Kiza Nasıl Açılıcam

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Problemli
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    mürüd arkadaşlar benim eski üyeliğim oludğundan çok giriş yapmıyodum oyüzden profilime bakıp saçma saçan 2 konuyu görmemizlikten gelirsiniz teşşekürler :)

     

    şimdi kaç senedir bi salakgibi 3 veya 4 olmuştur silkroad adlı online oyunu oynuyorum ve oyuna 2 milyardan fazla para yatırdıma çok eminim bu salakca oyundan bu aralar zor kurtuldum bu yüzden evdekilerle çok tartıştım okulu bıraktım 18 yaşınma giricem şimdi ben ne halt yicem demiyelim konu karışcak benim şuanki gerçek sorunum kızlar

    şimdi kaçsenedir sabahtan akşama kadar pc mesela akşam 12 den sabah 7 kadar pc sora uyu kalk yine aynı malgibi ayıgibi yatıp kalkmışım şimdi okadar salak bi tavır sergiliyorumki bende bilmiyom dışarda düz yolda düşmeyi bile becerebiliyom yani nerdeyse yürümeyi unutmuşum ayaklarım zor hareket ettirdim işte dışarda bi kız gördüm ben lise 2 gitmem gerekirken hiç bişiye gidemiyorum beyendiğim kız ise orta 3 den şimdi buna nasıl açılabilicem herokul çıkışında görüyorum bakıyom falan anladı oda galiba biraz gülümsüyor şimdi ben kıza gel lan benimle çık dicek bi kabiliyetteyim heralde çünkü kaç senedir insan bile görmedimi söliyebilirim :S iyice mahara ayısına döndüm bu konuda yardım istiyiorum nasıl açılabilirim


    Bozamaz Aramızı Yarasa
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gecelerisarankorku
    gecelerisarankorku's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2007
    Erkek
    Arkadasım bu konudan tahribatda cok ve çözüm yolları site içinde arama yaptır bulursun kolay gelsin!

    Karayollarında degil senin kollarında ölmeyi tercih ederim!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Akr3pTbT
    Akr3pTbT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

     giT kendini en yakın  köprüden asagıya at :D

     


    Ayin Gümüş PiriLTilarindan Söz Eden Nice ŞairLer Tanimişimdir Ki ELLerine Verdiğim Gümüşün MeTaL oLduğunu AnLayamamişLardir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Problemli
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    daha salıklı yorumlar istiyodum ama buda güzel :) bi ara atlarım

    Bozamaz Aramızı Yarasa
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    isoT
    isoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2007
    Erkek

    18 yaşında lise 2ye gitmessin okul bitmiş olur :) (ben 16 yaşındayım lise ikiye gidiyom)

    kız senden 5 yaş küçük

    mağara ayuluğuyla bişey çözemessin

    sonracıma şimdi millet sana 100lerce tavsiyede bulunurda yapabiliten ne ki ?

    o yüzden kendi kararını kendin ver bence... 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Problemli
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    kalbimin sesini dinlemk istemiyorum :S tavsiye bekliyorumbiraz

    Bozamaz Aramızı Yarasa
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Akr3pTbT
    Akr3pTbT's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    hala mi? atlamadın sen :D

    ugrasma kızla mızla at kendini kurtul :D


    Ayin Gümüş PiriLTilarindan Söz Eden Nice ŞairLer Tanimişimdir Ki ELLerine Verdiğim Gümüşün MeTaL oLduğunu AnLayamamişLardir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    izmirim_35
    izmirim_35's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Aralık/2003
    Erkek

    yalnız yakalaman lazım kardeş. okulda zor olur okul çıkışı falan denk getirebilirsen düzgün giyin, hafif koku falan, ayakkabılarda temiz olsun git yanına "selam ben. .... biraz konuşabilirmiyiz diye giriş yap" devamı gelir zati. redetsede muhim değil. nasıl retettiği önemli. malum kızlar naza bayılır. en kötü ihtimalle yakın markaja devam et

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Problemli
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    bitti bu iş ;(

    Bozamaz Aramızı Yarasa
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    azrail_rapi bunu yazdı:
    -----------------------------
    bitti bu iş ;(
    -----------------------------
    ne oldu hocam onu da yazsaydın bari bitti de nasıl bitti?

    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    kopruden atladı bence yada kız bunu kopruden attı :D

    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
Toplam Hit: 2302 Toplam Mesaj: 13