folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Konuşan Ve Düşünen Bilgisayar:Compishco



Konuşan Ve Düşünen Bilgisayar:Compishco

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karatahta
    karatahta's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2002
    Erkek

    http://www.alimurat.com/


    Çekil,Önümden Çekil...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aksata
    aksata's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2009
    Erkek

    adam dolandırıcı beyler


    Bazıları özgürlüğü sadece kendileri gibi düşünenlere reva görüyor...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre_gss
    emre_gss's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2007
    Erkek

    ney bunun adı :))  YUNİSEKS mi ablamız/abimiz. :)) ona göre muhabbet e gircemde kendisiyle :))

    He bide Hanfendiyse..Sadece kafadan mı ibaret..
    :))


    yorgun senarist .]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    brK
    brK's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek

    karatahta bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.alimurat.com/


    -----------------------------

    Aynısından banada yaparmı acaba Şaşırma

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Sana yaparmı olm o siteyi billgatese satacaktı compishco ile birlikte de bill gates emekli oldu compishconun public demosu cıkana kadar.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    brK
    brK's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2008
    Erkek

    Aramızda para toplayıp bu adama tbt için yeni bir tema yaptırmak lazım hayran kaldım

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    bigpower bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türk yapıyo niye ingilizce öttürüyo , bişey yapıyonuz düzgün yapın :D


    -----------------------------

    Türkçe yapsın sadece sen kullan. varmı böyle bişey? :D

    bu çalışmaların evrensel boyutu düşünülür her zaman. o yüzden en sade dil; english

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Microsoft text to speech APIsinin Türkçesini yazmadığı için ingilizce yapıp büyük türk başarısı diye tanıtıyor.

    Birde Bill Gates 1 milyar dolarmi ne teklif etmişte satmamışmı ööle bir roportajları dolanıyor ortada, iskorpitxin yazilimci versiyonu.

    Microsoft Sam in sesini tanimasak hepsini assemblyde yazdi diye yedirecek

    Daha da ilginci once assemblyde kendi programlama dilini yazmış ondan sonra kompiskoyu yazmis eleman. C++ microsofta yeterli geliyor ama bu adama az gelmiş. Sonuç olarak da microsoft sam sesi çıkmış.

    Toplum olarak türklerin ne yaptığına bakmadan alkışlamaya bayılıyoruz

    http://basariliturkler.ufoss.com/index.php/post/126/

    adresinde bir eleştiri yazdım herzamanki gibi butun ziyaretciler bana sövdü :)   Aytek diye aratın yazıda eğer programcılıktan anlıyorsanız insanların yorumlarına ve habere çok güleceksiniz.

    fakat teknik yorum yazmanızı tavsiye etmiyorum cahil durumuna dusersiniz


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    karatahta bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.alimurat.com/


    -----------------------------

    ciddi soruyorum benim tarayıcıdamı sorunvar yoksa resimler birbirinemi girmiş


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    splintercell
    splintercell's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek

    HolyOne bunu yazdı:
    -----------------------------

    Microsoft text to speech APIsinin Türkçesini yazmadığı için ingilizce yapıp büyük türk başarısı diye tanıtıyor.

    Birde Bill Gates 1 milyar dolarmi ne teklif etmişte satmamışmı ööle bir roportajları dolanıyor ortada, iskorpitxin yazilimci versiyonu.

    Microsoft Sam in sesini tanimasak hepsini assemblyde yazdi diye yedirecek

    Daha da ilginci once assemblyde kendi programlama dilini yazmış ondan sonra kompiskoyu yazmis eleman. C++ microsofta yeterli geliyor ama bu adama az gelmiş. Sonuç olarak da microsoft sam sesi çıkmış.

    Toplum olarak türklerin ne yaptığına bakmadan alkışlamaya bayılıyoruz

    http://basariliturkler.ufoss.com/index.php/post/126/

    adresinde bir eleştiri yazdım herzamanki gibi butun ziyaretciler bana sövdü :)   Aytek diye aratın yazıda eğer programcılıktan anlıyorsanız insanların yorumlarına ve habere çok güleceksiniz.

    fakat teknik yorum yazmanızı tavsiye etmiyorum cahil durumuna dusersiniz


    -----------------------------

     

    o yorumlar ne öyle ya

    bill gates'in işi gücü yok bu dallamanın yaptığı saçma sapan şeye para vericek

    eminim bill gates'in bu adamın varlığından haberi bile yoktur:D:D

Toplam Hit: 6088 Toplam Mesaj: 23