folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder KKTC Hakkında Her Şey



KKTC Hakkında Her Şey

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yNsr
    yNsr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    arkadaşin dediklerine kısaca şunu ekleyeyim,

    göt kadar adada devletçilik oynuyor xezevenkler, türkiye olmasa bi zik yiyemezler. ama buna rağmen türkleri sevmiyorlar. (öğrencilerden aksine bişeye rastlamadim ama genel olarak öyle bir izlenim var.)

    türkiye buraya para yollamiş bir yolu yapsin diye yapmamişlar parayi başka işlerde kullanmişlar, tekrar yollamiş gene yapmamişlar tekrar yollamiş parayi gene çarcur etmişler sonunda iş makinesi yollamiş yolu yapmiş geri gitmiş. böylede bir memleket.

    esnafida paraya doymuş kablo almaya gittim kabloyla alakali birşey sordum cevap aynen şu: kablo bu beğenmiyorsan alma! senin ben ecdadini buraya asker yollayan başbakani diyerekten saydirdim çıktım.

    tesisatciysaniz bu memlekete gelin paranin anasini s.kersiniz. buradaki tesisatcilar ziklerinin keyfinde lavobo tıkandı tesisatciyi eve getiremiyoruz.  sonunda geldi  ana boruya tel mel soktu 50 lirayi kıvırdı gitti 1 hafta sonra boru gene tıkandi.

    türkiyeden gelirken  en  fazla  ne kadar farkli ne kadar pahali olabilir diye gelmeyin çok farkli memleket. ki ben öyle geldim insanlari anadolu insanindan çok farkli, pahaliliğıda şöyle özetleyeyim türkiyede 50 kuruşa aldiğiniz kremali bisküvi burada 1 - 1,25  lira. bim'i mumla arayacaksiniz.

    konuşmalarida enterasan bir kıbrıslı konustuğunda aklima hep sezercik aslan parçasindaki kötü adam geliyor.

    yeğencik, kardeşcik, napan be gardaş vb.

    ama değişime ayak uydurabilen biriyseniz  ben gibi 1 haftaya moda girersiniz.  sorunuz varsa memnuniyetle cevaplarim.

    yNsr tarafından 28/Ara/12 17:17 tarihinde düzenlenmiştir

    In every job there is a no
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Free_Mans bunu yazdı
    UzatmaNaciye bunu yazdı
    Free_Mans bunu yazdı
    kabadayi09 bunu yazdı

    xiktiğimin memleketi devletin başına kambur başka bişey değil,hora geçsek yaransak hiç gam yemem bir de sövüp sektirmeleri yok mu bize deli ediyor adamı...

    burası stratejik olarak Tr için önemlidir. burada Türkiye Türklerini ya seven vardır yada hiç sevmeyen. ortası bir insan bulamazsınız. bazıları bize burada kara sakal der, ada yı işgal ettiğimiz için. Kimileri ise minnettardır, çıkartma zamanında aile büyüklerinin yada kendilerini ölümden kurtaran türk askeri için.  Ancak genel itibari ile buranın insnaları çok yakın değildir Türk insanına. 

    şimdi bişiyi anlayamadım ülkenin adı kuzey kıbrıs türk cum. ama türkleri sevmiyorlar bu nasil iş anlamadım haci ?

    not:bi asker abim derdi türk olsan su istesen vermezler diye dogrumudur ?

    vermezler diye bir tabir yok hocam. kimisi var Türkiye Türklerini çok sever bazısı var sevmez. sevmeyenlerin mantığı şu; Türkiye adayı işgal ediyor, bizim üzerimizden çıkar sağlıyor diyor. bunları zamanında kurtarıp adanın bu kısmını bunlara vermek ve askerimizi çekmemizi istiyorlar. yani askerin burada olmasından rahatsızlar. sevmeyen ondan sevmiyor. Seven de gerçekten sağlam seviyor. Mesela benim karşı komşum kıbrıslı her derdime koşar. arabam servisteyken arabasını verir okula gitmem için akşamları yemek yapar banada verir vs. bu tip kişilerinde bizleri sevmesinin sebebi ise çıkartma zamanında büyüklerinin yada kendilerinin hayatlarını Türk askerinin kurtarması. Yani vefa borçları. ancak sevmeyenler ise zaten rum tarafı sempatisi içinde olan kişiler. Bu 1974 olayları sırasında rumların tarafında olan Kıbrıs Türkleri. Onların çocukları bu sevmeyenler. Yani kendi vatanını milletini para pul vs için satan kişiler. Bilinçli bir Kıbrıslı zaten halinden duacı ve ortada bir vefa borcu olmasa bile Türklere iyi davranırlar ve özellikle iyi davranırlar. 

    bu ipneleri kurtaranda kabahat zaten türkiye ne işine gerek senin cyprus myprus bırak rumlar siksin analarını görsünler...zaten onların istediğide bu.

    şu lefkoşadaki gençler avrupa özentisi sanırım tabii zamanında ingilizler çok sikmiş...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    http://www.gardasfm.com/index1.php

    buyrun sevgili anavatandan, biz ac kibrisli piclere yeni bir hediye Gardas FM... 

    himm, bir inceleyelim;

    saat sabah, 6.30 Gonul Sohbetleri - Fettullah Gulen

    10.30 - Hadis Dersleri

    sonra yine Gonul Sohbetleri sonra yine Hadis Dersleri...............

    sitenin her tarafina bir bakin, kktc bayragi var, kibris yemekleri, hellim vs....

    Zaten radyonun ismi Gardas FM, gardasin kibrista ne kadar yaygin ve kimler arasinda yaygin oldugunu anlatmama gerek yok heralde.

    Amma ve lakin, ne bu radyonun ne de web sitesini hedef kitlesi kibrislilardir kusura bakmayin, bu sitenin ve radyonun kime hizmet ettigi gayet aciktir...

    Aynen buraya yapilan, yollar, kumaraneler, kabareler, oteller, bankalar falan filan hepsinin kime, neye ve nereye hizmet ettigi gayet acik oldugu gibi (kor olmakda direnen idiotlar icin degil tabi)

    ha eskiden askerdi, simdi imam hicbi bok farketmiyor, siz istediginiz kadar 'aboggggg kibrislilar turkiyelileri sevmiyooogggggg' diye osurun gotunuzden, esas bu adi "turk"ler kibrislilari sevmiyor beyler bi sokun bunu kafaniza, gerceklerden kacmayin, biz turkiyenin %70inden daha ve hatta milyon kat daha fazla (ATA)Turkuz bunuda kafaniza degil gotunuze sokun.

    (evet Gardas FM'den tum fettuslara gelsin;

    Sanatci; Tayyip feat. Talat,

    Sarki; "Kibris'ta banada koydular, bende adi pislik oldum...")

    garga tarafından 10/Oca/13 19:42 tarihinde düzenlenmiştir

    anca gidersin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    ha konunun basligi "KKTC Hakkinda Her Sey" o yuzden ufak bir ayrinti vermek isterim. bu verecegim ayrintinin ne anlama geldigini anlamiyorsaniz zaten kibris konusunda konusmamaniz tavsiyemdir...

    KKTC'de polis direkt olarak orduya baglidir. Bunun normalde (dunyadaki diger tum ulkelerde) nasil oldugunu bilmiyorsaniz (1), boyle oldugu zaman ne gibi sonuclar ortaya cikardigini bilmiyorsaniz (2) zaten bosuna konusuyorum demektir. Etrafinizda illaki bu konulardan (devlet yonetimi, guc dagilimi vs.) anlayan birileri vardir, kibrisla hic alakasi olmasa dahi, o insana bu konuda danisirsaniz size 15 dakikada bunun ne gibi rezillikler doguracagini anlatir. Bilmeyen, incelemeyen, irdelemeyen biri icin ise herzamanki tepki "e ne var yaaaaaniiiii??" dir. Aynen eski KDV reklamlarindaki gibi (belki hatirlayanlar vardir), "eeeee ne var yaaaniiii odeeyiinnnnn"....

    neyse sonuc olarak benim ne askerle ne imamla ne turkle ne kibrisliyla hic bir sorunum yok, oyle anlatiyorum bi dinleyen vardir belki diye.

    - out

    garga tarafından 10/Oca/13 20:27 tarihinde düzenlenmiştir

    anca gidersin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Potansiyel_Virus
    Potansiyel_Virus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi

    ilginc memleketmis.bu ay gezme amacli bi 10 gunlugune gidiyorum bakalim,bunlari okuduktan sonra gidip bimden bi valiz abur cubur alayim


    Ucurtmalar ruzgar gucuyle degil,o guce karsi ciktiklari icin yukselirler.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cesnist
    Cesnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2012
    Erkek
    Free_Mans bunu yazdı

    Kıbrıslı birisinin 1974 te çıkartmadan yarım saat öncesini anlattığı bir hikaye, TAMAMEN gerçektir.

    Kıbrıs ın karpaz bölgesinde köyler vardır ve burada genellikle o zaman türk köyleri vardı. Rumlar iyice azıttığı için artık buralarada kadar gelip türk köylerini ateşe verip insanları zorla evlerinden alıp kurşuna dizip çukurlara atarlarmış. Bunu anlatan kişi o zamanlar 6 yaşındaymış. Normal bir akşam bütün aile evde otururken birden kapıları çalmış ve gelenler rumlarmış. evde yaklaşık olarak 10 kişi varmış, misafirler ile beraber. evde ki herkesi ve civar evlerde ki herkesi çıkartmışlar dışarıya. toplamda 40 kişilik bir grup haline gelmiş evlerden topladıkları kişiler. Rumlar ellerinde taramalı tüfekler ile bunları ıssız bir yere götürmüşler. burada civar köylerden topladıkları insanları silahlar ile vurup gömdükleri büyük çukurlar varmış ve içerisinde öldürülmüş türkler varmış. bunlarıda köyden topladıkları insanlar ile beraber sıraya dizmişler. bu çukurun hemen yan tarafında bir pınar yani su varmış. bir rum askeri Türkçe olarak son suyunuzu için bir daha su içemeyeceksiniz pis türkler demiş. Millet çaresizce suyunu içmiş ve tekrar sıraya dizmişler. 2 tane çocuğu ailelerinin önünde kafasını taramalı tüfek ile tarayıp öldürmüşler ve çukura atmışlar. sıra diğer çocuklarda iken koşturarak gelen bir rum askeri, türkleri öldürmekte olan rum askerlerine Türkiye'nin çıkartma yaptığını ve Girne ve lefkoşanın yarısını aldıklarını söylemiş. Orada bulunan rum askerleri korku içinde topladıkları insanları orada bırakarak kaçmışlar. Vu bu olayı anlatan kişinin söylediği, 'eğer bu haber 1 dakika geç gelseydi şu anda ben yaşamıyordum.'

    Bu insanları kurtaran Türk milletine minnet duymak yerine neden nefret ediyorlar anlamadım gitti.Türkleri sevmeyen insanlara ne anlatıyorlar ki bizi sevmiyorlar hani rum olsa tamam diyeceğim de gerçektemn çok ilginç.Sırf bu sebepten KKTC ye gitmek istemiyorum


    طדṮ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek
Toplam Hit: 2757 Toplam Mesaj: 18