Kiza Nasıl Açılıcam
-
mürüd arkadaşlar benim eski üyeliğim oludğundan çok giriş yapmıyodum oyüzden profilime bakıp saçma saçan 2 konuyu görmemizlikten gelirsiniz teşşekürler :)
şimdi kaç senedir bi salakgibi 3 veya 4 olmuştur silkroad adlı online oyunu oynuyorum ve oyuna 2 milyardan fazla para yatırdıma çok eminim bu salakca oyundan bu aralar zor kurtuldum bu yüzden evdekilerle çok tartıştım okulu bıraktım 18 yaşınma giricem şimdi ben ne halt yicem demiyelim konu karışcak benim şuanki gerçek sorunum kızlar
şimdi kaçsenedir sabahtan akşama kadar pc mesela akşam 12 den sabah 7 kadar pc sora uyu kalk yine aynı malgibi ayıgibi yatıp kalkmışım şimdi okadar salak bi tavır sergiliyorumki bende bilmiyom dışarda düz yolda düşmeyi bile becerebiliyom yani nerdeyse yürümeyi unutmuşum ayaklarım zor hareket ettirdim işte dışarda bi kız gördüm ben lise 2 gitmem gerekirken hiç bişiye gidemiyorum beyendiğim kız ise orta 3 den şimdi buna nasıl açılabilicem herokul çıkışında görüyorum bakıyom falan anladı oda galiba biraz gülümsüyor şimdi ben kıza gel lan benimle çık dicek bi kabiliyetteyim heralde çünkü kaç senedir insan bile görmedimi söliyebilirim :S iyice mahara ayısına döndüm bu konuda yardım istiyiorum nasıl açılabilirim
-
Arkadasım bu konudan tahribatda cok ve çözüm yolları site içinde arama yaptır bulursun kolay gelsin!
-
giT kendini en yakın köprüden asagıya at :D
-
daha salıklı yorumlar istiyodum ama buda güzel :) bi ara atlarım
-
18 yaşında lise 2ye gitmessin okul bitmiş olur :) (ben 16 yaşındayım lise ikiye gidiyom)
kız senden 5 yaş küçük
mağara ayuluğuyla bişey çözemessin
sonracıma şimdi millet sana 100lerce tavsiyede bulunurda yapabiliten ne ki ?
o yüzden kendi kararını kendin ver bence...
-
kalbimin sesini dinlemk istemiyorum :S tavsiye bekliyorumbiraz
-
hala mi? atlamadın sen :D
ugrasma kızla mızla at kendini kurtul :D
-
yalnız yakalaman lazım kardeş. okulda zor olur okul çıkışı falan denk getirebilirsen düzgün giyin, hafif koku falan, ayakkabılarda temiz olsun git yanına "selam ben. .... biraz konuşabilirmiyiz diye giriş yap" devamı gelir zati. redetsede muhim değil. nasıl retettiği önemli. malum kızlar naza bayılır. en kötü ihtimalle yakın markaja devam et
-
bitti bu iş ;(
-
azrail_rapi bunu yazdı:
-----------------------------
bitti bu iş ;(
-----------------------------
ne oldu hocam onu da yazsaydın bari bitti de nasıl bitti? -
kopruden atladı bence yada kız bunu kopruden attı :D
