

KISITLAMALARDAN NEFRET EDIYORUM YAA :((
-
Criminal bunu yazdı:
-----------------------------
kısıtlamalar özgürlüğün değerini bilmenizi sağlayan şeylerdir. Her ne kadar sevmeseniz de, onlarsız da olmaz....
-----------------------------
ne kadar haklı kardeşim düşünsenize istediğiz herşeyi yapıyorsunuz , herşey elinizin altında hayatta heyecan adına ne varsa yaşamışsınız,ne adrenelin war, ne de sevgi
hem insan ne kadar kısıtlanırsa içindeki tutkular o kadar belirginleşir.
siz hangisini istersiniz?
monotonluğu mu,yoksa hayatı sonuna kadar yaşamayı mı?
kendinize ii davranın
Toplam Hit: 3994 Toplam Mesaj: 12