Klanlar.Org
-
Önceden çok fazla oynadıgım eski adı klansavasları olan oyuna tekrar başladım. +/+ k57 bölgesine düştüm oynayanlar yada yada oynamak isteyenelr gelsin birlijkte oynar klan filan kurarız. dünya 15
burdan normal kayıt http://tr15.klanlar.org
buradandan refli kayıt olabilirsiniz http://www.klanlar.org/6978-tr15.html?ref=player_invite_linkrl
-
Eskiden çok oynardım bunu genelde bu oyunu oynuyanlar biraz saf oluyor ( 4-5 yıl önceden bahsediyorum ) phishing ile milletin üyeliklerini topluyordum .
-
klansavaslari.net zamanında deli gibi oynardık, sabah saat kuruyordum saldırı yollamak için erken kalkıyordum filan :) bir ara yine baktım eskisi gibi sarmıyor, heryeri sardığı gibi 10-15 yaş arası bebeler oraları da sarmış, eskisi gibi değil.
-
AMpul bunu yazdı
klansavaslari.net zamanında deli gibi oynardık, sabah saat kuruyordum saldırı yollamak için erken kalkıyordum filan :) bir ara yine baktım eskisi gibi sarmıyor, heryeri sardığı gibi 10-15 yaş arası bebeler oraları da sarmış, eskisi gibi değil.
eski tadı bencede yok her dünyanın farklı bi özelliği var en güzeli klasik oyundu ama ne yapalım can sıkıntısı eski klansavaslarının tadını veren bi önerinizi varsa beklerim
-
Eski tadı yok ya eskiden oyundan bir zevk alıyorduk. Oyun dediğin illa grafiklere bakmaz misal Counter Strike.
-
Hocam eskiden ben de çok oynardım. Klansavaslari.com olduğu zamanlardan bahsediyorum :P Hala oynayan çok arkadaşım var (arkadaş dediysem yanlış anlaşılmasın, 30 ile 50 yaş arasından bahsediyorum), başlayacağımı söylesem hemen hesap verirler.
Valla size bu konuda yapacağım en iyi tavsiye hiç başlamamanızdır. Şimdi geriye dönüp bakıyorum da, hayatımın 3 yılı boşa geçmiş :) Siz de başlamayın, yazık etmeyin kendinize :)
-
RaNGeR bunu yazdı
Hocam eskiden ben de çok oynardım. Klansavaslari.com olduğu zamanlardan bahsediyorum :P Hala oynayan çok arkadaşım var (arkadaş dediysem yanlış anlaşılmasın, 30 ile 50 yaş arasından bahsediyorum), başlayacağımı söylesem hemen hesap verirler.
Valla size bu konuda yapacağım en iyi tavsiye hiç başlamamanızdır. Şimdi geriye dönüp bakıyorum da, hayatımın 3 yılı boşa geçmiş :) Siz de başlamayın, yazık etmeyin kendinize :)
Anlıyorum hocam seni ama inan boşa geçmedi o yılların. Zaten bu hayatta vakit geçirmek için durmuyor muyuz sonuçta? Zevk alarak geçirdiğin o yılları. Valla ne sarardı ya savaşlar falan insan ayrı bi zevk alıyordu bu oyundan :D
-
DevilRullz bunu yazdı
Anlıyorum hocam seni ama inan boşa geçmedi o yılların. Zaten bu hayatta vakit geçirmek için durmuyor muyuz sonuçta? Zevk alarak geçirdiğin o yılları. Valla ne sarardı ya savaşlar falan insan ayrı bi zevk alıyordu bu oyundan :D
Hocam oyunu oynadığım zamanlarda ne adam gibi uyku uyuyabildim, ne de başka bir şey yapabildim. Hele savaş olduğu zamanlar ek hesap verirlerdi gelen orduları patlat diye. Ama şu var ki, hiç köy kaybetmedim :) Birkaç saatliğine bana veriyorlardı, ordularını patlatıyor ya da ıska geçiriyordum. Bir de internetten online premium almak için para verdiğim tek oyundur.
Dizüstü bilgisayarı başucuma koyup uyuduğumu bilirim. Rezillik :P
RaNGeR tarafından 24/Eki/12 21:09 tarihinde düzenlenmiştir -
DevilRullz bunu yazdı
Anlıyorum hocam seni ama inan boşa geçmedi o yılların. Zaten bu hayatta vakit geçirmek için durmuyor muyuz sonuçta? Zevk alarak geçirdiğin o yılları. Valla ne sarardı ya savaşlar falan insan ayrı bi zevk alıyordu bu oyundan :D
Vay amk. Hiç böyle düşünmemiştim baya rahatladım :D
Ben de bi 4-5 senemi Knight Online'a kaptırmıştım da meğerse sorun yokmuş yani :D
-
fatX bunu yazdıDevilRullz bunu yazdı
Anlıyorum hocam seni ama inan boşa geçmedi o yılların. Zaten bu hayatta vakit geçirmek için durmuyor muyuz sonuçta? Zevk alarak geçirdiğin o yılları. Valla ne sarardı ya savaşlar falan insan ayrı bi zevk alıyordu bu oyundan :D
Vay amk. Hiç böyle düşünmemiştim baya rahatladım :D
Ben de bi 4-5 senemi Knight Online'a kaptırmıştım da meğerse sorun yokmuş yani :D
Ee tabi. Gezmedin dolaşmadın oyun oynadın. Peki insan neden gezer dolaşır? Zevk almak için. Sen ne yaptın. Kısa yoldan pc başında oyun oynayarak zevk aldın :) Ama sakın bunu başkaları ile reelde tartışma. Ben tartıştım man kafalara bi bok anlatamıyorsun. Gezmek dolaşmak insanın içini ferahlatır diyorlar hala. Ne salaklar var mk sanki farklı şey :D
-
Ben bi arkadaşımla beraber dünya 4 te oynuyorum jusTUCTR haberiniz olsun ben yeni başladımda arkadaşım biraz ilerde 9 10 tane köyü falan var
