Komik Yılbaşı Espirileri
-
Nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------

-----------------------------alsdşkflşksadfkşlsfdlşklşkasdf
ömer aldım bunu hacı :)))
-
erbogan bunu yazdı:
-----------------------------
MaxeL bunu yazdı:
-----------------------------
x-files bunu yazdı:
-----------------------------
en komik espirleri hangisi sizce mesela
olum bu sene yokum seneye görüşürüz :D
-----------------------------dadadshfasdhfdhasfhdasf
zyahhahahahaa
ninnSHSHADHAH
HAAHHAHAHAHHA
NİHAHAHA
" küfür etmemek için zor tutuyorum elim ayağım titriyor aq "
-----------------------------not var orda, sövdüm ya ben. sen zahmet etme abi :)
-----------------------------eyw abi :D grub söveris :D
-
siz beni yanlış anladız bole bilindik espirileriniz varmı da küfür eden neden küfür ediyor ona anlam veremedim :D
-
hem ne diye gircez ki yeni yıla.. ben girmem siz girin..sıkılırsa bende girerim....
espri bekleme abi çok soğuk olur :))
-
1 senedir içiyoruz be abi
-
x-files bunu yazdı:
-----------------------------
siz beni yanlış anladız bole bilindik espirileriniz varmı da küfür eden neden küfür ediyor ona anlam veremedim :D
-----------------------------yok la yok, alınma sen
sana sövmüyoruz :))
o espriyi kim icat ettiyse ona tüm öfkemiz, nefretimiz :)
yanlş anlama sen ;)
-
Seneye görüşürüz.
-
tüm yıbaşı esprileri artık klişe :D yeni bir şeyler bulman zor :D
-
Nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------

----------------------------- -
öff ortam soğudu bi anda.bu havalarda gitmiyor hiç böyle şeyler.
