Kpss 2013 (Öğretmene Alan Sınavı)
-
blackmir bunu yazdı
Saçma bencede :) Sen o kadar sene eğitim al bin bir dersten biliyormu diye bilgin sınansın geç kurtul o bölümde (uzman) olduğunu ispattla diplomanı al. Sonra tek sınavla senin eğitim bilgini ölçsünler
Edit: Tek alan sınavı değil Genel Kültür + Genel Yetenek + Eğitim bilimleri Ve birde alan sınavı olacak deniyor.
evet hocam. Kpss Gk+GY+Eğitim bil. giriyosun, sonra da alan sınavına girip ona göre atanıyosun.
Alan sınavı gerekli onda şüphe yok, ne adamlar gördüm okulu bitirip atandı ama özüne baksan WCde kolonya tutturmazsın.
haa bu alan sınavı işe yarıcak mı? yok gene işe yaramaz.durduk yere heyecen, bi eleme yöntemi daha...
-
Sen onca yıl oku bu sektörde az ya da çok bir şeyler öğren,
ardından karşına alan sınavı diye bir saçmalıkla çıksınlar (kpss yi hiç saymıyorum bile)
Bununla da yetinmeyim sınavda sana Sql integration package nasıl oluşturulup deploy edilir bunu sorsunlar.
sonra da sen atan hakkari yüksekovaya word excell anlat.
anlatın anlatın efendiler biz uyuyoruz :)
-
Sınav sistemi baştan hastalıklı. Baştan kaygı kaynağı. Alan sınavı olsun ama bağıl bir değerlendirme yapılıyor bu sınavlarda. Yeterlilik puanı olmalı. 70-75 puan alan e r geç atanmalı gibi bir sistem olmalı. Yoksa bir yerde 90 alan dursun, diğer yanda 50 alan atansın. Sen alan yapsan ne mülakat yapsan ne. Amaç daha fazla adam elemek. Bozuk düzende sağlam çark olmaz. Adan din kültürü, pdr, okul öncesi ise sikerim sınavını diyor zaten. Sen 90 alıp atanamayan biyoloji öğretmenine bir de alan çöz diyorsun. Önce insanları niyetin insan harcamak olmadığına inandırmalılar.
