

Knight Online Private Server Acacagim, Ortak Olmak İsteyen?
-
hocalar selam, knight online sunucu kiralayacagim, ciddi ciddi ortak olmak isteyen varsa guzel SAGLAM biyerden sunucumuzu alalim, yaz boyu oynariz ?
-
maddiyat haric her destegi veririm
-
Tutturman çok zor hocam , şöyle taşaklı bir sw için 1000 tl gözden çıkartmak gerek he kendi aramızda oynayacaz dersen , 50 70 tl bu işi yapan var kırık soacslarla oynarsın :)
-
Hocam biraz daha beklersen beraber yapabiliriz sunucu işini kendi sunucularımdan hallederim, MSSQL den anlayan bir eleman olursa dbyi editleyip güzel kalıcı birşey yapabiliriz.TBT den ortak güzel şeyler çıkabilir
-
Bizde artık oynamaya gelırız
-
@
Huerfanos
eyw hoca@
Schwarz
1000 tl mi :) hocam abartili birsey olmasina gerek yok, 100 player online olsun, biraz zor olsun ki oyuna baglasin ;) server zirt pirt down olmasin ve db yi guzel editleyelim yeter.100-150 liraya 400-500 kisi kaldiracak sunucu aliriz saglam biyerden.
@
snuff13
DarkFall tarafından 19/Haz/13 15:42 tarihinde düzenlenmiştir
sunucu kaldiracaksa olabilir hocam pm attim, -
haci buyursun cok saldiri alirsin ugrasmasi zor
for example elmas ko kuzenimindi...
-
hocam erisin kuzu ile görüş o bu iş için sunucu satın aldı komple sunucu aldı dell marka bir görüş
-
valla zor mesela ben direk macromu yazar gelirim :D
yada koxp yazdırırım tanıdıklara :S
-
bu private ko 'dan iyi paara kazanılıyor diye duydum
-
LinkinMeTiN bunu yazdı
bu private ko 'dan iyi paara kazanılıyor diye duydum
Aynen öyle değişik birşey yapacaksin kimsede olmayan bknz:sexyko adamlar anticheatinden dbsine fileslarindan efecktlerine kadar kendileri kodladı zamanında ne userleri vardı düştü şimdi , yaz geldi artış olur yine.Fena para ver hemde ne fena.
1000 tl dediğim şey 300 tl anticheat parası oda verirse soacsv35 300 lirada sabitler tutsa sabit konu şart ne kadar sabit o kadar çok user 300 tl de makine alsan , 100 tl de ona buna şuna gitse anca işte 1000tl halledersin :)