Kocaeli Üniversitesi...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    Frosttear bunu yazdı:
    -----------------------------

    cagilgurbuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    bilgisayar mühendisliği makine mühendisliği bu bölümlerde hazırlık var mıdır ?

     


    -----------------------------

     

    Hatırladığım kadarıyla bilgisayar mühendisliğinde vardı hazırlık (eğer muafiyet sınavını geçemezsen okuyorsun, her gelen okumuyor yani)

    Makineyi bilmiyorum. Araştırmak lazım...


    Not: Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği okudum. Bu bölümle ilgili diğerlerine oranla daha detaylı bilgi verebilirim.


    -----------------------------

    iş bulmakta zorluk cektin mi ?


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Çekmedim.

    Üniversitede ne yapman gerektiğini biliyorsan (Umutsuz vaka bölümler dışında) sende çekmezsin.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    Frosttear bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çekmedim.

    Üniversitede ne yapman gerektiğini biliyorsan (Umutsuz vaka bölümler dışında) sende çekmezsin.


    -----------------------------

    ne tür şeyler :)


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    İlk ve en önemlisi; üniversite seni bitiş çizgisine bırakmaz sadece yürüyerek ulaşacakken altına bir araba verir ve daha hızlı gitmeni sağlar. Bu yüzden sadece üniversitede yaptıkların yeterli değildir.

    İkincisi, sosyal olabilmek ve insanlara saygılı davranmak (yarın öbürgün birlikte iş çeviceğin kişiler olacak onlar).

    Üçüncüsü, bölümünün özelliklerine göre ayrıyetten kendini geliştirmek.

    Dördüncüsü, yabancı dil (neredeyse heryerde akıcı bir ingilizce istenir).

Toplam Hit: 2242 Toplam Mesaj: 15