Kotam Sömürülüyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ttnetin portlarını kullanıyor zaten kotadan ttnetin sitesinden bakıosun " yaff bi daa bak bi yanlışlın olmasın http://adslkota.turktelekom.com.tr/adslkota/loginSelf.do

    Bittik biz bittik
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit
    exploit's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    baka baka sayfayı erittim :) malesefki öyle. peki hesaplarda bir yanlışlık olamaz mı acaba öyle yada böyle kesin geçircekelr bana bu 9 gb ı :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bilddiğim kadarıyla onu insanlar hesaplamıyo yani bilgisayarında hata yapçağını pek zannetmiyorum

    Bittik biz bittik
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit
    exploit's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    neyse ozmn elden gelcek birşey yok başkası giremez diyorsak ozmn downloader dır herhalde. tüh girdi desenize 30 ytl extra
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jenavour
    jenavour's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    cosmic bunu yazdı:
    -----------------------------
    yaa önceden olsa başkası giriyor derdim ama artık başkasının şifresiyle başka yerden girilmiyor.
    -----------------------------

    cosmic sen bana kullanıcı adını sifreni gönder bi bakalım girliyo mu girlimiyo mu :))


    yok imza falan....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jenavour
    jenavour's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

       bu arada bildigim kadarıyla türk telekomda hangi siteler girdigin falan gözüküyo. sana bi cıktısını versinler bak bakalım senin girmedigin siteler var mı

      veya senin dısında evde kimse yok mu nete girebilecek??


    yok imza falan....
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tanor
    tanor's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
    KARDEŞ TROJEN OOO YAW KESİN VİRÜS VAR MODEMDE BENCE SEN MODEME RESET AT BENDE BİR ARA OLDU ÖYLE MODEMDE CIKTI SORUN...

    imzaya gerek yok sözümüz sözdür
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alp
    alp's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Yetkililerle konuş bence bu durumu, ne olduğunu bilemezsin.. 

    tanor bunu yazdı:
    -----------------------------
    KARDEŞ TROJEN OOO YAW KESİN VİRÜS VAR MODEMDE BENCE SEN MODEME RESET AT BENDE BİR ARA OLDU ÖYLE MODEMDE CIKTI SORUN...
    -----------------------------
    eee hoca modeme reset atınca içindeki virüs, trojan falan ölüyo mu? :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    keshkesh
    keshkesh's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    tanor bunu yazdı:
    -----------------------------
    KARDEŞ TROJEN OOO YAW KESİN VİRÜS VAR MODEMDE BENCE SEN MODEME RESET AT BENDE BİR ARA OLDU ÖYLE MODEMDE CIKTI SORUN...
    -----------------------------

    modemin içinde windows mu var:D:D

    portable bi linux kernel oluyor gnelde.... ve modeme virus u upload etmek içn telnet le bağlanmak gerek... teknik olay yani herhangibir program direk kendini modeme yükleyemez.... şifre filan yoksa telnette bir ihtimal...


    ...:::It Is BeGiNNiNG oF ThE eNd:::...
Toplam Hit: 5048 Toplam Mesaj: 20