Kpss Tercih Yapıcak Olanlar
-
müridler bir şey danışmak istiyorum ben geçenki katip alımlarında işe başlamaya hak kazandım ama henüz aranmadı kimse ben de herhangi bir terslik ihtimaline karşın tercih yapsam mı diye düşünüyorum. Sıkıntı şurada eğer benim katiplikte birl sıkıntı olmaz ve ayrıca bu genel atamalardan da yerleşirsem ne olur ? Bir engel var mı sizce memurluk kadrosu daha mı iyidir katipliğe nazaran
-
MaTRiXe bunu yazdı
müridler bir şey danışmak istiyorum ben geçenki katip alımlarında işe başlamaya hak kazandım ama henüz aranmadı kimse ben de herhangi bir terslik ihtimaline karşın tercih yapsam mı diye düşünüyorum. Sıkıntı şurada eğer benim katiplikte birl sıkıntı olmaz ve ayrıca bu genel atamalardan da yerleşirsem ne olur ? Bir engel var mı sizce memurluk kadrosu daha mı iyidir katipliğe nazaran
maaş, ve emekli sandığına tabi mi, tayin işleri, emeklilerin durumu gibi özelliklerini karşılaştırabilirsin. kpss den atanırsan kadrolusun. katiplikte tam bilmiyorum. yer değiştirme gibi durumları da araştır.
-
sınıf öğrt. mezunuyum. b grubundan tercih yapacağım. üniversitelerde memur kadrolarına, ambar memurluğu,... pek şansım yok ama deneyeceğim. önerileriniz var mı, hangi kurumları tercih etmeliyim???
-
rocketadam bunu yazdı
sınıf öğrt. mezunuyum. b grubundan tercih yapacağım. üniversitelerde memur kadrolarına, ambar memurluğu,... pek şansım yok ama deneyeceğim. önerileriniz var mı, hangi kurumları tercih etmeliyim???
Meb'in düz memur alımlarında şansın yüksek olabilir. -
hangisinden yapıyoruz kpss2013/1 denmi
-
71 puan aldık aq yazdım ankara'dan gelir belki diye,gerisini doğu yazdım paso,şoförlük,memur falan kadrolarını yazdım..şans yok amk puan da yeterli değil okuduğum kadarıyla..ankara zaten imkansız gibi bişey onu öğrendim de doğu falan gelir mi acep
-
Poet bunu yazdı
71 puan aldık aq yazdım ankara'dan gelir belki diye,gerisini doğu yazdım paso,şoförlük,memur falan kadrolarını yazdım..şans yok amk puan da yeterli değil okuduğum kadarıyla..ankara zaten imkansız gibi bişey onu öğrendim de doğu falan gelir mi acep
77 almıştım bende. Nasıl yapıyoz la tercihi?
-
bu tercihler ortaogretim duzeyindeki kpss tercihlerimi oluyor yoksa lisans mezunlari icinmi?
-
KarakartaL bunu yazdı
bu tercihler ortaogretim duzeyindeki kpss tercihlerimi oluyor yoksa lisans mezunlari icinmi?
Hepsi için olması lazım hocam
-
80 puanla ortaogretim duzeyinde atanabilirmiyim acaba tercih yapsammi?
