Konuların Yanında "Son Sayfa" Linkleri
-
The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
kerim bunu yazdı:
-----------------------------tbt müridlerinin yorumlarını okumadan gecmek sarmıyor bea :)
benim isteğim de ; mesela bi konuya giriosun sonra konu hopluyor ilk yorumları felan biliyosun aşaaya inip sayfaya tıklıyosun ya o sayfa no' ları üsttarafta bi yerdede olsa daha sexi olur ^^
-----------------------------
Hea. Hem anasayfada olsun hemde konunun üstünde olsun şu sayfa linkleri. O zaman güzel olur.
Seni de tatmin ediyomuş zaten:D
-----------------------------
aynısını ben mail olarak yönetici arkadaslara attım bana gonderdıklerı cevap konuya gıren arkadsların en bı defa daha yazılanları okunması saglanıyormus yalnıs hatırlamıyorsam boleydı e bencede mantıklı hani asağı cekene kadar kim ne yazmıs bidaha görmek için .Konuyu görmüşündür direk dalmışındır ıcıne hemen cevabı yerleştirmişindir ama bilmessinki verdiğin cevabı coktan biri verdi o verilen cevap üzerine bir sürü tartışma oldu :|...saygılarla
-
abi bence hiç hoş olmamış eski şeklini isterük
-
Yollayan : kuytul
Alıcı : renegadealien Konu : Yanit: Yanit: rica Mesaj : Selam Rene, forumdaki başlık içeriğini gösteren sayfaların altında 1,2,3,4... diye giden sayfa numaralarını sayfanın üstüne de eklersen daha kullanışlı olur diye düşünüyorum. Arz ederim,talep ederim, rica falan ederim :)
------------------------
alınmıyo hocam :)
------------------------
neyse sağlık olsun ;)*****************************
sayfa no ile ilgili bir başvuruma gelen cevaptı bu. :)
Toplam Hit: 3392 Toplam Mesaj: 14
