folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder KKTC‘De Fuhuş Yasalaştı



KKTC‘De Fuhuş Yasalaştı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    AnaMuhalefet bunu yazdı
    futurist bunu yazdı
    izzmarit bunu yazdı
    futurist bunu yazdı

    ***upuzun alıntı***

    Konunun değişik boyutları var tabiki de çok uzatmak istemiyorum.

    Sizin -se ile başlayan korkularınız ve ön yargılarınız var. Düşüncenizi şekillendiriyorlar, ama şunu yapıyorsunuz: "ben böyle düşünüyorum doğru budur, siz de böyle düşünün modundasınız" bunun farkına varın. Herkesin kendine göre farklı düşünceleri olabiliyor.

    Dışarıdan baktığınızda gördüklerinizle içinde olanların yaşadığı gerçeklik sizin algıladığınız gibi değil. Herkeste farklı farklı. Yüzde yüzü mutlu demedim, yüzde yüzü mutsuz da demedim, bu gibi genellemelerde bulunmuyorum. Gerçi zaten konunun bu meseleyle(mutlulukla) de alakası yok.

    Ayrıca duygusal ilişki başka bir şey, sex başka, zorla sex yaptırılma daha başka bir şey. Dini,hukuki,parasal boyutları daha başka şeyler.

    Son olarak da şunu belirtmek isterim ki bir erkeğin güzel bir duygusal ilişkisi varsa böyle bir şeye tenüzzül etme ihtimali düşüktür ( İstisnalar kaideyi bozmaz onu da siz ayırt edin )

     

    @izmarit:   Yukarıdaki arkadaşın farklı bir açıdan değindiği gibi bayan olarak yazmanız cesaret(!) bu toplumda. Sizinle aynı yönde düşünse de böyle dile getirebilecek bayan sayısı anca yüzde on oluyor. Ve taşlanmıyorsanız kendinizi şanslı hissetmelisiniz :P

     

    Taşlamadığınız için teşekkür ederim :P

    @futurist: Hocam bence özgürlükte pek sınır falan yoktur.. Bakış açını sanırım anlıyorum ve hatalı buluyorum (: Sanırım sen de benim yazdıklarımla ilgili böyle düşünüyorsun.

    (: Şöyle kapatayım:

    http://www.edize.com/img/content/26/17/icime-sokabilsem-seni-iste-bunlar-hep-seks-612x612.jpg


    sigara değil, balık olan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    @anamuhlefet siz nasıl fikrinizi beyan ediyorsanız bende aynı şekilde söylüyorum.

    bunun korku yada dayatmayla ilgisi yok size öyle gelmiş bence.

    işin garibi ilk defa böyle bir yorum alıyorum beni tanıyan herkes çok açık görüşlü olduğumu söyler yani herkesin fikrine hep saygılıyımdır.

    forumdaki bütün mesajlarımı okursanız dikkat ederseniz üslübumda hiçbir zaman hakaret yada yaptırım yoktur. çok zıt görüşlerde bile öyledir

    sadece yorumuma yorum yapıldığında  ekleme yapıyorum.

    banane canım yapacak işim yokda elalemin hayatınımı kurcalayacağım. sadece fikir beyanı.


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    işin mantığını kavrayamayan insanlar için söyleyecek birşey bulamıyorum.

    Doğal bir ihtiyacı doğal yollar karşılayamayan erkek parası ile karşılamak zorunda. 

    O yol kapanırsa tecavüz gelir. İstediğin kadar ceza koy , hadım koy , ki tecavüz iftirasının çok kolay yapıldığı bir dünyada yaşıyoruz. 

    Birşey değişmez. 

    Kadınlar gibi çalışacak makınalar yapılmadığı sürecede bu işi kadınlar yapacak , ihtiyacı olan parası olmayan.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    yasakmıydı ki

    türkiyede bütün gece klüpleri, pavyonlar, oteller, masaj/güzellik salonları zaten fuhuş mekanı

    kıbrıstada öyle

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Forgotten One
    NigraSilva
    NigraSilva's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2009
    Erkek

    İnsanlık tarihinde icat edilen ilk meslek neden yasak olsun ki zaten. Adada okuyordum ben de bir süre önce, night club adı altında neler dönüyor ya da taksicilerin torpido gözlerindeki karpostalımsı katalogları biliyorum görmüşlüğüm var. Yapmak isteyen yapar, haddimiz değil karışmak, doğru bir karar verilip yasallaştırılmış.

    futurist bunu yazdı

    çünkü bilseniz ki o her akşam ağlayarak uyuyor, her seferinde içinden lanet ediyor o zaman bukadar rahat olamayacaksınız

    Kaç tane hayat kadını tanıdın ayıptır sorması?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    NigraSilva bunu yazdı

    İnsanlık tarihinde icat edilen ilk meslek neden yasak olsun ki zaten. Adada okuyordum ben de bir süre önce, night club adı altında neler dönüyor ya da taksicilerin torpido gözlerindeki karpostalımsı katalogları biliyorum görmüşlüğüm var. Yapmak isteyen yapar, haddimiz değil karışmak, doğru bir karar verilip yasallaştırılmış.

    futurist bunu yazdı

    çünkü bilseniz ki o her akşam ağlayarak uyuyor, her seferinde içinden lanet ediyor o zaman bukadar rahat olamayacaksınız

    Kaç tane hayat kadını tanıdın ayıptır sorması?

    ağlama meselesine herkes takmış durumda. vurgulamak için yazmıştım. takılmayın o kadar diyorum.. hala o kısımda herkes :)

    kuyuya taş attım herkes çıkarmak derdinde okuyun fikrinizi söyleyin geçin :)

     

    uzaya gitmediğiniz halde orada yerçekimi olmadığını nasıl biliyorsunuz?

    yerçekimi var desem inanırmısın. çıkmadın görmedin. birşeyleri bilmek için( yada fikir yürütmek diyeyim şimdi onada takanlar var) illa yaşamış olmak gerekmez. bilgiye her daim ulaşılabilir. yeter ki iste. sizide tanımıyorum ama yazılarınızı okuyorum mesela...

    ben kesin birşeyler söylemiyorum zaten ülkedeki bütün hayat kadınlarıyla röportaj yapmadım ya. gülsem mi ağlasam mı

     


    Arkadaş uğruna ölmek kolaydır, ama uğruna ölünecek arkadaş bulmak çok zordur
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Forgotten One
    NigraSilva
    NigraSilva's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2009
    Erkek
    futurist bunu yazdı
    NigraSilva bunu yazdı

    İnsanlık tarihinde icat edilen ilk meslek neden yasak olsun ki zaten. Adada okuyordum ben de bir süre önce, night club adı altında neler dönüyor ya da taksicilerin torpido gözlerindeki karpostalımsı katalogları biliyorum görmüşlüğüm var. Yapmak isteyen yapar, haddimiz değil karışmak, doğru bir karar verilip yasallaştırılmış.

    futurist bunu yazdı

    çünkü bilseniz ki o her akşam ağlayarak uyuyor, her seferinde içinden lanet ediyor o zaman bukadar rahat olamayacaksınız

    Kaç tane hayat kadını tanıdın ayıptır sorması?

    ağlama meselesine herkes takmış durumda. vurgulamak için yazmıştım. takılmayın o kadar diyorum.. hala o kısımda herkes :)

    kuyuya taş attım herkes çıkarmak derdinde okuyun fikrinizi söyleyin geçin :)

     

    uzaya gitmediğiniz halde orada yerçekimi olmadığını nasıl biliyorsunuz?

    yerçekimi var desem inanırmısın. çıkmadın görmedin. birşeyleri bilmek için( yada fikir yürütmek diyeyim şimdi onada takanlar var) illa yaşamış olmak gerekmez. bilgiye her daim ulaşılabilir. yeter ki iste. sizide tanımıyorum ama yazılarınızı okuyorum mesela...

    ben kesin birşeyler söylemiyorum zaten ülkedeki bütün hayat kadınlarıyla röportaj yapmadım ya. gülsem mi ağlasam mı

     

    Ağlamalısın bence haline, bilimsel olarak kanıtlanmış bir şey ile "vurgulamak için" uydurduğun birşeyi eş değerde görüyorsan, sana diyecek birşeyim yok zaten. Kahve ağzı dediğimiz kulaktan kulağa yayılan, aslı astarı olmayan ya da ufacık şeyi büyüte büyüte anlatan, dedikodumsu şeyleri yayan güruhtan ne farkın var ayıptır sorması?

    Bırakın madur olanlar konuşsun, kendi haklarını kendileri arasınlar. Acımak ile anca onları küçük düşürürsünüz, elinizden başka bir halt da gelmez kusura bakmayın. Hiçbirinin de madur olduğu falan yok onu da belirteyim, kıbrısta bu işi yapanlar senden benden zengin, yaşam tarzlarını, altlarındaki arabaları görsen anlardın zaten. En azından ben gözlerimle gördüm. Uzaya gidip yerçekimini hissetmiş kadar olmuşum sanırım, ne dersin? meh.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    NigraSilva bunu yazdı
    futurist bunu yazdı
    NigraSilva bunu yazdı

    İnsanlık tarihinde icat edilen ilk meslek neden yasak olsun ki zaten. Adada okuyordum ben de bir süre önce, night club adı altında neler dönüyor ya da taksicilerin torpido gözlerindeki karpostalımsı katalogları biliyorum görmüşlüğüm var. Yapmak isteyen yapar, haddimiz değil karışmak, doğru bir karar verilip yasallaştırılmış.

    futurist bunu yazdı

    çünkü bilseniz ki o her akşam ağlayarak uyuyor, her seferinde içinden lanet ediyor o zaman bukadar rahat olamayacaksınız

    Kaç tane hayat kadını tanıdın ayıptır sorması?

    ağlama meselesine herkes takmış durumda. vurgulamak için yazmıştım. takılmayın o kadar diyorum.. hala o kısımda herkes :)

    kuyuya taş attım herkes çıkarmak derdinde okuyun fikrinizi söyleyin geçin :)

     

    uzaya gitmediğiniz halde orada yerçekimi olmadığını nasıl biliyorsunuz?

    yerçekimi var desem inanırmısın. çıkmadın görmedin. birşeyleri bilmek için( yada fikir yürütmek diyeyim şimdi onada takanlar var) illa yaşamış olmak gerekmez. bilgiye her daim ulaşılabilir. yeter ki iste. sizide tanımıyorum ama yazılarınızı okuyorum mesela...

    ben kesin birşeyler söylemiyorum zaten ülkedeki bütün hayat kadınlarıyla röportaj yapmadım ya. gülsem mi ağlasam mı

     

    Ağlamalısın bence haline, bilimsel olarak kanıtlanmış bir şey ile "vurgulamak için" uydurduğun birşeyi eş değerde görüyorsan, sana diyecek birşeyim yok zaten. Kahve ağzı dediğimiz kulaktan kulağa yayılan, aslı astarı olmayan ya da ufacık şeyi büyüte büyüte anlatan, dedikodumsu şeyleri yayan güruhtan ne farkın var ayıptır sorması?

    Bırakın madur olanlar konuşsun, kendi haklarını kendileri arasınlar. Acımak ile anca onları küçük düşürürsünüz, elinizden başka bir halt da gelmez kusura bakmayın. Hiçbirinin de madur olduğu falan yok onu da belirteyim, kıbrısta bu işi yapanlar senden benden zengin, yaşam tarzlarını, altlarındaki arabaları görsen anlardın zaten. En azından ben gözlerimle gördüm. Uzaya gidip yerçekimini hissetmiş kadar olmuşum sanırım, ne dersin? meh.

    Hocam sert uslup yazmışsın. Kırıcı olabilir gözüküyor.

    Neyse çıkan sonuç şu futurist kendi öngörüleriyle kendi "mutlak" sonuçlarını çıkartıyor. Gerçekliğin daha farklı olduğunu/olabileceğini anlatmaya çalıştık o kadar( Dediğin gibi çoğunun durumu herkesten iyi. Trilyonluk evler alanlar,kendi inşaat,nakliye şirketini kuranlar, hemşire,öğretmen,doktor,işletme sahibi olup bu işi yapanlar kolay yoldan köşeyi dönmek isteyen üniversite öğrencileri vs vs neleri var ) herkesin kendi fikri var sonuçta değişip değişmemesi kendini bağlar. 

     

     

    AnaMuhalefet tarafından 01/Şub/14 18:21 tarihinde düzenlenmiştir

    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
Toplam Hit: 6327 Toplam Mesaj: 49