Kıyamet Çok Yakın
-
MorPortakal İlginç bir yazı, Gece Gece okuyorum, ama Güzel dedin, Sanırım Dünya İnsanları olarak Dünya Milliyetçiliği gütmenin Zamanı geldi de geçiyor bile.
-
sert uyarılar eet ABD ve çin e kim diş geçirecek nie bu iki ülke biliosmusunuz çünkü endüstri sanayileri çok fazla ondan dünyanın küresel ısınmasına sebep olan en büyük paya sahip bu 2 ülke peki onlar bu işe ne dio karşı çıkıyorlar ondan bilim adamları kıçlarını istedikleri kadar yırta dursun ıssınmanın önüne zor geçerler. kıyamet yaklaştı bu artık herkes tarafından biliniyor saten yakında 3. dünya savaşı bile çıakr ve teknoloji 0 lanır...
-
battı balık yan gider napalim artık.. atın ölümü arpadan olsun :)
-
Evet, aLametLer Tek Tek GerçkLşiyor, Kıyametin Yakın oLduğu Büyük Bir Gerçek
-
Hz Muhammed'in (s.a.v) bir hikayesi vardır sizde bilirsiniz.;
Bir adam gelir ve sorar.Ey Muhammed! Kıyamet ne zaman?
Hz Muhammed:---Kıyamet (baş parmağını ve orta parmağını göstererek) şu iki parmağımın arasındadır.
belki ben bu mesajı attıktan 10 saniye sonra kıyamet kopar.Allah'tan başka kim bilebilir? -
agalar o hiç belli olmaz....
-
GrayWolf bunu yazdı:
-----------------------------
Biz gebermessek çocuklarimiz geberir :S
-----------------------------Yaşadığın kesinmiki geberdiğini bilesin. Bi uyanıcaz hepsi rüya işte o zaman ben böyle hayatın taa a.q diyeceksin.
Asıl ondan korkuyorum.
-
Bu Nasıl Mükemmel bir rüyadır, Arkadaşlar düşündüğünüz, zaman hayanlık duymamak elde değil, Geçici bir deney ortamı kuramsallaştırılmış ama gerçeklik, dokunma düşme acıma acımasızlık, merhamet hisleri ile her şey birbirine mükemmel bir uyum ile dokunmuş.
Bu örneklemeye fizik kurallarını dahi bile etmedim, Sadece Rüyası bu ise Yüce Yaradanın Düşününki Gerçek kıldığı Ebedi söz verdiği mekan yada evrenmi demeliydik ne kadar güzeldir vede ne kadar mükemmeldir. Hayal etmek zor geliyor arkadaşlar. Algılama sınırırımızın ötesinde bir gerçekliği şu an için düşünemiyoruz. Saygılar.
-
kıyameti görmeyecegimiz icin sorun yok.. küresel ısınmaya gelince baboyu avucluyoruz cözüm bulunacagı yerde hala acıklama yapıp duruyorlar amk..
-
Allah bilir
