Kocaeli Üniversitesi...
-
Frosttear bunu yazdı:
-----------------------------
cagilgurbuz bunu yazdı:
-----------------------------
bilgisayar mühendisliği makine mühendisliği bu bölümlerde hazırlık var mıdır ?
-----------------------------Hatırladığım kadarıyla bilgisayar mühendisliğinde vardı hazırlık (eğer muafiyet sınavını geçemezsen okuyorsun, her gelen okumuyor yani)
Makineyi bilmiyorum. Araştırmak lazım...
Not: Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği okudum. Bu bölümle ilgili diğerlerine oranla daha detaylı bilgi verebilirim.
-----------------------------iş bulmakta zorluk cektin mi ?
-
Çekmedim.
Üniversitede ne yapman gerektiğini biliyorsan (Umutsuz vaka bölümler dışında) sende çekmezsin. -
Frosttear bunu yazdı:
-----------------------------
Çekmedim.
Üniversitede ne yapman gerektiğini biliyorsan (Umutsuz vaka bölümler dışında) sende çekmezsin.
-----------------------------ne tür şeyler :)
-
İlk ve en önemlisi; üniversite seni bitiş çizgisine bırakmaz sadece yürüyerek ulaşacakken altına bir araba verir ve daha hızlı gitmeni sağlar. Bu yüzden sadece üniversitede yaptıkların yeterli değildir.
İkincisi, sosyal olabilmek ve insanlara saygılı davranmak (yarın öbürgün birlikte iş çeviceğin kişiler olacak onlar).Üçüncüsü, bölümünün özelliklerine göre ayrıyetten kendini geliştirmek.
Dördüncüsü, yabancı dil (neredeyse heryerde akıcı bir ingilizce istenir).
