folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Köpek Sahiplenmek



Köpek Sahiplenmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar öncelikle bir kaç konu okudum birilerinin ismi verilmiş adresler verilmiş vs yeni konu açmak istedim.
    1. olarak Sahibinden petarkadaş vs gibi yerlerden ücretsiz köpek ilanlarına bakıyorum sürekli fakat ya telefon açmıyorlar ya ücret istemediklerini belirttikleri halde istiyorlar o yüzden bıkmış durumdayım o konudan.

    2. olarak neden istediğim vs Annemle yaşıyorum 3+1 ev apartman yöneticisiyiz o konuda bir sıkıntı yok evde beslenicek hem bana hem anneme arkadaş olmak amaçlı istiyorum

    3. Cins olarak pitbull, rottweiler, boxer tarzı birşey istiyoruz yavru ama hayırlısı artık

    Ben kendim satıyordum pitbull yavrusu fakat arkadaşımla aramız kötüleşti o yüzden almıyorum işin özü bu işte. Yardımlarınızı bekliyorum.

    Edit:Barınağa pazar günü gitmeyi düşünüyorum.


    Zamanı durduramazsın.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Belcıka kurdu ya da golden ılgılenırsen satalım sana hocam.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek
    Smirnoff bunu yazdı

    Belcıka kurdu ya da golden ılgılenırsen satalım sana hocam.

    Hocam işin özü para vermek istemiyorum vericeğim parayı köpeğe harcamak daha mantıklı geliyor.


    Zamanı durduramazsın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek
    casey bunu yazdı
    Smirnoff bunu yazdı

    Belcıka kurdu ya da golden ılgılenırsen satalım sana hocam.

    Hocam işin özü para vermek istemiyorum vericeğim parayı köpeğe harcamak daha mantıklı geliyor.


    Banada cok sacma gelıyor la ama alıyor mıllet parayla.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek

    çok zor kimse vermez hocam kolay kolay nerden baksan 500 lira yawrusu adam gider petshopcuya 100 liraya satar yine satar sana niye versin ki..

    Binde bir belki veren olabilir..

    Niye cins istiyosun arkadaşlığı bırak hocam bu ayak yapmak gibi birşey olmuş..

    Sokaktaki yawruyu al o da sana arkadaşlık yapar oda seni korur hem sevaba girersin..

    Ama şimdi bin türlü mazeret bulucaksın hocam bana..

    Senin amacın arkadaşlık yada koruma değil arkadaşlarına yada karıya kıza hava atmak amaçlı..

    Neyse..


    THE BeYaZ
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek
    BeYaZZZ bunu yazdı

    çok zor kimse vermez hocam kolay kolay nerden baksan 500 lira yawrusu adam gider petshopcuya 100 liraya satar yine satar sana niye versin ki..

    Binde bir belki veren olabilir..

    Niye cins istiyosun arkadaşlığı bırak hocam bu ayak yapmak gibi birşey olmuş..

    Sokaktaki yawruyu al o da sana arkadaşlık yapar oda seni korur hem sevaba girersin..

    Ama şimdi bin türlü mazeret bulucaksın hocam bana..

    Senin amacın arkadaşlık yada koruma değil arkadaşlarına yada karıya kıza hava atmak amaçlı..

    Neyse..

    Sokak köpeklerine bir yudum su vermiş gibi konuşuyorsun aslan. Karı kıza hava atmak için köpek değil başka şey gezdiririm.


    Zamanı durduramazsın.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek
    casey bunu yazdı
    BeYaZZZ bunu yazdı

    çok zor kimse vermez hocam kolay kolay nerden baksan 500 lira yawrusu adam gider petshopcuya 100 liraya satar yine satar sana niye versin ki..

    Binde bir belki veren olabilir..

    Niye cins istiyosun arkadaşlığı bırak hocam bu ayak yapmak gibi birşey olmuş..

    Sokaktaki yawruyu al o da sana arkadaşlık yapar oda seni korur hem sevaba girersin..

    Ama şimdi bin türlü mazeret bulucaksın hocam bana..

    Senin amacın arkadaşlık yada koruma değil arkadaşlarına yada karıya kıza hava atmak amaçlı..

    Neyse..

    Sokak köpeklerine bir yudum su vermiş gibi konuşuyorsun aslan. Karı kıza hava atmak için köpek değil başka şey gezdiririm.

    verip vermediğimi nerden biliyorsun aslan..!

    o zaman o gezdirdiğin şeyi gezdirmeye devam et niyetin belli oldu senin..


    THE BeYaZ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    BeYaZZZ bunu yazdı

    çok zor kimse vermez hocam kolay kolay nerden baksan 500 lira yawrusu adam gider petshopcuya 100 liraya satar yine satar sana niye versin ki..

    Binde bir belki veren olabilir..

    Niye cins istiyosun arkadaşlığı bırak hocam bu ayak yapmak gibi birşey olmuş..

    Sokaktaki yawruyu al o da sana arkadaşlık yapar oda seni korur hem sevaba girersin..

    Ama şimdi bin türlü mazeret bulucaksın hocam bana..

    Senin amacın arkadaşlık yada koruma değil arkadaşlarına yada karıya kıza hava atmak amaçlı..

    Neyse..

     


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    casey
    casey's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2010
    Erkek
    BeYaZZZ bunu yazdı
    casey bunu yazdı
    BeYaZZZ bunu yazdı

    çok zor kimse vermez hocam kolay kolay nerden baksan 500 lira yawrusu adam gider petshopcuya 100 liraya satar yine satar sana niye versin ki..

    Binde bir belki veren olabilir..

    Niye cins istiyosun arkadaşlığı bırak hocam bu ayak yapmak gibi birşey olmuş..

    Sokaktaki yawruyu al o da sana arkadaşlık yapar oda seni korur hem sevaba girersin..

    Ama şimdi bin türlü mazeret bulucaksın hocam bana..

    Senin amacın arkadaşlık yada koruma değil arkadaşlarına yada karıya kıza hava atmak amaçlı..

    Neyse..

    Sokak köpeklerine bir yudum su vermiş gibi konuşuyorsun aslan. Karı kıza hava atmak için köpek değil başka şey gezdiririm.

    verip vermediğimi nerden biliyorsun aslan..!

    o zaman o gezdirdiğin şeyi gezdirmeye devam et niyetin belli oldu senin..

    Herkes senin düşündüğün tarzda düşünmüyor bu hayatta herşey para değil insanlar satsın petshop'a hayvanlarını, bakamıcak durumda olan çok kişi var veriyor hayrına araştırmacı bir kişilik olsan keşke ama biz yardım istiyoruz iğneliyorsun lafı uzatmıyacağım ama bir köpek alırım ve yavrularsa veririm sana hayrına insaniyet namına birşeyler görmüş olursun belki hoşçakal


    Zamanı durduramazsın.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    Sen satarken satıyorsun başkası satınca para vermem diyorsun ilginç geldi açıkcası dostum.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek
    casey bunu yazdı
    BeYaZZZ bunu yazdı
    casey bunu yazdı
    BeYaZZZ bunu yazdı

    çok zor kimse vermez hocam kolay kolay nerden baksan 500 lira yawrusu adam gider petshopcuya 100 liraya satar yine satar sana niye versin ki..

    Binde bir belki veren olabilir..

    Niye cins istiyosun arkadaşlığı bırak hocam bu ayak yapmak gibi birşey olmuş..

    Sokaktaki yawruyu al o da sana arkadaşlık yapar oda seni korur hem sevaba girersin..

    Ama şimdi bin türlü mazeret bulucaksın hocam bana..

    Senin amacın arkadaşlık yada koruma değil arkadaşlarına yada karıya kıza hava atmak amaçlı..

    Neyse..

    Sokak köpeklerine bir yudum su vermiş gibi konuşuyorsun aslan. Karı kıza hava atmak için köpek değil başka şey gezdiririm.

    verip vermediğimi nerden biliyorsun aslan..!

    o zaman o gezdirdiğin şeyi gezdirmeye devam et niyetin belli oldu senin..

    Herkes senin düşündüğün tarzda düşünmüyor bu hayatta herşey para değil insanlar satsın petshop'a hayvanlarını, bakamıcak durumda olan çok kişi var veriyor hayrına araştırmacı bir kişilik olsan keşke ama biz yardım istiyoruz iğneliyorsun lafı uzatmıyacağım ama bir köpek alırım ve yavrularsa veririm sana hayrına insaniyet namına birşeyler görmüş olursun belki hoşçakal

    doğru düşünmüyor olabilir..

     

    iğnelemiyorum hacı al sana yardım hemde büyük bir yardım büyük sevaba girersin hem ramazan ayında al sokaktaki bir yawruyu doyur bak besle hem koruman hem arkadaşın olur cins ayrımı yapma..

    ikiside hayvan sonuçta ama birisinin durumu daha aciz..

    insanlık namına hayrına verme bana istemem şu an istesem alabilecek durumdayım..

    İnsanlık namına bana birşey göstermek istiyorsan al sokaktaki bir hayvanı evine besle büyüt insanlık namına en büyük şeyi göstermiş olursun..

    Ama sen kendin insanlık namına görmemişsinki sokaktaki hayvanı cins olan hayvanla ayrı tutuyorsun..

    Resulullah (sav) buyurdular ki: "Bir adam yolda, yürürken susadı ve susuzluğu arttı. Derken bir kuyuya rastladı. İçine inip susuzluğunu giderdi. Çıkınca susuzluktan soluyup toprağı yemekte olan bir köpek gördü. Adam kendi kendine: "Bu köpek de benim gibi susamış" deyip tekrar kuyuya inip, mestini su ile doldurup ağzıyla tutarak dışarı çıktı ve köpeği suladı. Allah onun bu davranışından memnun kaldı ve günahlarını affetti." Resulullah'ın yanındakilerden bazıları: "Ey Allah'ın Resulü! Yani bize hayvanlar(a yaptığımız iyilikler) için de ücret mi var?" dediler. Aleyhissalatu vesselam: "Evet! Her "yaş ciğer" (sahibi) için bir ücret vardır" buyurdu.

    Sende insanlığını yap ve sokaktaki aciz bir yavruya evini aç..


    THE BeYaZ
Toplam Hit: 1371 Toplam Mesaj: 12