Klanlar.Org

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek

    Önceden çok fazla oynadıgım eski adı klansavasları olan oyuna tekrar başladım. +/+ k57 bölgesine düştüm oynayanlar yada yada oynamak isteyenelr gelsin birlijkte oynar klan filan kurarız. dünya 15

    burdan normal kayıt http://tr15.klanlar.org 

    buradandan refli kayıt olabilirsiniz http://www.klanlar.org/6978-tr15.html?ref=player_invite_linkrl

     


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReeX
    ReeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2012
    Erkek

    Eskiden çok oynardım bunu genelde bu oyunu oynuyanlar biraz saf oluyor ( 4-5 yıl önceden bahsediyorum ) phishing ile milletin üyeliklerini topluyordum . 


    Gimme Some Tits
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mad Scientist
    AMpul
    AMpul's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    klansavaslari.net zamanında deli gibi oynardık, sabah saat kuruyordum saldırı yollamak için erken kalkıyordum filan :) bir ara yine baktım eskisi gibi sarmıyor, heryeri sardığı gibi 10-15 yaş arası bebeler oraları da sarmış, eskisi gibi değil.

     


    What I cannot create, I do not understand. — Richard Feynman
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek
    AMpul bunu yazdı

    klansavaslari.net zamanında deli gibi oynardık, sabah saat kuruyordum saldırı yollamak için erken kalkıyordum filan :) bir ara yine baktım eskisi gibi sarmıyor, heryeri sardığı gibi 10-15 yaş arası bebeler oraları da sarmış, eskisi gibi değil.

     

    eski tadı bencede yok her dünyanın farklı bi özelliği var en güzeli klasik oyundu ama ne yapalım can sıkıntısı eski klansavaslarının tadını veren bi önerinizi varsa beklerim


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek

    Eski tadı yok ya eskiden oyundan bir zevk alıyorduk. Oyun dediğin illa grafiklere bakmaz misal Counter Strike.


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam eskiden ben de çok oynardım. Klansavaslari.com olduğu zamanlardan bahsediyorum :P Hala oynayan çok arkadaşım var (arkadaş dediysem yanlış anlaşılmasın, 30 ile 50 yaş arasından bahsediyorum), başlayacağımı söylesem hemen hesap verirler.

    Valla size bu konuda yapacağım en iyi tavsiye hiç başlamamanızdır. Şimdi geriye dönüp bakıyorum da, hayatımın 3 yılı boşa geçmiş :) Siz de başlamayın, yazık etmeyin kendinize :)


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek
    RaNGeR bunu yazdı

    Hocam eskiden ben de çok oynardım. Klansavaslari.com olduğu zamanlardan bahsediyorum :P Hala oynayan çok arkadaşım var (arkadaş dediysem yanlış anlaşılmasın, 30 ile 50 yaş arasından bahsediyorum), başlayacağımı söylesem hemen hesap verirler.

    Valla size bu konuda yapacağım en iyi tavsiye hiç başlamamanızdır. Şimdi geriye dönüp bakıyorum da, hayatımın 3 yılı boşa geçmiş :) Siz de başlamayın, yazık etmeyin kendinize :)

    Anlıyorum hocam seni ama inan boşa geçmedi o yılların. Zaten bu hayatta vakit geçirmek için durmuyor muyuz sonuçta? Zevk alarak geçirdiğin o yılları. Valla ne sarardı ya savaşlar falan insan ayrı bi zevk alıyordu bu oyundan :D


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    DevilRullz bunu yazdı

    Anlıyorum hocam seni ama inan boşa geçmedi o yılların. Zaten bu hayatta vakit geçirmek için durmuyor muyuz sonuçta? Zevk alarak geçirdiğin o yılları. Valla ne sarardı ya savaşlar falan insan ayrı bi zevk alıyordu bu oyundan :D

    Hocam oyunu oynadığım zamanlarda ne adam gibi uyku uyuyabildim, ne de başka bir şey yapabildim. Hele savaş olduğu zamanlar ek hesap verirlerdi gelen orduları patlat diye. Ama şu var ki, hiç köy kaybetmedim :) Birkaç saatliğine bana veriyorlardı, ordularını patlatıyor ya da ıska geçiriyordum. Bir de internetten online premium almak için para verdiğim tek oyundur.

    Dizüstü bilgisayarı başucuma koyup uyuduğumu bilirim. Rezillik :P

    RaNGeR tarafından 24/Eki/12 21:09 tarihinde düzenlenmiştir

    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    DevilRullz bunu yazdı
     

    Anlıyorum hocam seni ama inan boşa geçmedi o yılların. Zaten bu hayatta vakit geçirmek için durmuyor muyuz sonuçta? Zevk alarak geçirdiğin o yılları. Valla ne sarardı ya savaşlar falan insan ayrı bi zevk alıyordu bu oyundan :D

    Vay amk. Hiç böyle düşünmemiştim baya rahatladım :D

    Ben de bi 4-5 senemi Knight Online'a kaptırmıştım da meğerse sorun yokmuş yani :D


    Altan naptın oğlum :|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek
    fatX bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı
     

    Anlıyorum hocam seni ama inan boşa geçmedi o yılların. Zaten bu hayatta vakit geçirmek için durmuyor muyuz sonuçta? Zevk alarak geçirdiğin o yılları. Valla ne sarardı ya savaşlar falan insan ayrı bi zevk alıyordu bu oyundan :D

    Vay amk. Hiç böyle düşünmemiştim baya rahatladım :D

    Ben de bi 4-5 senemi Knight Online'a kaptırmıştım da meğerse sorun yokmuş yani :D

    Ee tabi. Gezmedin dolaşmadın oyun oynadın. Peki insan neden gezer dolaşır? Zevk almak için. Sen ne yaptın. Kısa yoldan pc başında oyun oynayarak zevk aldın :) Ama sakın bunu başkaları ile reelde tartışma. Ben tartıştım man kafalara bi bok anlatamıyorsun. Gezmek dolaşmak insanın içini ferahlatır diyorlar hala. Ne salaklar var mk sanki farklı şey :D


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unchain
    unchain's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2012
    Erkek

    Ben bi arkadaşımla beraber dünya 4 te oynuyorum jusTUCTR haberiniz olsun ben yeni başladımda arkadaşım biraz ilerde 9 10 tane köyü falan var


    Yaptığım onca iyiliğin tek yanlışta unutulduğunu gördüğümden beri kötü biriyim.
Toplam Hit: 2109 Toplam Mesaj: 12