folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Klan Savaslari Oynayan



Klan Savaslari Oynayan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    meta
    meta's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    w3 te oynayan yok mu yaw

    oynayan varsa mesaj atsın 

    isim ucesur 3 köyüm var 


    ben......sen...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azimkar
    azimkar's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    ben de w6 da oynuyorum,18000 küsür puanlı köyüm var,çay içmeye beklerim herkesi:))

    Arabanızın önünedki çocuklar kazaya sebep olur, arkanızdakiler ise çocuğa... İnsanlar konuşur, aptallar gürültü yapar! Her problemin bir çözümü vardır.Fakat asıl sorun çözmenin zaman almasıdır... Eğer bir sorun varsa, kesin çözümü de vardır. Çözümü yoksa zaten sorun değildir! Uzun Olan Kuyu Değil , Kısa Olan İPTİR!! Hiç bir psikiatrist insanı tuvalet kadar rahatlatamaz. Sakın girme helaya başın girer belaya götürürler merkeze öptürüller herkese Hayatta dik durmayı öğren maksat gölgenin imajı düzelsin Helalara sigara izmariti atmayın.Biz sizin kültablalarınıza işiyormuyuz? Bukalemunun ikiz yavruları olmuş, isimlerini : Şukalemun, Okalemun koymuş Karanlıkta mehtapta oturmak iyidir... Ama mehtapla karanlıkta oturmak daha iyi! özlü sözlerden bir kısmı:))
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emminn
    emminn's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2011
    Erkek

    bende KLanda w6 oynuyodumm baya bi puan yapmştmm ama aldılar köylerimi ( şimdi w6dan yeniden başladımm.. bana destek çıkacak,
    veya bana w6 da klanıNı vercekk arkadaş var mı ?? veya oyundan sıkılıp köylerini bana devretcek arkadaş var mı?? (bitane köy, 1000 puan olsa yine razıyımm.. en baştan başlamak zoruma gidiyo )


    ne kadar civata varsa okadar da somun var..!!
Toplam Hit: 2833 Toplam Mesaj: 14