folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kitap Yazmaya Karar Verdim.



Kitap Yazmaya Karar Verdim.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek

    Kitabın basım parasını yayınevine karşılatacak kadar iyi bir kitap değilse, bir kitap sayılmaz.


    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    yanlış anlamada konu içeriginde tolkieni biliyorum biraz kafkanın eserlerini okudum azıcık lovecraft bilirim ehehe yazmayı biliyorum ben iştede harcanıyorum havası sezdim inşallah böyle degildir


    "
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek

    kitap yazmak istiyorum demek hic bir sey moruk cunku yazmaya baslayinca bir kac sayfadan sonrasini getirebilmek uzun solukluyla ikinci ucuncu bolumne gecmek onemlidir. herkes yazmak istiyorum der ama daha sonra beceremez.

    http://hicisleribakanligi.blogspot.com/

    bak bu adamin yazdiklari benim hosuma gidiyor kurgu falan guzel ama imla bozuyor bazen.

    http://kayiprihtim.org/

    http://www.kayiprihtim.org/forum/index.php

    forumuna amator hiyaye yazanlar takiliyor aylik oyku seckileri falan var kendi aralarinda yarisma duzenliyorlar. hatta fantastik kurgu ve bilim kurgu kitaplarini basan yayinevlerinden kisiler milletin forumlarda sorularini cevaplandiriyor.


    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S0KR4T3S
    S0KR4T3S's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2014
    Erkek
    blackhammer bunu yazdı

    kitap yazmak istiyorum demek hic bir sey moruk cunku yazmaya baslayinca bir kac sayfadan sonrasini getirebilmek uzun solukluyla ikinci ucuncu bolumne gecmek onemlidir. herkes yazmak istiyorum der ama daha sonra beceremez.

    http://hicisleribakanligi.blogspot.com/

    bak bu adamin yazdiklari benim hosuma gidiyor kurgu falan guzel ama imla bozuyor bazen.

    http://kayiprihtim.org/

    http://www.kayiprihtim.org/forum/index.php

    forumuna amator hiyaye yazanlar takiliyor aylik oyku seckileri falan var kendi aralarinda yarisma duzenliyorlar. hatta fantastik kurgu ve bilim kurgu kitaplarini basan yayinevlerinden kisiler milletin forumlarda sorularini cevaplandiriyor.

    takılıyorum kayıp rıhtım zaten birde benim bitmiş çokca hikaye 1 tanede 280 sayfa roman var ama üstünde daha çalışmam gerekiyor takma bi isimle kişisel gelişim yazıp işten kurtulmak sonrada romanı tamamlamak istiyorum.

    S0KR4T3S tarafından 22/Mar/13 17:14 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S0KR4T3S
    S0KR4T3S's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2014
    Erkek
    Allura bunu yazdı

    yanlış anlamada konu içeriginde tolkieni biliyorum biraz kafkanın eserlerini okudum azıcık lovecraft bilirim ehehe yazmayı biliyorum ben iştede harcanıyorum havası sezdim inşallah böyle degildir

    işde harcanıyorum hariç yanlış dostum, işde harcanıyorum olayıda kibir vs.'den değil bir makinenin yapabileceği basit bir işi yoğun şekilde yapmamdan o işi kim yapıyorsa harcanıyordur 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nonick
    nonick's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    Muhtemelen yaklaşık 9-10 ay gibi bir sürede kitabı bitirip, eğer basacak bir yayın evi bulursan bastırıp, 2-3 binlira gibi bi para kazancaksın hocam.

    hay
Toplam Hit: 1901 Toplam Mesaj: 17