Kpss Hakkında Fikri Olan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWRE
    EWRE's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    kardeşim 92 puanla antalya hava limanına atandı hocam geçen sene bu sene nasıl olur bilemiyorum...

    EWRE tarafından 18/Eki/13 22:53 tarihinde düzenlenmiştir

    karda iz bırakan makineye ne denir... karizmatik (fikret espri corp.)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    EWRE bunu yazdı

    kardeşim 92 puanla antalya hava limanına atandı hocam geçen sene bu sene nasıl olur bilemiyorum...

    hocam bölümü neydi acaba maaş hakkında bilgi verirmisin birde orda ne iş yapıyor 


    matematik24.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JCARLOS
    JCARLOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    galıba bıraz bılgı eksıklıgı var konuda.sınava hangı yıl girdi.bu ılk nokta.zaten tek sene(2013) puanıysa ılk atama falan dıye bırsey sozkonusu olamaz.herhangı bır kurum ılan acar,bunlara basvurabılır.yanı merkezı atama yoktur.yok eger cıft sene(2012) puanıysa ve bahsettıgın puan KPSSP3 puanıysa işletme mezunu ıcın ıyı puandır ve eger şehır-kurum gozetmıyorsa kesınlıkle atanır.


    Coboller
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    üni 2 deyken lise kpssden 94 alıp atanamamıştım :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korkarabatak
    korkarabatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    atanmak ? 

    bu kadar rahat konusuyorsanız hatta atanamamasını şaşkınlıkla karsılıyorsanız ya cemaat evleri ya da akp üyesisiniz. büyük bir yanlışlık oldugunu

    düşünüyorsunuz haklı olarak.

    ve yahut fanusta yaşıyorda olabilirsiniz tabi.


    tabi lan
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam biraz daha düşük tercih etse sanki gelirmiş gibi.

    Kpss pek anlamam kuzen 80le biryerlere giriliyor filan diyordu :/


    www.kriptopedi.com
Toplam Hit: 1943 Toplam Mesaj: 17