Konnektör =S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    Bozzkurt şimdi vur bi uyducuya git bulamazsan elektirikçileri gez %100 ihtimal bulursun sizin orda vardı bişeyin altında ama hatırlamıyorum izmirde meşhur :D

    !!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    Bozzkurt bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam ist'de deilim ki.Bulup bana göndercek bi hayısever mürid cıkarmı acaba?
    -----------------------------

    hocam bence bi gez elektronikçileri,belki vardır çok küçük bi ilçede değilsen.


    ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Artek
    Artek's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    izmir / aliağa'daym.

    aliagada yok :(

    tek bunun içinde izmire gidemem :(


    http://www.indirbe.com - Hep indir Full indir - - 2010
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    Hocam ben bakayım istanbuldan buldumuzu var say nası göndericem ?

    !!!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Artek
    Artek's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    Mr_Dark bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hocam ben bakayım istanbuldan buldumuzu var say nası göndericem ?
    -----------------------------

     abi sen bi bul hele.Kargo vya ptt.Bende parayı ptt paypal veya banka hangisiyle istersen yollarım


    http://www.indirbe.com - Hep indir Full indir - - 2010
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eexper
    eexper's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Müridimiz masum-masum mahallenin muhafazakar nalburu Allahverdi hacı amcanın yanına vararak derdini anlatmaya başlar:

    MUHTEMEL DIYALOG -1

    Selamun aleyküm dayı...

    -Varsa bir coaxial connection plug/male konnektörü verir misin ?

    -töbe Haşaaa...küfür mü ediyan laaaa? bas gittt.mektepte 2 kelime gavurca öğrenmiş bana şekil yapıyor..

    MUHTEMEL DIYALOG -2

    Selamun aleyküm dayı...

    -Varsa bir Coaxial connection plug/male konnektörü verir misin ?

    -mmmm...Bende seni !...yürü git lan

    MUHTEMEL DIYALOG -3

    Selamun aleyküm dayı...

    -Varsa bir Coaxial connection plug/male konnektörü verir misin ?

    -alacan mı la? hee?

    MUHTEMEL DIYALOG -4

    Selamun aleyküm dayı...

    -Varsa bir Coaxial connection plug/male konnektörü verir misin ?

    -qaç kilo lazımdı?

    MUHTEMEL DIYALOG -5

    Selamun aleyküm dayı...

    -Varsa bir Coaxial connection plug/male konnektörü verir misin ?

    -o dediğinden heç qalmadi,boru versem...???

    -hönkkk!

    MUHTEMEL DIYALOG -6

    Selamun aleyküm dayı...

    -Varsa bir Coaxial connection plug/male konnektörü verir misin ?

    -pekala..soruya soruyla karşılık veriim.şu merdiveni görüyomusun evladım?

    -evet hacı amca nolmuş yani?

    -sana girsin hahah....

    MUHTEMEL DIYALOG -7

    Selamun aleyküm dayı...

    -Varsa bir Coaxial connection plug/male konnektörü verir misin ?

    -hoppalaaaa..yavrum sende ölüden gt istiyon resmen.fuck it !

    MUHTEMEL DIYALOG -8

    Selamun aleyküm dayı...

    -Varsa bir Coaxial connection plug/male konnektörü verir misin ?

    -onu bunu sie et de bizim zamanımızda konnektörmü vardı amk.şuraya çömdür saaa cephedeki yıllarımı anlatayım.eyttt beaa sene 62...

    Eleman Ctrl+alt+Delete tuşlarına basıp görevi sonlandırmak ister ama ortada bi klavye yoktur.hacıya dönerek:

    -Hacı amca yanlış anlama da... senin reset düğmesi nerde oluyo??

    MUHTEMEL DIYALOG -9

    Selamun aleyküm dayı...

    -Varsa bir Coaxial connection plug/male konnektörü verir misin ?

    Hacı amcanın beyni 5 ingilizce kelimeyi aynı anda idrak etmeye çalışınca mmx-200 işlemcisi aşırı ısınma yaptı ve geçersiz işlem yürüttü.

    FATAL ERROR: Kernel32.dll geçersiz işlem yürüttü - kapatılacak. Bellek read olmadı xx054qpjlss05400dlm "Devam etmek için parmak atın"

    MUHTEMEL DIYALOG -10

    Selamun aleyküm dayı...

    -Varsa bir Coaxial connection plug/male konnektörü verir misin ?

    -bende yok evladım eczane yan taraf...

    -bsg hacı yafff.ben diyorum Antartikaaaa, sen diyosun gel gözüme mantar tıka

     

     


    Benden korkunç cevaplar duymak istemiyorsan, bana korkunç sorular sormaktan vazgeçmelisin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eexper
    eexper's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    Ben bu hafta sonu tahtakaleye geçmeyi düşünüyorum. Senin için bakıcam varsa yollarım :)

    Benden korkunç cevaplar duymak istemiyorsan, bana korkunç sorular sormaktan vazgeçmelisin...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hkfull61
    hkfull61's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2009
    Erkek

    @ eexper 

    muhabbet süpermiş hacı.. :D


    üşüyoruz steve reizzz..! =(
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bortecine357
    bortecine357's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    çankayaye git orda mutlaka bulursun ne için kullanacağını söylersin bilgisayarcı elektirikçi elektronikçi gez bulursun

    SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR SEN SAHİP OLURSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR
Toplam Hit: 2726 Toplam Mesaj: 20