Konuşan Ve Düşünen Bilgisayar:Compishco
-
http://www.alimurat.com/
-
adam dolandırıcı beyler
-
ney bunun adı :)) YUNİSEKS mi ablamız/abimiz. :)) ona göre muhabbet e gircemde kendisiyle :))
He bide Hanfendiyse..Sadece kafadan mı ibaret..
:)) -
karatahta bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.alimurat.com/
-----------------------------Aynısından banada yaparmı acaba

-
Sana yaparmı olm o siteyi billgatese satacaktı compishco ile birlikte de bill gates emekli oldu compishconun public demosu cıkana kadar.
-
Aramızda para toplayıp bu adama tbt için yeni bir tema yaptırmak lazım hayran kaldım

-
bigpower bunu yazdı:
-----------------------------
Türk yapıyo niye ingilizce öttürüyo , bişey yapıyonuz düzgün yapın :D
-----------------------------Türkçe yapsın sadece sen kullan. varmı böyle bişey? :D
bu çalışmaların evrensel boyutu düşünülür her zaman. o yüzden en sade dil; english
-
Microsoft text to speech APIsinin Türkçesini yazmadığı için ingilizce yapıp büyük türk başarısı diye tanıtıyor.
Birde Bill Gates 1 milyar dolarmi ne teklif etmişte satmamışmı ööle bir roportajları dolanıyor ortada, iskorpitxin yazilimci versiyonu.
Microsoft Sam in sesini tanimasak hepsini assemblyde yazdi diye yedirecek
Daha da ilginci once assemblyde kendi programlama dilini yazmış ondan sonra kompiskoyu yazmis eleman. C++ microsofta yeterli geliyor ama bu adama az gelmiş. Sonuç olarak da microsoft sam sesi çıkmış.
Toplum olarak türklerin ne yaptığına bakmadan alkışlamaya bayılıyoruz
http://basariliturkler.ufoss.com/index.php/post/126/
adresinde bir eleştiri yazdım herzamanki gibi butun ziyaretciler bana sövdü :) Aytek diye aratın yazıda eğer programcılıktan anlıyorsanız insanların yorumlarına ve habere çok güleceksiniz.
fakat teknik yorum yazmanızı tavsiye etmiyorum cahil durumuna dusersiniz
-
karatahta bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.alimurat.com/
-----------------------------ciddi soruyorum benim tarayıcıdamı sorunvar yoksa resimler birbirinemi girmiş
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------
Microsoft text to speech APIsinin Türkçesini yazmadığı için ingilizce yapıp büyük türk başarısı diye tanıtıyor.
Birde Bill Gates 1 milyar dolarmi ne teklif etmişte satmamışmı ööle bir roportajları dolanıyor ortada, iskorpitxin yazilimci versiyonu.
Microsoft Sam in sesini tanimasak hepsini assemblyde yazdi diye yedirecek
Daha da ilginci once assemblyde kendi programlama dilini yazmış ondan sonra kompiskoyu yazmis eleman. C++ microsofta yeterli geliyor ama bu adama az gelmiş. Sonuç olarak da microsoft sam sesi çıkmış.
Toplum olarak türklerin ne yaptığına bakmadan alkışlamaya bayılıyoruz
http://basariliturkler.ufoss.com/index.php/post/126/
adresinde bir eleştiri yazdım herzamanki gibi butun ziyaretciler bana sövdü :) Aytek diye aratın yazıda eğer programcılıktan anlıyorsanız insanların yorumlarına ve habere çok güleceksiniz.
fakat teknik yorum yazmanızı tavsiye etmiyorum cahil durumuna dusersiniz
-----------------------------o yorumlar ne öyle ya
bill gates'in işi gücü yok bu dallamanın yaptığı saçma sapan şeye para vericek
eminim bill gates'in bu adamın varlığından haberi bile yoktur:D:D
