folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kpds Mi, Üds Mi?



Kpds Mi, Üds Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    Pikacu bunu yazdı:
    -----------------------------

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pikacu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yüksek lisans için kullanacağım...


    -----------------------------

     

    dostum şu amerikada okuma olayı vardı ya mastır.

     

    yıllık 25000 dolarmış 2 yıl yeme içme ile beraber en az 7500 doalr dedi .

     

    birde yurt dışında kalmayı düşünmüyorsan marmara odtü gibi ünilerder yaparsan aynı işi görür dedi 


    -----------------------------

     

    Hıııı... Ben İstanbulu istemiyorum... Ankara Gazi nasıl yada Ege yada Akdeniz bilemedin GYTE ?


    -----------------------------

    bölüme göre değişit marmara ingilzice iktisat ve odtü yurt dışındaki aynı dersleri ingilizce alıyorsun ve geçerlilikleri aynıı dedi ordaki hoca 

    senin bölüme göre değişebilir iktisatsa zaten sölediğim gibi ama yüksek lisasn için başvuru şartında not ortalamasının 3 olması lazım bu arada

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pikacu bunu yazdı:
    -----------------------------

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pikacu bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yüksek lisans için kullanacağım...


    -----------------------------

     

    dostum şu amerikada okuma olayı vardı ya mastır.

     

    yıllık 25000 dolarmış 2 yıl yeme içme ile beraber en az 7500 doalr dedi .

     

    birde yurt dışında kalmayı düşünmüyorsan marmara odtü gibi ünilerder yaparsan aynı işi görür dedi 


    -----------------------------

     

    Hıııı... Ben İstanbulu istemiyorum... Ankara Gazi nasıl yada Ege yada Akdeniz bilemedin GYTE ?


    -----------------------------

    bölüme göre değişit marmara ingilzice iktisat ve odtü yurt dışındaki aynı dersleri ingilizce alıyorsun ve geçerlilikleri aynıı dedi ordaki hoca 

    senin bölüme göre değişebilir iktisatsa zaten sölediğim gibi ama yüksek lisasn için başvuru şartında not ortalamasının 3 olması lazım bu arada


    -----------------------------

    Hacı ben Uluslararası İlişkilerde yüksek yapmaı düşünüyorum...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    sonuçta iktisadi ve idari bilimler oda muhtemelen aynıdır

Toplam Hit: 2145 Toplam Mesaj: 14