sonra
-
hepinize teşekkür ederim.
dyrnade : Güzel düşünceler ama şahsi fikrim tema olmamış.Videonuda izledim emek vermişsin beğendim :D (Saol Hocam :D )
JiggSaw : Hacu onu bunu bırakta 2 vide 2bin kusur ızlenmıs Youtube ne vermiş / ne kadar vermıs bunlara :D
Şuaralar Youtube amcaya takmıs durumdayım :) ( valla oralara hiç bakmadım :D )Sharp : çalışmaya devam umut var :) (Saolasın Hocam Elimden Geldiği Kadarıyla :) )
ExpirE : adamın hevesini niyte kırıyonuz la. sanki siz süper pro çıktınız ( heves kırmakla alakası yok , sadece biraz fikir alıyım dedim buralarda yeni sayılırım :) )
BeyinAdam :ilk tüyonu ben vereyim o zaman. madem merak saldın web işlerine.
böyle .wix.com veya .bıdıbıdı.com gibi ücretsiz uzantı veren yerlerden asla site açmayacaksın. verdiğin emeğe zamana yazık.
ya .com olacak(ileride olur zaten) yada .tk .ml .gl gibi ücretsiz kısa uzantılı siteler olacak.
ama kısa uzantılı sitelere geçmeden önce http://www.hostinger.web.tr/ buradan kendine ücretsiz site ismi alıp siteni açıyorsun. wordpress kurup kurcalıyorsun.
hadi kolay gelsin :) bir hayat daha webmaster okyanusunun sularında kaybolmaya mahkum oldu.. ( Son Söz Hoşuma Gitti :D )
angels_demos :BeyinAdam bunu yazdı
ilk tüyonu ben vereyim o zaman. madem merak saldın web işlerine.
böyle .wix.com veya .bıdıbıdı.com gibi ücretsiz uzantı veren yerlerden asla site açmayacaksın. verdiğin emeğe zamana yazık.
ya .com olacak(ileride olur zaten) yada .tk .ml .gl gibi ücretsiz kısa uzantılı siteler olacak.
ama kısa uzantılı sitelere geçmeden önce http://www.hostinger.web.tr/ buradan kendine ücretsiz site ismi alıp siteni açıyorsun. wordpress kurup kurcalıyorsun.
hadi kolay gelsin :) bir hayat daha webmaster okyanusunun sularında kaybolmaya mahkum oldu..
+internette nasıl kurulur tema nasıl yüklenir vb. birsürü döküman var zorluk çekmezsin kurulumu hallettikten sonra ( , citizen zaten bir konu paylaşmış ; http://www.tahribat.com/Forum-Wordpresse-Yeni-Baslayanlar-Icin-Videolu-Dersler-190462/ , Seri Takipteyim )
-
torpedo_XL Bence böyle site açmak yerine blog tarzı oyun incelemeleri yaparsan hem kendini daha fazla geliştirirsin hem de blog dünyasının engin denizine sende yelken açarsın :D ( Tamam hocam :D )
-
diyelim ki sen bu siteyi tanıtmadın da ben yanlışlıkla girdim diyelim.
ne olduğunu anlamam.
ne için kurulmuş
kimdir nedir
ne yapmaya çlaışıyor.
bir oyun merakım varsada garip olmuş.
bir site kurarken önce amaç amaca yönelik menü ve içerik ön plandadır sonra bu iskeletin üstüne tasarım giydirirsin.
arkaplan menü geçişler yanı fontu falan her neyse onları yaparsın. sen tasarıma eklemeye çalışmışsın o biraz olmamış.
arkadaşın dediği gibi ücresiz işler pek tasnif etmiyorum. zaten site kurmak 70 tl ye mal oluyor.
o kadar para veremem diyorsan önce blogspot kur biraz alış
bir iki ay sonra hazır sitede kullanmıyorum ama istersen ona geçersin
sonrada html klasik siteye geçersin.
