Kpss Tercihler İle İlgili

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek
    Tnrsk bunu yazdı

    ve nitelik tablosunda adaya ait mezun olunulan alan kodlar ne oluyo

    ayrıca benim bölümüm elektrik ama mezun olalı 6-7 yıl oldu elektrikle ilgili bi iş yapmadım herhangi bi yere atansam misal sıkıntı olur mu benim için yoksa mülakat falan yaparlar mı  (sıkıntı büyük)

    abi o kodlar galiba mezun olunan alan kodu.

    bende ondan tırsıyorum varya :/

    mesela bi yere başvuru yaparım elektronik ilgi alanıma giriyor ama belge yok, fazla bi teknik bilgimde yok.. mülakatta nasıl sorular var acaba.

    cisco belgesini gösterebilirim, lakin 67 puan ile hangi kurum alır ağ yöneticisi olarak onu bilmem. :W ( über hayal )

    bide telekomdan aldığım alcatel sistemler hakkında kayıdım ( saha dolapları vs litespan eğitimi. ) şeflikten belge çıkarabilirim aslında.

    illa çaycı mı olucaz amk ya :/ zoruma gidiyor onca senenin sırtımda ağır kambur olmasından sıkıldım.

    olmadı platini çıkartıp askere züke züke kalacağım.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek
    Amd-x bunu yazdı
    Tnrsk bunu yazdı

    ve nitelik tablosunda adaya ait mezun olunulan alan kodlar ne oluyo

    ayrıca benim bölümüm elektrik ama mezun olalı 6-7 yıl oldu elektrikle ilgili bi iş yapmadım herhangi bi yere atansam misal sıkıntı olur mu benim için yoksa mülakat falan yaparlar mı  (sıkıntı büyük)

    abi o kodlar galiba mezun olunan alan kodu.

    bende ondan tırsıyorum varya :/

    mesela bi yere başvuru yaparım elektronik ilgi alanıma giriyor ama belge yok, fazla bi teknik bilgimde yok.. mülakatta nasıl sorular var acaba.

    cisco belgesini gösterebilirim, lakin 67 puan ile hangi kurum alır ağ yöneticisi olarak onu bilmem. :W ( über hayal )

    bide telekomdan aldığım alcatel sistemler hakkında kayıdım ( saha dolapları vs litespan eğitimi. ) şeflikten belge çıkarabilirim aslında.

    illa çaycı mı olucaz amk ya :/ zoruma gidiyor onca senenin sırtımda ağır kambur olmasından sıkıldım.

    olmadı platini çıkartıp askere züke züke kalacağım.

    Bu kadar heyecan yapma bu hayat bu kadar stres yapmaya değmeyecek kadar boktan bir yer.

    pesimistic tarafından 31/Eki/12 08:16 tarihinde düzenlenmiştir

    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juliet
    Juliet's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek

    @GoldenBoy Bilgisayar işletmetliği var puanları genelde yüksek cünkü alınacak kadro sayısı az oldugu için 80-90+ gibi değişim gösteriyor.

    Ayrıca o kodlarda mezun oldugunuz lise veya önlisans program türüne ve bölümüne göre tercih edebiliyosunuz. Kılavuzda yazıyomu bakmadım ama meb onaylı sertifakalarınız varsa onlarda olabilir.

    Her kadro için mülakat yaptıklarını sanmıyorum puana göre atanma var sanırım. Tercih yaparken görev tanımlarını felan iyi bilin bence sonra bekçi yada koruma vs neyse olursanuz sonra çay taşırken bulursunuz kendinizi.

    Bi akrabam saglık meslek lisesi anestezi mezunuydu 55 puanla göreve baslamıstı. Bi arkadasımda üniversiteye giderken gece bekcisi olmustu bi okulda düz lise mezunuydu kendiisi. 

    Gidince direk al bu işleri sen yap demezler eğitim varsa eğitim alırsın yoksada sora sora öğrenirsin. İş işde öğrenilirir 


    011100110110000101111010011000010110111000101110011000010111011001101001
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RunAway
    RunAway's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2011
    Erkek

    Ayın 19unda ilk klavuz yayımlanıcak. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartalkethuda
    kartalkethuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    memurlar.net tercih motoru yayınlar tercihler başladığında. hangi bölüm mezunuysanız seçersiniz tercih edebileceğiniz tüm alanlar sıralanır. istediğiniz alanları ve illeri de seçebilirsiniz. açıklamalar kısmındaki sayılar tercih edebilmeniz için hangi vasıflara ihtiyaç duyduğunuzu belirtir. o sayıların ne anlama geldiğini kılavuzun başındaki açıklamalar kısmından görebilirsiniz. bilgisayar işletmenliği sertifikası, b sınıfı ehliyet gibi vasıflar var. tercih listenizi oluşturduktan  sonra www.osym.gov.tr ye girip tercihler diyosunuz tc kimlik no ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra ais.osym.gov.tr ye tercih bildir diyosunuz. tercihlerinizin kodlarını size uygun sıralama ile yapıyorsunuz ve onaylıyorsunuz. 


    maşiyi görüyon mu maşiyi?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    kartalkethuda bunu yazdı

    memurlar.net tercih motoru yayınlar tercihler başladığında. hangi bölüm mezunuysanız seçersiniz tercih edebileceğiniz tüm alanlar sıralanır. istediğiniz alanları ve illeri de seçebilirsiniz. açıklamalar kısmındaki sayılar tercih edebilmeniz için hangi vasıflara ihtiyaç duyduğunuzu belirtir. o sayıların ne anlama geldiğini kılavuzun başındaki açıklamalar kısmından görebilirsiniz. bilgisayar işletmenliği sertifikası, b sınıfı ehliyet gibi vasıflar var. tercih listenizi oluşturduktan  sonra www.osym.gov.tr ye girip tercihler diyosunuz tc kimlik no ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra ais.osym.gov.tr ye tercih bildir diyosunuz. tercihlerinizin kodlarını size uygun sıralama ile yapıyorsunuz ve onaylıyorsunuz. 

    evallah dostum


  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnt
    cnt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    bende ilk defa girdim bu sene bilenler anlatsın da faydalanak

     

    Arkadaşlar şimdi benim puan türüm kpssP93 şimdi ben tercih yaparken sadece memur diye belirtilen kadrolara mı başvuru yapabiliyorum bi açıklayı verin

    cnt tarafından 31/Eki/12 00:02 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo

    baraj 70 ten düştü falan diyorlar emin olamadım , hizmetli kadrolarını bile yazacağım valla sırtımı devlete dayadıktan sonra

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    2014de liseler kalkıyor diyorlar doğrumu ?

    2014 dekine çalışsak bi 90 alsak

    olum dayınız varsa 50 ile de memur olursunuz :) varmı lan dayın 

     

    kaygusuz tarafından 31/Eki/12 01:38 tarihinde düzenlenmiştir

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnt
    cnt's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    bu mülakatla girilen bölümlerin puanları daha mı düşük oluyor?

Toplam Hit: 2688 Toplam Mesaj: 22