folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kombiye Su Basma Devreya Alma



Kombiye Su Basma Devreya Alma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı

    Konu cok iyi oldu bilen varsa bi yardimci olun beyler, banyo/mutfak ikilisine sicak su geliyo 1 dakika surmeden kombi ateslemesi sonup su soguga donuyo. Ama isitmada problem yok, yani petekler sicak ? Acaba bende mi su bosaltip tekrar basmam gerekir ?

    abi sıcak su ayarını minimuma getirip dener misin? Yalnız ben olayı tam anlayamadım. Hep mi 1 dakika sonra soğuyor yoksa kaynakla aranızda başka biri suyu açınca mı soğuyor? 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    whopper bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    tasarruf nasıl yapılır onu deyin yav

    abi biz baya tasarruf yapmaya çalışıyoruz. kalorifer önü açık oluyor önüne koltuk vs koymayın. sadece oturduğunuz odayı açın kapıyı hep kapalı tutun. en çok kullandığınız oda varsa yalıtımını yapın (cam,izole duvar vs.) Zamanlayıcılar var onlardan alabilirsin mesela gece 2-3 ten sonra oto kapatıyor. işteysen eve gelmeden 10dk önce çalıştırıyor vs.  termostatik vana kullanabilirsin. birde sıcak su ayarını 40 falan yap yoksa suyu soğutmak için ekstra su kullanıyor sanırım.

    2 hafta önce ben bu tür bir araştırma sonucu reglaj yöntemini öğrendim. İyi ki de araştırmışım dedim baya baya işe yaradı. 

    3 petek arasında uyguladım. Ev de sonuncu petek  öyle aman aman ısınmaz ve odayı da ısıtmazdı. Şimdi oda termometresi 15 derecedeyken (önceden hep 20'di) kombi derecesi de 50 deyken full time ısıtıyor kendini. 

    Bunun faturaya getirisini çok merak ediyorum. Çünkü vanasal kısıtlamalar ile kombiye gelen soğumuş suyu ısıtma sürelerinden feraget ediyorsun. Vanalar hep fullse kombi full time ısıtma adına güç harcıyor. Bu reglaj ile kombinin yükünü azaltıyorsun. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anil
    anil's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2009
    Erkek

    hocam kombiyi çalıştır sonra peteklerden havasını al .

    https://www.google.com.tr/search?q=petek+havas%C4%B1+almak&es_sm=122&biw=1366&bih=643&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ei=jLeAVObvM8TNygP2moDgCA&ved=0CAgQ_AUoAw#facrc=_&imgdii=_&imgrc=BkOWwOtGLllUnM%253A%3BcPAWNbchzmkejM%3Bhttp%253A%252F%252Fcekmekoybaymak.com%252Fwp-content%252Fuploads%252FPeteklerinHavas%2525C4%2525B1n%2525C4%2525B1Alma.gif%3Bhttp%253A%252F%252Fcekmekoybaymak.com%252Findex.php%252Fpetekler-neden-hava-yapar%3B319%3B247

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    @colin hiçbişey anlamadım reglaj yöntemi ne?


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

    @colin hiçbişey anlamadım reglaj yöntemi ne?

    Hocam google amcaya; reglaj ayarı diye yazıp aratırsan birçok döküman elde edebilirsin ;)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    whopper bunu yazdı
    NoToLeRaNcE bunu yazdı

    Konu cok iyi oldu bilen varsa bi yardimci olun beyler, banyo/mutfak ikilisine sicak su geliyo 1 dakika surmeden kombi ateslemesi sonup su soguga donuyo. Ama isitmada problem yok, yani petekler sicak ? Acaba bende mi su bosaltip tekrar basmam gerekir ?

    abi sıcak su ayarını minimuma getirip dener misin? Yalnız ben olayı tam anlayamadım. Hep mi 1 dakika sonra soğuyor yoksa kaynakla aranızda başka biri suyu açınca mı soğuyor? 

    Yok hocu bir dakka dedigim misal. Yani bazen 3-4 dakka sonrada gidiyo sicak su.

    Minimumda denedim simdi sorun yok :/ barda 1.3 civarında.


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adeleks
    adeleks's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    bu reglaj ayarı şu değil mi kombiye yakın peteği 1 tur sonra ki petekleri 1.5, 2 en son peteğinde ayarını full yapıyorsun 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    adeleks bunu yazdı

    bu reglaj ayarı şu değil mi kombiye yakın peteği 1 tur sonra ki petekleri 1.5, 2 en son peteğinde ayarını full yapıyorsun 

    aynen hocam o olay.

Toplam Hit: 2101 Toplam Mesaj: 19