Kpss Hakkında Fikri Olan
-
kardeşim 92 puanla antalya hava limanına atandı hocam geçen sene bu sene nasıl olur bilemiyorum...
EWRE tarafından 18/Eki/13 22:53 tarihinde düzenlenmiştir -
EWRE bunu yazdı
kardeşim 92 puanla antalya hava limanına atandı hocam geçen sene bu sene nasıl olur bilemiyorum...
hocam bölümü neydi acaba maaş hakkında bilgi verirmisin birde orda ne iş yapıyor
-
galıba bıraz bılgı eksıklıgı var konuda.sınava hangı yıl girdi.bu ılk nokta.zaten tek sene(2013) puanıysa ılk atama falan dıye bırsey sozkonusu olamaz.herhangı bır kurum ılan acar,bunlara basvurabılır.yanı merkezı atama yoktur.yok eger cıft sene(2012) puanıysa ve bahsettıgın puan KPSSP3 puanıysa işletme mezunu ıcın ıyı puandır ve eger şehır-kurum gozetmıyorsa kesınlıkle atanır.
-
üni 2 deyken lise kpssden 94 alıp atanamamıştım :)
-
atanmak ?
bu kadar rahat konusuyorsanız hatta atanamamasını şaşkınlıkla karsılıyorsanız ya cemaat evleri ya da akp üyesisiniz. büyük bir yanlışlık oldugunu
düşünüyorsunuz haklı olarak.
ve yahut fanusta yaşıyorda olabilirsiniz tabi.
-
Hocam biraz daha düşük tercih etse sanki gelirmiş gibi.
Kpss pek anlamam kuzen 80le biryerlere giriliyor filan diyordu :/
