Kpss De Torpil Dönüyormu?
-
Merhaba Arkadaşlar öss yide kazansanız devlet memuru olmak için kpss ye girmek zorundasınız
2007/1 tercihlerinde birşey oldu sonuçlar açıklandı ve geri çekildi sonra hata olduğu söylenildi
bu 2007/2 - 2007/3 tercihlerindede açıklandı hata oldu dediler geri çektiler
şuan 2007/5 tercihleri yaptık şöyle bir olay var;
tanıdığım 80ve 90 alan Kişiler açıkda ama ilk tercihde 43 le kamuya giren adam biliyorum sizcede garip değilmi?
-
alper memurluk sınavları açıklandı mı ? 5.tercih sonucu ne zaman açıklanacak ?
edit: ilk girdiğimde arkamdaki adamla sohbet ediyordum.servisçi para babası.bi tanıdık bulup yerleştirecem kendimi diyordu: yeterki sınava giriyim alcaklar beni gümrüğe filan. kpss torpilin alasıııııı paran varsa yırttın sınavı geçen senelerde arkadaşım 87 almıştı. giremedi ? paralılar girdi :(
arkadaşım 80 aldı bu seferkinden :( üzülüyor almıycaklar beni diye. öss den de 2 yıllık tutturmuş 240 filan.polisliğede başvurcak olmassa..
-
neresi garip şu güzel Türkiyemin :P amk sınavlarda yapmayın bari ya
-
mayrip bunu yazdı:
-----------------------------
alper memurluk sınavları açıklandı mı ? 5.tercih sonucu ne zaman açıklanacak ?
-----------------------------lan ben kanka ile 65 aldık sınır çizdik türkiyeyi umudumuz yok kız 55 le gireceğine umudu var daha 80 le benim baldız bekliyo :D üni mezunu
-
torpil var arkadaşlar; ben gözlerimle gördüm. ankaradan tanıdık milletvekili, müfettiş falan varsa tercih listenizin çıktısını yolluyorsunuz. o da hallediyor. bu şekilde oluyor.
-
torpilin kralı dönüyor.
kpss ye girmeden memurluğa girenler var.
soran olursa 90 aldım de diyorlar : )
tabii kimse sormuyor
-
kpss de var bende rastladım abi hatta yakın bı abimiz di bize soyledıde :D bide anadolu lısesıne girislerde bile torpil var amk bizim okul 425 puandan aşşagı kımseyı almıyor 350 lık bir arkadas var :) babası askeriyede rutbeli bişey işte . diyorumkı lan nasıl mgeldin burası 425 ten assagı almadı felan ya buradakıler tercıh yapmayı bılmıyor kafasını kullanmıyor felan sacmaladı salak:Dhepimiz anladık zaten pek siklemedik
-
ben böyle düzenin içine
-
kpss torpilin yasal halidir.
-
devlet içindeki kadrolaşmayı her devlet dairesinde görebilirsin ( özelliklede kültür bakanlıgında ) torpilin en alası döner devlet işlerinde
zaten nerde vişne çürüğü pantolon ve yeşil gömlekle takılan tayyip erdoğan bıyıklı kalite insanlar görürsen bilki torpille gelmiştir
-
war abı fazla fazla war,bizim eski ewde komşunun 2 çocugu girdi ikiside girmeden önce sadece izmiri istioruz inş izmir gelir falan diolardi,ikisine birden izmir geldi,puanlar da göt gibiydi hatırladıgım kadarıyla
