Kpss Tercih Yapıcak Olanlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    müridler bir şey danışmak istiyorum ben geçenki katip alımlarında işe başlamaya hak kazandım ama henüz aranmadı kimse ben de herhangi bir terslik ihtimaline karşın tercih yapsam mı diye düşünüyorum. Sıkıntı şurada eğer benim katiplikte birl sıkıntı olmaz ve ayrıca bu genel atamalardan da yerleşirsem ne olur ? Bir engel var mı sizce memurluk kadrosu daha mı iyidir katipliğe nazaran

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    MaTRiXe bunu yazdı

    müridler bir şey danışmak istiyorum ben geçenki katip alımlarında işe başlamaya hak kazandım ama henüz aranmadı kimse ben de herhangi bir terslik ihtimaline karşın tercih yapsam mı diye düşünüyorum. Sıkıntı şurada eğer benim katiplikte birl sıkıntı olmaz ve ayrıca bu genel atamalardan da yerleşirsem ne olur ? Bir engel var mı sizce memurluk kadrosu daha mı iyidir katipliğe nazaran

    maaş, ve emekli sandığına tabi mi, tayin işleri, emeklilerin durumu gibi özelliklerini karşılaştırabilirsin. kpss den atanırsan kadrolusun. katiplikte tam bilmiyorum. yer değiştirme gibi durumları da araştır.


    ///______________
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rocketadam
    rocketadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2010
    Erkek

    sınıf öğrt. mezunuyum. b grubundan tercih yapacağım. üniversitelerde memur kadrolarına, ambar memurluğu,... pek şansım yok ama deneyeceğim. önerileriniz var mı, hangi kurumları tercih etmeliyim???


    Bir milletin zenginliği hisse senetleri değil, hissi senetleridir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    rocketadam bunu yazdı

    sınıf öğrt. mezunuyum. b grubundan tercih yapacağım. üniversitelerde memur kadrolarına, ambar memurluğu,... pek şansım yok ama deneyeceğim. önerileriniz var mı, hangi kurumları tercih etmeliyim???


    Meb'in düz memur alımlarında şansın yüksek olabilir.


    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    hangisinden yapıyoruz kpss2013/1 denmi


    ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Poet
    Poet's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2011
    Erkek

    71 puan aldık aq yazdım ankara'dan gelir belki diye,gerisini doğu yazdım paso,şoförlük,memur falan kadrolarını yazdım..şans yok amk puan da yeterli değil okuduğum kadarıyla..ankara zaten imkansız gibi bişey onu öğrendim de doğu falan gelir mi acep


    Ben de Özledim http://www.youtube.com/watch?v=ZKuF5ElELgU Dağılmayın lan çok yalnızım
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek
    Poet bunu yazdı

    71 puan aldık aq yazdım ankara'dan gelir belki diye,gerisini doğu yazdım paso,şoförlük,memur falan kadrolarını yazdım..şans yok amk puan da yeterli değil okuduğum kadarıyla..ankara zaten imkansız gibi bişey onu öğrendim de doğu falan gelir mi acep

    77 almıştım bende. Nasıl yapıyoz la tercihi?


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek

    bu tercihler ortaogretim duzeyindeki kpss tercihlerimi oluyor yoksa lisans mezunlari icinmi?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek
    KarakartaL bunu yazdı

    bu tercihler ortaogretim duzeyindeki kpss tercihlerimi oluyor yoksa lisans mezunlari icinmi?

    Hepsi için olması lazım hocam


    ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek

    80 puanla ortaogretim duzeyinde atanabilirmiyim acaba tercih yapsammi?

Toplam Hit: 2784 Toplam Mesaj: 25