folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Kişisel Oyuncu Sitesi Hakkında Yorumlarınız



Kişisel Oyuncu Sitesi Hakkında Yorumlarınız

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Bence böyle site açmak yerine blog tarzı oyun incelemeleri yaparsan hem kendini daha fazla geliştirirsin hem de blog dünyasının engin denizine sende yelken açarsın :D


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    Güzel düşünceler ama şahsi fikrim tema olmamış.Videonuda izledim emek vermişsin beğendim :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    efsaneburak bunu yazdı

    wix.com'dan kendi çapımca bir site yaptım , kendi adıma bir oyuncu sitesi kurucam fakat ilk önce bir tasarım deneyim dedim 

     

    "http://burakyesilyur5.wix.com/warex" , tasarım hakkında görüşleriniz neler , neler eklenmeli neler çıkarılmalı renkler uygun mudur?

    Hacu onu bunu bırakta 2 vide 2bin kusur ızlenmıs Youtube ne vermiş / ne kadar vermıs bunlara :D

    Şuaralar Youtube amcaya takmıs durumdayım :)


    İmza YOK !!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    çalışmaya devam umut var :)


    www.yesilgrow.com - Growshop
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    adamın hevesini  niyte kırıyonuz la. sanki siz süper pro çıktınız


    "bea"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    ilk tüyonu ben vereyim o zaman. madem merak saldın web işlerine.

    böyle .wix.com veya .bıdıbıdı.com gibi ücretsiz uzantı veren yerlerden asla site açmayacaksın. verdiğin emeğe zamana yazık.

    ya .com olacak(ileride olur zaten) yada .tk .ml .gl gibi ücretsiz kısa uzantılı siteler olacak.

    ama kısa uzantılı sitelere geçmeden önce http://www.hostinger.web.tr/  buradan kendine ücretsiz site ismi alıp siteni açıyorsun. wordpress kurup kurcalıyorsun.

    hadi kolay gelsin :) bir hayat daha webmaster okyanusunun sularında kaybolmaya mahkum oldu..


    Bir anadan dünyaya gelen yolcu...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek
    BeyinAdam bunu yazdı

    ilk tüyonu ben vereyim o zaman. madem merak saldın web işlerine.

    böyle .wix.com veya .bıdıbıdı.com gibi ücretsiz uzantı veren yerlerden asla site açmayacaksın. verdiğin emeğe zamana yazık.

    ya .com olacak(ileride olur zaten) yada .tk .ml .gl gibi ücretsiz kısa uzantılı siteler olacak.

    ama kısa uzantılı sitelere geçmeden önce http://www.hostinger.web.tr/  buradan kendine ücretsiz site ismi alıp siteni açıyorsun. wordpress kurup kurcalıyorsun.

    hadi kolay gelsin :) bir hayat daha webmaster okyanusunun sularında kaybolmaya mahkum oldu..

    +internette nasıl kurulur tema nasıl yüklenir vb. birsürü döküman  var zorluk çekmezsin kurulumu hallettikten sonra

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsaneburak
    efsaneburak's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2013
    Erkek

    hepinize teşekkür ederim.

     

     

     

    dyrnade : Güzel düşünceler ama şahsi fikrim tema olmamış.Videonuda izledim emek vermişsin beğendim :D (Saol Hocam :D ) 

    JiggSaw : Hacu onu bunu bırakta 2 vide 2bin kusur ızlenmıs Youtube ne vermiş / ne kadar vermıs bunlara :D


    Şuaralar Youtube amcaya takmıs durumdayım :) ( valla oralara hiç bakmadım :D )

     

    Sharp : çalışmaya devam umut var :)  (Saolasın Hocam Elimden Geldiği Kadarıyla :) ) 

    ExpirE : adamın hevesini  niyte kırıyonuz la. sanki siz süper pro çıktınız ( heves kırmakla alakası yok , sadece biraz fikir alıyım dedim buralarda yeni sayılırım :) )

     

    BeyinAdam :ilk tüyonu ben vereyim o zaman. madem merak saldın web işlerine.

    böyle .wix.com veya .bıdıbıdı.com gibi ücretsiz uzantı veren yerlerden asla site açmayacaksın. verdiğin emeğe zamana yazık.

    ya .com olacak(ileride olur zaten) yada .tk .ml .gl gibi ücretsiz kısa uzantılı siteler olacak.

    ama kısa uzantılı sitelere geçmeden önce http://www.hostinger.web.tr/  buradan kendine ücretsiz site ismi alıp siteni açıyorsun. wordpress kurup kurcalıyorsun.

    hadi kolay gelsin :) bir hayat daha webmaster okyanusunun sularında kaybolmaya mahkum oldu.. ( Son Söz Hoşuma Gitti :D ) 

     

    angels_demos :BeyinAdam bunu yazdı

    ilk tüyonu ben vereyim o zaman. madem merak saldın web işlerine.

    böyle .wix.com veya .bıdıbıdı.com gibi ücretsiz uzantı veren yerlerden asla site açmayacaksın. verdiğin emeğe zamana yazık.

    ya .com olacak(ileride olur zaten) yada .tk .ml .gl gibi ücretsiz kısa uzantılı siteler olacak.

    ama kısa uzantılı sitelere geçmeden önce http://www.hostinger.web.tr/  buradan kendine ücretsiz site ismi alıp siteni açıyorsun. wordpress kurup kurcalıyorsun.

    hadi kolay gelsin :) bir hayat daha webmaster okyanusunun sularında kaybolmaya mahkum oldu..

    +internette nasıl kurulur tema nasıl yüklenir vb. birsürü döküman  var zorluk çekmezsin kurulumu hallettikten sonra ( , citizen zaten bir konu paylaşmış ; http://www.tahribat.com/Forum-Wordpresse-Yeni-Baslayanlar-Icin-Videolu-Dersler-190462/ , Seri Takipteyim )

     


    wAreX!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsaneburak
    efsaneburak's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2013
    Erkek

    torpedo_XL Bence böyle site açmak yerine blog tarzı oyun incelemeleri yaparsan hem kendini daha fazla geliştirirsin hem de blog dünyasının engin denizine sende yelken açarsın :D ( Tamam hocam :D ) 


    wAreX!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    diyelim ki sen bu siteyi tanıtmadın da ben yanlışlıkla girdim diyelim.

    ne olduğunu anlamam.

    ne için kurulmuş

    kimdir nedir

    ne yapmaya çlaışıyor.

    bir oyun merakım varsada garip olmuş.

    bir site kurarken önce amaç amaca yönelik menü ve içerik ön plandadır sonra bu iskeletin üstüne tasarım giydirirsin.

    arkaplan menü geçişler yanı fontu falan her neyse onları yaparsın. sen tasarıma eklemeye çalışmışsın o biraz olmamış.

    arkadaşın dediği gibi ücresiz işler pek tasnif etmiyorum. zaten site kurmak 70 tl ye mal oluyor.

    o kadar para veremem diyorsan önce blogspot kur biraz alış

    bir iki ay sonra hazır sitede kullanmıyorum ama istersen ona geçersin

    sonrada html klasik siteye geçersin.

     


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
Toplam Hit: 2420 Toplam Mesaj: 22