folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Kredi Puanınızı Bankaya Gitmeden Öğrenin



Kredi Puanınızı Bankaya Gitmeden Öğrenin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    2-3 Ay önce 1650ymiş. Sonra kredi çekmiştim düzenli ödememe rağmen 1200e düşmüş. Niye acaba


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gsspor
    gsspor's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    543 En Riskli Bölgedeyim.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    1211 çıktı, bankalarla çok bi işim de yok açıkçası :)


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Güncel Notunuz
     
    630
     
     

    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Janitschar
    Janitschar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2011
    Erkek

    1850 

     


    Acaip derecede agresifim !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    strudll
    strudll's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    Arkadaşlar taşıt kredisi kullanmak için yaklaşık iki aydır bu konuyu araştırıyorum bu kredi ve findeks olayı nedir ne değildir diye. Bankalarla çok uzun zamandır çalışıyorum nerden baksanız 10 yılı var. Uzun yıllardır düzenli ve belgenebilir iyi sayılabilecek gelirim de var. Sonuçta bunlar sgk sisteminden bizim gelirimiz dahi görebiliyorlar. Hepimizin bilgileri var zaten bu Kredi Kayıt Bürosunda. Findeks de bu Kredi Kayıt Bürosunun ürünü zaten. Neyse lafı uzatmayayım.

    Ben de girip şu notuma bakayım dedim malum kredi çekicem bir görelim dedik. Son bir senede bir kaç kredili üründe elimde olmayan sebeplerden gecikmeler oldu. Ama hiç biri avukatlık ya da takipe düşecek noktaya gelmedi. Sadece en fazla bir iki ay gecikme. Zaten bugüne kadar da hiç bir avukatlık kredim ya da kredi kartım filan olmadı. Herşey sorunsuz yani. Ama son bir sene böyle kısa süreli gecikmeler var. Neyseki son 2-3 ayda onları da hallettim ve borçları da kapattım. Yine sorunsuz hale geldi yani herşey ama gelin görün ki tarihçi amca ile reklamlarda findeks diye pazarladıkları bu şey ya da puan artacağına düşüyor son aylarda. Geçmişe doğru baktığımda ise asıl sorunlu dönemlerde (5-6 ay öncesi) puanım daha yüksek. Daha da ilgiç bişey; eylülde 900 olan puan ekimde hiçbir şey yokken (gecikme ya da borcun artması gibi) 700'ün altına düşüyor. Bırakın gecikmeyi ya da borcun artmasını aksine borç azalıyor ve gecikme de yok. Yani bu findeks dedikleri sistem tamamen işlevsiz ve güvenilir olmayan bir sistem. Zaten etrafımdan öğrenebildiğim kadarıyla bankaların kullandıkları sistem direk bu değil. 600 puanla bile kredi kullanan biri var düşünebiliyor musunuz?! Gerçi bunda şahsın devlet memuru olması ve taşıt kredisi kullanıyor olmasının etkisi de büyüktür. Uzun lafın kısası bu findeks çok sağlıklı işleyen bir sistem değil. Daha çok KKB'nin pazarlama ürünü gibi birşey boşuna para bayılmayın. Hatta Halkbank internet şubesi bedava veriyor bilginiz olsun.

    Sonuçta puanınız bankalardan kredi ya da kredi kartı alırken dikkate alınan tek referans değil. En başta dikkate alınan iki şey belgelenebilir gelirinizin ne kadar olduğu ve son 5 yıl içinde kredi ya da kredi kartından avukatlık olup kanuni takibe düşüp düşmediğiniz. Bunlarda bir sıkıntınız yoksa kredinizin onaylanıp onaylanmaması sizin becerinize kalıyor :) Bunların yanında mesleğiniz, işinizde kaç yıldır çalıştığınız, kirada mı kendi evinizde mi oturduğunuz, yaşadığınız şehir, borçluluk oranlarınız da önemlidir. 

    Hazır elim değmişken bir şey daha ekleyeyim :) Puan eylül ayında 900 ekim ayında 700'ün altında!! bir ayda 200 puandan fazla düşüş!! 250/1900= 0,13 nerden baksanız yüzde 15 azalma var. Her ay böyle azalsa 6 ayda puanınız nerdeyse 0 olabilir! Şimdi soruyorum siz banka olsanız böyle bir puanlama sistemine ne kadar güvenirsiniz? Çünkü bunun tersi de olabilir. Adamın puan bugün düşüktür ama 3-4 ay sonra en az riskliye de gelebilir. Yani bu kadar kısa vadede bu kadar büyük değişimler sanki biz son tüketiciler her ay şu puana bir bakayım bu ay kaça çıkmış diye monitörün karşısına geçip bir keyif sigarası yakalım bir yandan da kredi kartıyla KKB'ye 7,5 TL daha kazandıralım diye bir pazarlama stratejisi olabilir. 

    strudll tarafından 01/Kas/14 14:14 tarihinde düzenlenmiştir

    boş tenekeden çok ses çıkar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek

    Bu ne lan? Saka mi bu? Allahini seven üzerime toprak atsin.


    Tek Yol Atatürk 1881 - ∞
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    Kredi Notunuz Hesaplanamamıştır

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanacasta
    sanacasta's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2003
    Erkek


    https://twitter.com/ElliotticianRB
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    1730 çok iyi :D


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
Toplam Hit: 11664 Toplam Mesaj: 94