Konserde Çalınacak Şarkı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mercer
    Mercer's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek
    sevgili arkadaşlar biz bir müzik grubu kurduk 1elektro gitar 1 ritim gitar 1 bas gitar 1baterist 1 de solistmiz omak üzere 5 kişiyiz bass gitar ve ritim gitar hariç diğerleri 2buçuk aydır çalıyor ve önümüzdeki ay konsere çıkıcaz bir şarkı bulduk ama bir şarkı daha bulmamız gerekiyor konserde ne çalabiliriz

    benim imzamda bu olsun :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Varg
    Varg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    metalika one mıydı, matters mıydı neydi. onda boş tele vuruyosun basitti. hemde metalika diye havada atılabilir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    2 şarkıyla konseremi çıkılır :)

    eski günlerim geldi aklıma biraz daha bekleyin bu işler okadar kolay değil... 


    ..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Pentagram-Gündüz Gece'yi çalın..Seyirciye bırakırsınız bazı yerlerde hep birlikte söylersiniz atmosfer olur =) Kliptekiyle aynı şekilde yapın güzel oluyo..

    http://video.google.com/videosearch?q=pentagram&emb=0&aq=f#


    Her Hakkım Saklıdır
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ilnatsob
    ilnatsob's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2008
    Erkek

    Mercer bunu yazdı:
    -----------------------------
    bass gitar ve ritim gitar hariç diğerleri 2buçuk aydır çalıyor
    -----------------------------

    Haluk leventin eski sarkılarını çalın zorlanmazsınız

    becerebilirseniz Herseyi yak sarkısını öneririm fazla kasmaz


    ====>
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GeForce
    GeForce's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=cJBXwYNXy4g

    bunu çalabilirsiniz tabi solist söliyebilirse :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GeForce
    GeForce's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=cJBXwYNXy4g

    bunu çalabilirsiniz tabi solist söliyebilirse :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    Metallica - Master of Puppets. Şarkının yarısından sonra bir solo var. Orada zorlanabilirsiniz. Ama orayı da ikinci gitarın çaldığı şekilde çalarsanız (oradaki soloyu Kirk Hammett atıyor. Siz onunkini çalmayacaksınız. Biraz zor çünkü) çok da güzel durur. Boru mu be M.O.P :D

    Edit: Bir de System of a Down - Toxicity o da kolay. Duman - Hayatı Yaşa.


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek
    öncelikle tarzınız nedir. tarzınızı belirtmeden hangi şarkıyı çalabiliriz demişsiniz. :)

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stradivarius
    stradivarius's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2009
    Erkek
    pek tanınmış bi parça deil ama grup herkez kırmızı -osman:D Bide  siya siyabende  hayyam:)

    Hayat KadınLarı kötü iĞRenç KoKan SuLara BenzeRLer Eğer SusuzLuk TiksinMe Duygusundan BAskın GelirSe insanoğlu O Sudan İçer.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek
    Hoca bi tarz belirtseydin yardımcı olurdum. Türkü mü çalıyonuz, death metal mi yapıyonuz :) 5 seneye yakındır çalıyorum Rock Station vs. ıttırıvızır birsürü yerde sahne aldık yardımcı olabilirim istersen

    since 2005 // tbt
Toplam Hit: 3693 Toplam Mesaj: 12