folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Klasik Gitar Calmayi Bilen Muritler



Klasik Gitar Calmayi Bilen Muritler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    arkadaslar merakli oldugum icin 6-7 sene once almistim... Hala dun almisim gibi duruyor.

    Muzikten anlamadigim icin ( hani solo molo bilmemne davalari...) pek de beceremedim... Simdi ise ogrenme istegi geldi napmam gerek?

    Bildiginiz kaynak oneriler fln var mi ?

    Birde gitar ile solo mu neydi calinir mi ? (amk anlamiyoruz da... :)


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    Bir hocadan ders alarak başlayabilirsin hacı

     


    ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    hacım şevk geldiyse bekle geçsin :)

    şaka bir yana bu iş gerçekten emek istiyor. öncelikle sıkılmamak için şartlamalısın kendini. :) 

     

    youtube dan izleyerek başlayabilirsin bence. Ama illa ders alıcam dersen istanbuldaysan gel ben sana vereyim :)

    Öner yavuz tavsiye ederim.

    http://www.youtube.com/watch?v=E9vUtARt9R8

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek
    rappermcs bunu yazdı

    hacım şevk geldiyse bekle geçsin :)

    şaka bir yana bu iş gerçekten emek istiyor. öncelikle sıkılmamak için şartlamalısın kendini. :) 

     

    youtube dan izleyerek başlayabilirsin bence. Ama illa ders alıcam dersen istanbuldaysan gel ben sana vereyim :)

    Öner yavuz tavsiye ederim.

    http://www.youtube.com/watch?v=E9vUtARt9R8

     

    rappermcs yok Yunanistandayim :) Istanbul'da olsam olurdu hocam :)

    Bir ara ilahi falan soyluyordum sesimin iyi oldugunu soyluyorlardi...

    Deniz kiyisina gidipte bir iki tingirdatmak istiyorum :) o kadar

    yoksa sarkici olmak degil niyetim :)


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    hocam bu işi becermek için en en en ama en önemli ilk şey sabırlı olmalısın. Sonra etrafında etrafında birşeyler öğrenebileceğin kimse yoksa guitar pro egzersiz dosyaları vs var (guitar pro yu da edinmen gerekiyor tabi) sonrna ritimdi akordu bunlarda yavaş yavaş gerçi akorları bakarak çıkartırsın zaten ama ritm olayı biraz iyi dinlenemeni gerektiriyor sanıyorum selim ışık onun ritmleri anlatan bir videosu vardı gelibolu van kartaltal gibi anlatıyortdu akılda kalmasına yardım ediyor onlara göz atabliirsin

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Elektro Gitarlar TR de kac para bilen var mi ? Onlardaki ses daha hosuam gidiyor :) Bende ki klasik amk... vur vur az cikiyo ses...

    Bir alet var ( :S bilmiyom adini ) baglaniyo mu onada su ses cikartan :)


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam solo dediğimiz sadece notlardan oluşan müzikler değil mi ? Evet gitarda çalınır. Onun dışında ben halk eğitime yazılmıştım bunun için bizim burada çok talep oluyordu. Gittim 2 dönem. Arada çaldığın sürece unutmuyorsun. Ben de arada eğlence için çalıyorum. Derslerden sıkıldığımda stresimi falan alıyor. Güzel oluyor :)


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    ndmylmz :) evet galiba solo oyle :)

     

    Ama ben biraz baslamistim amk Mi-MInore miydi mi-macore miysdi ne 2-3 tel tutmak istiyor her seferinde :(( belaya kaldim

    parmaklar dersen kalin :) 2-3 gun parmk uclarim agirdi

    Nerden basalasam acaba :)

     

    Birde Adamlar var sarkiyi dinliyo 1-2 defada calabiliyor amma zor is ha :):)


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Fiyat bilen yok mu hacilar ?


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    normal klasik gitarlar 50 - 150 arasında. 100 liraya uygun bişeyler bulabilirsin hocam :) Parmaklar ilk başladığında acayacaktır. Daha sonradan geçiyor alışıyorsun :)


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cocaine
    cocaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2011
    Erkek

    gel öğretiyim

     


    Aklıma gelişini seveyim. Ne güzel de darma duman ediyorsun beni
Toplam Hit: 1626 Toplam Mesaj: 14