Klasik Gitar Calmayi Bilen Muritler
-
arkadaslar merakli oldugum icin 6-7 sene once almistim... Hala dun almisim gibi duruyor.
Muzikten anlamadigim icin ( hani solo molo bilmemne davalari...) pek de beceremedim... Simdi ise ogrenme istegi geldi napmam gerek?
Bildiginiz kaynak oneriler fln var mi ?
Birde gitar ile solo mu neydi calinir mi ? (amk anlamiyoruz da... :)
-
Bir hocadan ders alarak başlayabilirsin hacı
-
hacım şevk geldiyse bekle geçsin :)
şaka bir yana bu iş gerçekten emek istiyor. öncelikle sıkılmamak için şartlamalısın kendini. :)
youtube dan izleyerek başlayabilirsin bence. Ama illa ders alıcam dersen istanbuldaysan gel ben sana vereyim :)
Öner yavuz tavsiye ederim.
http://www.youtube.com/watch?v=E9vUtARt9R8
-
rappermcs bunu yazdı
hacım şevk geldiyse bekle geçsin :)
şaka bir yana bu iş gerçekten emek istiyor. öncelikle sıkılmamak için şartlamalısın kendini. :)
youtube dan izleyerek başlayabilirsin bence. Ama illa ders alıcam dersen istanbuldaysan gel ben sana vereyim :)
Öner yavuz tavsiye ederim.
http://www.youtube.com/watch?v=E9vUtARt9R8
rappermcs yok Yunanistandayim :) Istanbul'da olsam olurdu hocam :)
Bir ara ilahi falan soyluyordum sesimin iyi oldugunu soyluyorlardi...
Deniz kiyisina gidipte bir iki tingirdatmak istiyorum :) o kadar
yoksa sarkici olmak degil niyetim :)
-
hocam bu işi becermek için en en en ama en önemli ilk şey sabırlı olmalısın. Sonra etrafında etrafında birşeyler öğrenebileceğin kimse yoksa guitar pro egzersiz dosyaları vs var (guitar pro yu da edinmen gerekiyor tabi) sonrna ritimdi akordu bunlarda yavaş yavaş gerçi akorları bakarak çıkartırsın zaten ama ritm olayı biraz iyi dinlenemeni gerektiriyor sanıyorum selim ışık onun ritmleri anlatan bir videosu vardı gelibolu van kartaltal gibi anlatıyortdu akılda kalmasına yardım ediyor onlara göz atabliirsin
-
Elektro Gitarlar TR de kac para bilen var mi ? Onlardaki ses daha hosuam gidiyor :) Bende ki klasik amk... vur vur az cikiyo ses...
Bir alet var ( :S bilmiyom adini ) baglaniyo mu onada su ses cikartan :)
-
Hocam solo dediğimiz sadece notlardan oluşan müzikler değil mi ? Evet gitarda çalınır. Onun dışında ben halk eğitime yazılmıştım bunun için bizim burada çok talep oluyordu. Gittim 2 dönem. Arada çaldığın sürece unutmuyorsun. Ben de arada eğlence için çalıyorum. Derslerden sıkıldığımda stresimi falan alıyor. Güzel oluyor :)
-
ndmylmz :) evet galiba solo oyle :)
Ama ben biraz baslamistim amk Mi-MInore miydi mi-macore miysdi ne 2-3 tel tutmak istiyor her seferinde :(( belaya kaldim
parmaklar dersen kalin :) 2-3 gun parmk uclarim agirdi
Nerden basalasam acaba :)
Birde Adamlar var sarkiyi dinliyo 1-2 defada calabiliyor amma zor is ha :):)
-
Fiyat bilen yok mu hacilar ?
-
normal klasik gitarlar 50 - 150 arasında. 100 liraya uygun bişeyler bulabilirsin hocam :) Parmaklar ilk başladığında acayacaktır. Daha sonradan geçiyor alışıyorsun :)
-
gel öğretiyim
