Konuyu Dışarıya Kapalı Yapmak?
-
başlığını dahi göremez diyorum. varsa getir kanıtını.
-
CodeInside bunu yazdıschwarzseherisch bunu yazdı
oha la dalga mı geçiyorsunuz. imkansız görülmesi.
eğer üyeyse konu girişine izin ver.
eğer üye değilse konu girişine izin verme.
mantık bu. google botları da üye olmadığına göre abi :|
üye girişi yapmamış (session atanmamış) kişilerin görmesi imkansız.
oha la, asıl sen dalga mı geçiyorsun? google arama sonuçlarında çıkması imkansız değil ve biz de bundan bahsediyoruz. bizzat tarafımdan doğrulanmıştır bu olayın varlığı. hatta geçenlerde bir mürid konusunu bile açmıştı tamamen invisible bir siteye google chrome ile girilince google bot'ları üşüşüyordu siteye. yani afedersin ama session olayını bil(e)meyecek kadar tecrübesiz insanlar değil buradakiler. bahsettiğimiz olay, konunun içeriğinin görülüp görülememesi değil, konunun görülüp görülmemesi .)
Hocam aslında dediğin mantıklı ama şöyle düşün sonuçta google chrome siteyi indexleyip göndermiyor sadece sitede hangi sayfada olduğunu botlara bildiriyor ve botları bu sayfalara yönlendiriyor. Sonuç olarak botlar sayfaya geldiğinde konuyla alakalı en ufak bir bilgiye rastlamıyor ve konu bağlantıları çöp oluyor, google belleğine alınmıyor. Adminler düşünmüştür bunu :)
