Kitap Yazmaya Karar Verdim.
-
Kitabın basım parasını yayınevine karşılatacak kadar iyi bir kitap değilse, bir kitap sayılmaz.
-
yanlış anlamada konu içeriginde tolkieni biliyorum biraz kafkanın eserlerini okudum azıcık lovecraft bilirim ehehe yazmayı biliyorum ben iştede harcanıyorum havası sezdim inşallah böyle degildir
-
kitap yazmak istiyorum demek hic bir sey moruk cunku yazmaya baslayinca bir kac sayfadan sonrasini getirebilmek uzun solukluyla ikinci ucuncu bolumne gecmek onemlidir. herkes yazmak istiyorum der ama daha sonra beceremez.
http://hicisleribakanligi.blogspot.com/
bak bu adamin yazdiklari benim hosuma gidiyor kurgu falan guzel ama imla bozuyor bazen.
http://www.kayiprihtim.org/forum/index.php
forumuna amator hiyaye yazanlar takiliyor aylik oyku seckileri falan var kendi aralarinda yarisma duzenliyorlar. hatta fantastik kurgu ve bilim kurgu kitaplarini basan yayinevlerinden kisiler milletin forumlarda sorularini cevaplandiriyor.
-
blackhammer bunu yazdı
kitap yazmak istiyorum demek hic bir sey moruk cunku yazmaya baslayinca bir kac sayfadan sonrasini getirebilmek uzun solukluyla ikinci ucuncu bolumne gecmek onemlidir. herkes yazmak istiyorum der ama daha sonra beceremez.
http://hicisleribakanligi.blogspot.com/
bak bu adamin yazdiklari benim hosuma gidiyor kurgu falan guzel ama imla bozuyor bazen.
http://www.kayiprihtim.org/forum/index.php
forumuna amator hiyaye yazanlar takiliyor aylik oyku seckileri falan var kendi aralarinda yarisma duzenliyorlar. hatta fantastik kurgu ve bilim kurgu kitaplarini basan yayinevlerinden kisiler milletin forumlarda sorularini cevaplandiriyor.
takılıyorum kayıp rıhtım zaten birde benim bitmiş çokca hikaye 1 tanede 280 sayfa roman var ama üstünde daha çalışmam gerekiyor takma bi isimle kişisel gelişim yazıp işten kurtulmak sonrada romanı tamamlamak istiyorum.
S0KR4T3S tarafından 22/Mar/13 17:14 tarihinde düzenlenmiştir -
Allura bunu yazdı
yanlış anlamada konu içeriginde tolkieni biliyorum biraz kafkanın eserlerini okudum azıcık lovecraft bilirim ehehe yazmayı biliyorum ben iştede harcanıyorum havası sezdim inşallah böyle degildir
işde harcanıyorum hariç yanlış dostum, işde harcanıyorum olayıda kibir vs.'den değil bir makinenin yapabileceği basit bir işi yoğun şekilde yapmamdan o işi kim yapıyorsa harcanıyordur
-
Muhtemelen yaklaşık 9-10 ay gibi bir sürede kitabı bitirip, eğer basacak bir yayın evi bulursan bastırıp, 2-3 binlira gibi bi para kazancaksın hocam.
