Klavye Sorunum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Haci bazen ekranda harita falanda oluyo :D dogru soyluyosun pek bi gereksiz :D

    ama MMO'larda falan yardimci oluyo bazen. Koordinatlar oluyo World of Warcracft'ta LCD'de :)

    Evet abi 500 milyona yakin bi yerde gormustum microsoftun bi klavyeyi :D

    Dedigini bende gordum simsiyah dümdüz bi klavyeydi. Hatta yerlerini falan degistirebiliyoduun bak simdi hatirladim. Istedigin tusu istedigin yere verebiliyodun. 1.500 TL miydi neydi yaw o yanlis hatirlamiyosam :D

    edit: Senin dedigini anladim ama benim dedigim klavyede baskaydi :D

    seninki bu galiba

    Yansitici var masaya yansitiyo bayagi iyiymis :D

    230 TL'mis adida Bluetooth Virtual Keyboard 


    I find your lack of faith disturbing.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek
    hocam ne 300ünden 500ünden bahsediyosunuz, onlar gününü oyunla geçiren, sabah kalkıp oyun oynamaya başlayan gecenin ilerleyen saatlerinde bilgisayarı kapatıp yatan, geek tabir ettiğimiz oyun hastaları için, adamın klavyesi bozulmuş 15-20 liralık bişey işini pekala görecektir.

    ahah :D

    http://kocaer.me
Toplam Hit: 2260 Toplam Mesaj: 13