Klan Savaslari Oynayan
-
w3 te oynayan yok mu yaw
oynayan varsa mesaj atsın
isim ucesur 3 köyüm var
-
ben de w6 da oynuyorum,18000 küsür puanlı köyüm var,çay içmeye beklerim herkesi:))
-
bende KLanda w6 oynuyodumm baya bi puan yapmştmm ama aldılar köylerimi
( şimdi w6dan yeniden başladımm.. bana destek çıkacak,
veya bana w6 da klanıNı vercekk arkadaş var mı ?? veya oyundan sıkılıp köylerini bana devretcek arkadaş var mı?? (bitane köy, 1000 puan olsa yine razıyımm.. en baştan başlamak zoruma gidiyo
)
Toplam Hit: 2833 Toplam Mesaj: 14
