Kpss Tercihler İle İlgili
-
Tnrsk bunu yazdı
ve nitelik tablosunda adaya ait mezun olunulan alan kodlar ne oluyo
ayrıca benim bölümüm elektrik ama mezun olalı 6-7 yıl oldu elektrikle ilgili bi iş yapmadım herhangi bi yere atansam misal sıkıntı olur mu benim için yoksa mülakat falan yaparlar mı (sıkıntı büyük)
abi o kodlar galiba mezun olunan alan kodu.
bende ondan tırsıyorum varya :/
mesela bi yere başvuru yaparım elektronik ilgi alanıma giriyor ama belge yok, fazla bi teknik bilgimde yok.. mülakatta nasıl sorular var acaba.
cisco belgesini gösterebilirim, lakin 67 puan ile hangi kurum alır ağ yöneticisi olarak onu bilmem. :W ( über hayal )
bide telekomdan aldığım alcatel sistemler hakkında kayıdım ( saha dolapları vs litespan eğitimi. ) şeflikten belge çıkarabilirim aslında.
illa çaycı mı olucaz amk ya :/ zoruma gidiyor onca senenin sırtımda ağır kambur olmasından sıkıldım.
olmadı platini çıkartıp askere züke züke kalacağım.
-
Amd-x bunu yazdıTnrsk bunu yazdı
ve nitelik tablosunda adaya ait mezun olunulan alan kodlar ne oluyo
ayrıca benim bölümüm elektrik ama mezun olalı 6-7 yıl oldu elektrikle ilgili bi iş yapmadım herhangi bi yere atansam misal sıkıntı olur mu benim için yoksa mülakat falan yaparlar mı (sıkıntı büyük)
abi o kodlar galiba mezun olunan alan kodu.
bende ondan tırsıyorum varya :/
mesela bi yere başvuru yaparım elektronik ilgi alanıma giriyor ama belge yok, fazla bi teknik bilgimde yok.. mülakatta nasıl sorular var acaba.
cisco belgesini gösterebilirim, lakin 67 puan ile hangi kurum alır ağ yöneticisi olarak onu bilmem. :W ( über hayal )
bide telekomdan aldığım alcatel sistemler hakkında kayıdım ( saha dolapları vs litespan eğitimi. ) şeflikten belge çıkarabilirim aslında.
illa çaycı mı olucaz amk ya :/ zoruma gidiyor onca senenin sırtımda ağır kambur olmasından sıkıldım.
olmadı platini çıkartıp askere züke züke kalacağım.
Bu kadar heyecan yapma bu hayat bu kadar stres yapmaya değmeyecek kadar boktan bir yer.
pesimistic tarafından 31/Eki/12 08:16 tarihinde düzenlenmiştir -
@GoldenBoy Bilgisayar işletmetliği var puanları genelde yüksek cünkü alınacak kadro sayısı az oldugu için 80-90+ gibi değişim gösteriyor.
Ayrıca o kodlarda mezun oldugunuz lise veya önlisans program türüne ve bölümüne göre tercih edebiliyosunuz. Kılavuzda yazıyomu bakmadım ama meb onaylı sertifakalarınız varsa onlarda olabilir.
Her kadro için mülakat yaptıklarını sanmıyorum puana göre atanma var sanırım. Tercih yaparken görev tanımlarını felan iyi bilin bence sonra bekçi yada koruma vs neyse olursanuz sonra çay taşırken bulursunuz kendinizi.
Bi akrabam saglık meslek lisesi anestezi mezunuydu 55 puanla göreve baslamıstı. Bi arkadasımda üniversiteye giderken gece bekcisi olmustu bi okulda düz lise mezunuydu kendiisi.
Gidince direk al bu işleri sen yap demezler eğitim varsa eğitim alırsın yoksada sora sora öğrenirsin. İş işde öğrenilirir
-
Ayın 19unda ilk klavuz yayımlanıcak.
-
memurlar.net tercih motoru yayınlar tercihler başladığında. hangi bölüm mezunuysanız seçersiniz tercih edebileceğiniz tüm alanlar sıralanır. istediğiniz alanları ve illeri de seçebilirsiniz. açıklamalar kısmındaki sayılar tercih edebilmeniz için hangi vasıflara ihtiyaç duyduğunuzu belirtir. o sayıların ne anlama geldiğini kılavuzun başındaki açıklamalar kısmından görebilirsiniz. bilgisayar işletmenliği sertifikası, b sınıfı ehliyet gibi vasıflar var. tercih listenizi oluşturduktan sonra www.osym.gov.tr ye girip tercihler diyosunuz tc kimlik no ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra ais.osym.gov.tr ye tercih bildir diyosunuz. tercihlerinizin kodlarını size uygun sıralama ile yapıyorsunuz ve onaylıyorsunuz.
-
kartalkethuda bunu yazdı
memurlar.net tercih motoru yayınlar tercihler başladığında. hangi bölüm mezunuysanız seçersiniz tercih edebileceğiniz tüm alanlar sıralanır. istediğiniz alanları ve illeri de seçebilirsiniz. açıklamalar kısmındaki sayılar tercih edebilmeniz için hangi vasıflara ihtiyaç duyduğunuzu belirtir. o sayıların ne anlama geldiğini kılavuzun başındaki açıklamalar kısmından görebilirsiniz. bilgisayar işletmenliği sertifikası, b sınıfı ehliyet gibi vasıflar var. tercih listenizi oluşturduktan sonra www.osym.gov.tr ye girip tercihler diyosunuz tc kimlik no ve şifrenizle giriş yaptıktan sonra ais.osym.gov.tr ye tercih bildir diyosunuz. tercihlerinizin kodlarını size uygun sıralama ile yapıyorsunuz ve onaylıyorsunuz.
evallah dostum
-
bende ilk defa girdim bu sene bilenler anlatsın da faydalanak
Arkadaşlar şimdi benim puan türüm kpssP93 şimdi ben tercih yaparken sadece memur diye belirtilen kadrolara mı başvuru yapabiliyorum bi açıklayı verin
cnt tarafından 31/Eki/12 00:02 tarihinde düzenlenmiştir -
baraj 70 ten düştü falan diyorlar emin olamadım , hizmetli kadrolarını bile yazacağım valla sırtımı devlete dayadıktan sonra
-
2014de liseler kalkıyor diyorlar doğrumu ?
2014 dekine çalışsak bi 90 alsak
olum dayınız varsa 50 ile de memur olursunuz :) varmı lan dayın
kaygusuz tarafından 31/Eki/12 01:38 tarihinde düzenlenmiştir -
bu mülakatla girilen bölümlerin puanları daha mı düşük oluyor?
