Komik Bir Linuxçü Karikatürü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    erbogan bunu yazdı:
    -----------------------------

    sırf "ati" ekran kartı yüzünden benim düştüğüm durum, nerden bulaştıysam ati ye ya, lanet girsin...


    -----------------------------

    dostum ati ile ilgili nasıl bir çalışma yaptın ki ..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    zuahuhauhuaha

    çok sağlam lan :D

     


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    carnager
    carnager's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    çok iyi he hehe :D


    EVERY MAN DIES, NOT EVERY MAN REALLY LIVES ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Aynen öyle..Feci bağımlılık yapar..Israr ediyorum, 3 ay linux kullanan bir insan, sonrasında windowsa sadece zorunlu olduğu için girip işini yapar ve linuxa geçer.

    Neden anlamıyorum ama başta basit ve boktan geliyor.Sonra işin içine girdikçe güzelleşiyor (hoş ben ilk pardus 1.0 ile denedim.Zırt pırt çöküyordu ondan boktan gelebilir).Güzelleştikçe ilginizi çekiyor.Sonra linuxçularla tanışıyorsunuz.

    Ben linuxçuların şirketler tarafından maaş ile insanlara yardım ettiğini düşünürdüm.Ama hangi şirket :D .Yani öyle bir havaları var.Yardım edeyim kardeşim diye....Herşey bilgi öğretmek.Herşey birşeyler paylaşmak.

    FArklı bir dünya yani.Azimli, öğrenmeye hevesi, araştırmacı insanlarn; eğer windowstan sıkıldıysa bi denemesi lazım.Windows-linux kurun ama windowsa elinizden geldiği kadar girmemeye çalışın.Sorun olduğunda çözmek için araştırın.

    Unutmayın ki dünyada binlerce kullanıcı sizin geçtiğiniz yoldan geçti ve forumlrda bunları yazdı, çözümünü yazdı.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Her zaman da yardım istenilen kişi kuzen oluyor nedense :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek

    bazen linux rüyalarıma giriyor, bende de bağımlılık yaptı. acaba linuxa aşık mı oldum ?


    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uhp
    uhp's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2007
    Erkek

    madem okadar övüyorsunuz linux u bana önerim bi sistemide deneyeyim bende.. :)

    edit: piyasada ubuntu iyidir diyolar. hngi surum tavsiyediir?


    ////Bazıları bir yumurta yumurtlar,kırk mahelleye haber verirler,bazıları ise kırk yumurta yumurtlar bir mahalle zor duyar... ///Her türlü kapak itina ile hazırlanır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    Ubuntuyu kurdum 24inchlik ekranda 800x600 cozunurluk yuzunden sildim gitti. Tam bir hafta ekran kartini tanitmaya ugrastim.


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
Toplam Hit: 3504 Toplam Mesaj: 19