Kolpaçino 2 (Bomba) İstek
-
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
şafak sezerin yapdığı hiçbir filmi sevmiom bunu izliyiceğinize gidin çakallarla dansı izleyin güzel yapmış adamlar orta seviyeli
-----------------------------çakallarla dans orta seviyeli ? amk ondada küfürden başka bi bok yok :D
-
Sezpanhe bunu yazdı:
-----------------------------
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
şafak sezerin yapdığı hiçbir filmi sevmiom bunu izliyiceğinize gidin çakallarla dansı izleyin güzel yapmış adamlar orta seviyeli
-----------------------------çakallarla dans orta seviyeli ? amk ondada küfürden başka bi bok yok :D
-----------------------------vakit varsa izlenir o kadar güzel bir filim değil ama iyi yaf idare eder işte.
-
izlemeyün!
İlk film gibi mal bir filmi malcasına sevmiştim.Replikler pelesenk olmuştu dilimde. Onlarca belki yüzlerce kişiye tavsiyem üzerine izlettim böyle mal bir filmi tavsiye ettiğim tüm mallar da mal gibi sevmiş öküz gibi böğürerek izlemişti ve mutluyduk sonunda. Hem ebibi veriyorum hem fırça yiyorum nidaları yükseliyordu 4 bir taraftan neyse romantizme kayacak biraz daha böyle anlatmaya devam edersem.
Sonuç olarak en az ilk film kadar mal ama ilk filme yaklaşamayacak kadar kötü. kötü burada güldürmeyen anlamında sonuçta komedi filminin güzelliği güldürmesiyle ölçülür.
Salak bir 90 dakika yaşattı bana 90 dknın hakkını öbür tarafta yayında ve yapımda emeği geçen herkesten alacağım.
Özet : 1. filme kanıp 2. sini izlemeyin yamulursunuz.
-
izledim hacım onu :D film bizim evin arkasında çekildi amk hemde :D söğütlü çeşme caddesinin bi arka caddesinde metrobüse ve tren garına giden bi alt geçit var orada.. hani yanlıslıkla tozu atıyor ya kürt böreğine kuduruyor otobüse bindiği yeri tarif ettim :D
-
Nitrous saol yorumun için.
-
konuyu bi hortlatayım film düştü mü nete bilgisi olan...
-
calgı çenci filan dusmus ama bu fılmhala dusmedı
-
" vay arkadaş film " gören duyanvar mı? bende bu filmi bekliyorum
-
sinema cekimi var kötü tabi
-
izledim hocam sonradan :D idare ettik sinema çekimiyle :D
