Konuyu Dışarıya Kapalı Yapmak?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    başlığını dahi göremez diyorum. varsa getir kanıtını.


    =)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek
    CodeInside bunu yazdı
    schwarzseherisch bunu yazdı

    oha la dalga mı geçiyorsunuz. imkansız görülmesi. 

    eğer üyeyse konu girişine izin ver.

    eğer üye değilse konu girişine izin verme.

    mantık bu. google botları da üye olmadığına göre abi :|

    üye girişi yapmamış (session atanmamış) kişilerin görmesi imkansız.

    oha la, asıl sen dalga mı geçiyorsun? google arama sonuçlarında çıkması imkansız değil ve biz de bundan bahsediyoruz. bizzat tarafımdan doğrulanmıştır bu olayın varlığı. hatta geçenlerde bir mürid konusunu bile açmıştı tamamen invisible bir siteye google chrome ile girilince google bot'ları üşüşüyordu siteye. yani afedersin ama session olayını bil(e)meyecek kadar tecrübesiz insanlar değil buradakiler. bahsettiğimiz olay, konunun içeriğinin görülüp görülememesi değil, konunun görülüp görülmemesi .)

    Hocam aslında dediğin mantıklı ama şöyle düşün sonuçta google chrome siteyi indexleyip göndermiyor sadece sitede hangi sayfada olduğunu botlara bildiriyor ve botları bu sayfalara yönlendiriyor. Sonuç olarak botlar sayfaya geldiğinde konuyla alakalı en ufak bir bilgiye rastlamıyor ve konu bağlantıları çöp oluyor,  google belleğine alınmıyor. Adminler düşünmüştür bunu :)


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
Toplam Hit: 1687 Toplam Mesaj: 13