Köpek Sahiplenmek
-
Merhaba arkadaşlar öncelikle bir kaç konu okudum birilerinin ismi verilmiş adresler verilmiş vs yeni konu açmak istedim.
1. olarak Sahibinden petarkadaş vs gibi yerlerden ücretsiz köpek ilanlarına bakıyorum sürekli fakat ya telefon açmıyorlar ya ücret istemediklerini belirttikleri halde istiyorlar o yüzden bıkmış durumdayım o konudan.2. olarak neden istediğim vs Annemle yaşıyorum 3+1 ev apartman yöneticisiyiz o konuda bir sıkıntı yok evde beslenicek hem bana hem anneme arkadaş olmak amaçlı istiyorum
3. Cins olarak pitbull, rottweiler, boxer tarzı birşey istiyoruz yavru ama hayırlısı artık
Ben kendim satıyordum pitbull yavrusu fakat arkadaşımla aramız kötüleşti o yüzden almıyorum işin özü bu işte. Yardımlarınızı bekliyorum.
Edit:Barınağa pazar günü gitmeyi düşünüyorum.
-
Belcıka kurdu ya da golden ılgılenırsen satalım sana hocam.
-
Smirnoff bunu yazdı
Belcıka kurdu ya da golden ılgılenırsen satalım sana hocam.
Hocam işin özü para vermek istemiyorum vericeğim parayı köpeğe harcamak daha mantıklı geliyor.
-
casey bunu yazdıSmirnoff bunu yazdı
Belcıka kurdu ya da golden ılgılenırsen satalım sana hocam.
Hocam işin özü para vermek istemiyorum vericeğim parayı köpeğe harcamak daha mantıklı geliyor.
Banada cok sacma gelıyor la ama alıyor mıllet parayla. -
çok zor kimse vermez hocam kolay kolay nerden baksan 500 lira yawrusu adam gider petshopcuya 100 liraya satar yine satar sana niye versin ki..
Binde bir belki veren olabilir..
Niye cins istiyosun arkadaşlığı bırak hocam bu ayak yapmak gibi birşey olmuş..
Sokaktaki yawruyu al o da sana arkadaşlık yapar oda seni korur hem sevaba girersin..
Ama şimdi bin türlü mazeret bulucaksın hocam bana..
Senin amacın arkadaşlık yada koruma değil arkadaşlarına yada karıya kıza hava atmak amaçlı..
Neyse..
-
BeYaZZZ bunu yazdı
çok zor kimse vermez hocam kolay kolay nerden baksan 500 lira yawrusu adam gider petshopcuya 100 liraya satar yine satar sana niye versin ki..
Binde bir belki veren olabilir..
Niye cins istiyosun arkadaşlığı bırak hocam bu ayak yapmak gibi birşey olmuş..
Sokaktaki yawruyu al o da sana arkadaşlık yapar oda seni korur hem sevaba girersin..
Ama şimdi bin türlü mazeret bulucaksın hocam bana..
Senin amacın arkadaşlık yada koruma değil arkadaşlarına yada karıya kıza hava atmak amaçlı..
Neyse..
Sokak köpeklerine bir yudum su vermiş gibi konuşuyorsun aslan. Karı kıza hava atmak için köpek değil başka şey gezdiririm.
-
casey bunu yazdıBeYaZZZ bunu yazdı
çok zor kimse vermez hocam kolay kolay nerden baksan 500 lira yawrusu adam gider petshopcuya 100 liraya satar yine satar sana niye versin ki..
Binde bir belki veren olabilir..
Niye cins istiyosun arkadaşlığı bırak hocam bu ayak yapmak gibi birşey olmuş..
Sokaktaki yawruyu al o da sana arkadaşlık yapar oda seni korur hem sevaba girersin..
Ama şimdi bin türlü mazeret bulucaksın hocam bana..
Senin amacın arkadaşlık yada koruma değil arkadaşlarına yada karıya kıza hava atmak amaçlı..
Neyse..
Sokak köpeklerine bir yudum su vermiş gibi konuşuyorsun aslan. Karı kıza hava atmak için köpek değil başka şey gezdiririm.
verip vermediğimi nerden biliyorsun aslan..!
o zaman o gezdirdiğin şeyi gezdirmeye devam et niyetin belli oldu senin..
-
BeYaZZZ bunu yazdı
çok zor kimse vermez hocam kolay kolay nerden baksan 500 lira yawrusu adam gider petshopcuya 100 liraya satar yine satar sana niye versin ki..
Binde bir belki veren olabilir..
Niye cins istiyosun arkadaşlığı bırak hocam bu ayak yapmak gibi birşey olmuş..
Sokaktaki yawruyu al o da sana arkadaşlık yapar oda seni korur hem sevaba girersin..
Ama şimdi bin türlü mazeret bulucaksın hocam bana..
Senin amacın arkadaşlık yada koruma değil arkadaşlarına yada karıya kıza hava atmak amaçlı..
Neyse..
-
BeYaZZZ bunu yazdıcasey bunu yazdıBeYaZZZ bunu yazdı
çok zor kimse vermez hocam kolay kolay nerden baksan 500 lira yawrusu adam gider petshopcuya 100 liraya satar yine satar sana niye versin ki..
Binde bir belki veren olabilir..
Niye cins istiyosun arkadaşlığı bırak hocam bu ayak yapmak gibi birşey olmuş..
Sokaktaki yawruyu al o da sana arkadaşlık yapar oda seni korur hem sevaba girersin..
Ama şimdi bin türlü mazeret bulucaksın hocam bana..
Senin amacın arkadaşlık yada koruma değil arkadaşlarına yada karıya kıza hava atmak amaçlı..
Neyse..
Sokak köpeklerine bir yudum su vermiş gibi konuşuyorsun aslan. Karı kıza hava atmak için köpek değil başka şey gezdiririm.
verip vermediğimi nerden biliyorsun aslan..!
o zaman o gezdirdiğin şeyi gezdirmeye devam et niyetin belli oldu senin..
Herkes senin düşündüğün tarzda düşünmüyor bu hayatta herşey para değil insanlar satsın petshop'a hayvanlarını, bakamıcak durumda olan çok kişi var veriyor hayrına araştırmacı bir kişilik olsan keşke ama biz yardım istiyoruz iğneliyorsun lafı uzatmıyacağım ama bir köpek alırım ve yavrularsa veririm sana hayrına insaniyet namına birşeyler görmüş olursun belki hoşçakal
-
Sen satarken satıyorsun başkası satınca para vermem diyorsun ilginç geldi açıkcası dostum.
-
casey bunu yazdıBeYaZZZ bunu yazdıcasey bunu yazdıBeYaZZZ bunu yazdı
çok zor kimse vermez hocam kolay kolay nerden baksan 500 lira yawrusu adam gider petshopcuya 100 liraya satar yine satar sana niye versin ki..
Binde bir belki veren olabilir..
Niye cins istiyosun arkadaşlığı bırak hocam bu ayak yapmak gibi birşey olmuş..
Sokaktaki yawruyu al o da sana arkadaşlık yapar oda seni korur hem sevaba girersin..
Ama şimdi bin türlü mazeret bulucaksın hocam bana..
Senin amacın arkadaşlık yada koruma değil arkadaşlarına yada karıya kıza hava atmak amaçlı..
Neyse..
Sokak köpeklerine bir yudum su vermiş gibi konuşuyorsun aslan. Karı kıza hava atmak için köpek değil başka şey gezdiririm.
verip vermediğimi nerden biliyorsun aslan..!
o zaman o gezdirdiğin şeyi gezdirmeye devam et niyetin belli oldu senin..
Herkes senin düşündüğün tarzda düşünmüyor bu hayatta herşey para değil insanlar satsın petshop'a hayvanlarını, bakamıcak durumda olan çok kişi var veriyor hayrına araştırmacı bir kişilik olsan keşke ama biz yardım istiyoruz iğneliyorsun lafı uzatmıyacağım ama bir köpek alırım ve yavrularsa veririm sana hayrına insaniyet namına birşeyler görmüş olursun belki hoşçakal
doğru düşünmüyor olabilir..
iğnelemiyorum hacı al sana yardım hemde büyük bir yardım büyük sevaba girersin hem ramazan ayında al sokaktaki bir yawruyu doyur bak besle hem koruman hem arkadaşın olur cins ayrımı yapma..
ikiside hayvan sonuçta ama birisinin durumu daha aciz..
insanlık namına hayrına verme bana istemem şu an istesem alabilecek durumdayım..
İnsanlık namına bana birşey göstermek istiyorsan al sokaktaki bir hayvanı evine besle büyüt insanlık namına en büyük şeyi göstermiş olursun..
Ama sen kendin insanlık namına görmemişsinki sokaktaki hayvanı cins olan hayvanla ayrı tutuyorsun..
Resulullah (sav) buyurdular ki: "Bir adam yolda, yürürken susadı ve susuzluğu arttı. Derken bir kuyuya rastladı. İçine inip susuzluğunu giderdi. Çıkınca susuzluktan soluyup toprağı yemekte olan bir köpek gördü. Adam kendi kendine: "Bu köpek de benim gibi susamış" deyip tekrar kuyuya inip, mestini su ile doldurup ağzıyla tutarak dışarı çıktı ve köpeği suladı. Allah onun bu davranışından memnun kaldı ve günahlarını affetti." Resulullah'ın yanındakilerden bazıları: "Ey Allah'ın Resulü! Yani bize hayvanlar(a yaptığımız iyilikler) için de ücret mi var?" dediler. Aleyhissalatu vesselam: "Evet! Her "yaş ciğer" (sahibi) için bir ücret vardır" buyurdu.
Sende insanlığını yap ve sokaktaki aciz bir yavruya evini aç..
