Kredi Sorunuu
-
Tnrsk bunu yazdı
biraz sinirlendim çünkü bakın ben milyarlarca kredi alıyorum bi o kadarda kredi kartlarım var hemide maaşım sadece 1,050 lira siz nasıl alamıyosunuz anlamıyorum tarzı konuşman
bende 1,050 lira maaşa kimse milyarlaca kredi çekip milyarlarca liralık limitli kartı aktif olarak kullanamaz dedim
yanlış ve gereksiz bilgi veriyosun
en sonada gülücük koyup cool tavrını yerleştiriyosun cool takılmaya devam et ama bundan sonra kimseye isteyen gelsin anında 20,000 tl çekip MOSMOR edeyim diyip komik duruma düşme ;)
Bunun (Yaş : 24) gerçek olduguna emınmısın? Eğer gerçekten öyleyse , öyle davran lütfen ...
Birşey daha yazıp senin şu yerlerde sürünen seviyene düşmeyeceğim ama gerçekten sıktın artık ...
Bak eskimiş don lastiği gibi sündürdün konuyu , kes at artık ...
Cool tavır mavır sergilemıyorum ben , o tavırlar senın yaşıtlarına mahsus şeyler (13 - 14 yaş arası yada öyle hissedenler) ama yeter yani ...
Haklısın dedık , Kralsın dedık , Paşasın dedik , Akıllısın dedık ... Hala uzattın ... Uzatma artık ... -
house bunu yazdı
Arkadaşlar merhaba bi konuda tavsiye/görüşlerinize ihtiyacım var ciddi anlamda önemli benim için
Ben geçen hafta arkadaşımın arabası ile bi kaza yaptım özet olarak paraya ihtiyacım var şöyle devam edeyim benim kredi çekmem lazım fakat benim garantiden 6.000 tl lik bi kredim var şu an maaş hesabım garantiden ( şirketle 2 yıl sözleşmem var en az 2 yıl maaşım bu hesaba yatacak ) işe mayıs ayında girdim telefonumu filan sattım şu an 4.500 tl açığım var kendimce bi plan yaptım 2.kredi olarak 4.500 çeksem ödemesi çok fazla gelecek 1 kredi çekip 10.000 tl değerinde filan önce ki kredimi kapatıp öyle bi işlem yapsam gibi bir işlem aklıma geldi ama bankadan onay çıkar mı ya da banka kredi takibinde nasıl bir yol izliyor ya da hangi banka bu işlemim için daha samimi yaklaşır.
Bu konu hakkında pek bilgim yok bilgisi olan arkadaşlar varsa paylaşırsa şimdiden teşekkür ederim.House hocam çözümün bende:)
lakin tek şart kredi kartı limitin olması lazım. Ben şahsen bu şekilde bir wosvagen tosba almayı planlıyorum.
Yöntem şu ki sanalpazar.com giriyorsun bir tane ürün satılığa çıkarıyorsun misal aşağıdaki. Normal fiyatı 7000tl civarında sen bunu 5000 bin - 6000 bin her neyse koyuyorsun. atıyorum satıcı eşin dostun akraban olur. ama güvendiğin biri olur. sende kredi kartı ile bu ürünü alırsın güzelce 12 ye de böldürürsün.
Son durum şöyle olacak ürün 5000 tl yazdın diyelim. kredi kartı ile ödeme yaptığın zaman sanalpazar % 5 komisyon alıyor. yani 250tl. satıcının hesabına 4750tl nakit geçecek. sende 1 yılda 250 tl faiz ödemiş gibi olacaksın.
bu işi bir hafta arayla 2 defa yap ihtiyacını karşıla hocam:)
MBP Retina 15" i7 2.7GHz /16GB/512GB flash/HD
-
rappermcs bunu yazdıhouse bunu yazdı
Arkadaşlar merhaba bi konuda tavsiye/görüşlerinize ihtiyacım var ciddi anlamda önemli benim için
Ben geçen hafta arkadaşımın arabası ile bi kaza yaptım özet olarak paraya ihtiyacım var şöyle devam edeyim benim kredi çekmem lazım fakat benim garantiden 6.000 tl lik bi kredim var şu an maaş hesabım garantiden ( şirketle 2 yıl sözleşmem var en az 2 yıl maaşım bu hesaba yatacak ) işe mayıs ayında girdim telefonumu filan sattım şu an 4.500 tl açığım var kendimce bi plan yaptım 2.kredi olarak 4.500 çeksem ödemesi çok fazla gelecek 1 kredi çekip 10.000 tl değerinde filan önce ki kredimi kapatıp öyle bi işlem yapsam gibi bir işlem aklıma geldi ama bankadan onay çıkar mı ya da banka kredi takibinde nasıl bir yol izliyor ya da hangi banka bu işlemim için daha samimi yaklaşır.
Bu konu hakkında pek bilgim yok bilgisi olan arkadaşlar varsa paylaşırsa şimdiden teşekkür ederim.House hocam çözümün bende:)
lakin tek şart kredi kartı limitin olması lazım. Ben şahsen bu şekilde bir wosvagen tosba almayı planlıyorum.
Yöntem şu ki sanalpazar.com giriyorsun bir tane ürün satılığa çıkarıyorsun misal aşağıdaki. Normal fiyatı 7000tl civarında sen bunu 5000 bin - 6000 bin her neyse koyuyorsun. atıyorum satıcı eşin dostun akraban olur. ama güvendiğin biri olur. sende kredi kartı ile bu ürünü alırsın güzelce 12 ye de böldürürsün.
Son durum şöyle olacak ürün 5000 tl yazdın diyelim. kredi kartı ile ödeme yaptığın zaman sanalpazar % 5 komisyon alıyor. yani 250tl. satıcının hesabına 4750tl nakit geçecek. sende 1 yılda 250 tl faiz ödemiş gibi olacaksın.
bu işi bir hafta arayla 2 defa yap ihtiyacını karşıla hocam:)
MBP Retina 15" i7 2.7GHz /16GB/512GB flash/HD
Hocam bu sanalpazar.com olayı gayet guzel de bunun yakalnma durumunda sıkıntısı nedır acaba? Bilen var mı? :D
Acıl nakıtte guzel cozum :) -
suhatuna bunu yazdırappermcs bunu yazdıhouse bunu yazdı
Arkadaşlar merhaba bi konuda tavsiye/görüşlerinize ihtiyacım var ciddi anlamda önemli benim için
Ben geçen hafta arkadaşımın arabası ile bi kaza yaptım özet olarak paraya ihtiyacım var şöyle devam edeyim benim kredi çekmem lazım fakat benim garantiden 6.000 tl lik bi kredim var şu an maaş hesabım garantiden ( şirketle 2 yıl sözleşmem var en az 2 yıl maaşım bu hesaba yatacak ) işe mayıs ayında girdim telefonumu filan sattım şu an 4.500 tl açığım var kendimce bi plan yaptım 2.kredi olarak 4.500 çeksem ödemesi çok fazla gelecek 1 kredi çekip 10.000 tl değerinde filan önce ki kredimi kapatıp öyle bi işlem yapsam gibi bir işlem aklıma geldi ama bankadan onay çıkar mı ya da banka kredi takibinde nasıl bir yol izliyor ya da hangi banka bu işlemim için daha samimi yaklaşır.
Bu konu hakkında pek bilgim yok bilgisi olan arkadaşlar varsa paylaşırsa şimdiden teşekkür ederim.House hocam çözümün bende:)
lakin tek şart kredi kartı limitin olması lazım. Ben şahsen bu şekilde bir wosvagen tosba almayı planlıyorum.
Yöntem şu ki sanalpazar.com giriyorsun bir tane ürün satılığa çıkarıyorsun misal aşağıdaki. Normal fiyatı 7000tl civarında sen bunu 5000 bin - 6000 bin her neyse koyuyorsun. atıyorum satıcı eşin dostun akraban olur. ama güvendiğin biri olur. sende kredi kartı ile bu ürünü alırsın güzelce 12 ye de böldürürsün.
Son durum şöyle olacak ürün 5000 tl yazdın diyelim. kredi kartı ile ödeme yaptığın zaman sanalpazar % 5 komisyon alıyor. yani 250tl. satıcının hesabına 4750tl nakit geçecek. sende 1 yılda 250 tl faiz ödemiş gibi olacaksın.
bu işi bir hafta arayla 2 defa yap ihtiyacını karşıla hocam:)
MBP Retina 15" i7 2.7GHz /16GB/512GB flash/HD
Hocam bu sanalpazar.com olayı gayet guzel de bunun yakalnma durumunda sıkıntısı nedır acaba? Bilen var mı? :D
Acıl nakıtte guzel cozum :)hocam ne riski kime yakalanacaksın?
Şöyle söyleyeyim. Bu apple cihazı hakkaten satan birinden geçici olarak bu cihazı ödünç al diyelim. sonra koy sanalpazara ardından al gülüm ver gülüm yap satmış ol cihazı 2 gün sonra da apple ı ödünç aldığın abiye bir çay ısmarla:)
kim niye yakalasın seni?
-
rappermcs bunu yazdı
hocam ne riski kime yakalanacaksın?
Şöyle söyleyeyim. Bu apple cihazı hakkaten satan birinden geçici olarak bu cihazı ödünç al diyelim. sonra koy sanalpazara ardından al gülüm ver gülüm yap satmış ol cihazı 2 gün sonra da apple ı ödünç aldığın abiye bir çay ısmarla:)
kim niye yakalasın seni?
vergi yoğunluğu nedeniyle sadece istanbulda bazı kesimlerde 10bin lira üstü olan internet alışverişlerinde fiş fatura vergiş cart curt istiyorlar.
şu an 10binlik kısmın bayağısı bitti. 10binin altına da bakıyorlar.
maliye yakalar yani hocam :)
-
joe_black bunu yazdırappermcs bunu yazdı
hocam ne riski kime yakalanacaksın?
Şöyle söyleyeyim. Bu apple cihazı hakkaten satan birinden geçici olarak bu cihazı ödünç al diyelim. sonra koy sanalpazara ardından al gülüm ver gülüm yap satmış ol cihazı 2 gün sonra da apple ı ödünç aldığın abiye bir çay ısmarla:)
kim niye yakalasın seni?
vergi yoğunluğu nedeniyle sadece istanbulda bazı kesimlerde 10bin lira üstü olan internet alışverişlerinde fiş fatura vergiş cart curt istiyorlar.
şu an 10binlik kısmın bayağısı bitti. 10binin altına da bakıyorlar.
maliye yakalar yani hocam :)
hocam o zaman 3000tl X 3 defa yapacaksın sonuçta ödeyeceğin komisyon değişmiyor. Maliye de 3000 tl nin peşinden koşacaksa ki TÜrkiye den bahsediyoruz hocam:)
-
joe_black bunu yazdırappermcs bunu yazdı
hocam ne riski kime yakalanacaksın?
Şöyle söyleyeyim. Bu apple cihazı hakkaten satan birinden geçici olarak bu cihazı ödünç al diyelim. sonra koy sanalpazara ardından al gülüm ver gülüm yap satmış ol cihazı 2 gün sonra da apple ı ödünç aldığın abiye bir çay ısmarla:)
kim niye yakalasın seni?
vergi yoğunluğu nedeniyle sadece istanbulda bazı kesimlerde 10bin lira üstü olan internet alışverişlerinde fiş fatura vergiş cart curt istiyorlar.
şu an 10binlik kısmın bayağısı bitti. 10binin altına da bakıyorlar.
maliye yakalar yani hocam :)
Bahsettiğim konular buna benzer konulardı :)
Yanı işlemlerı yaptın da , alışverısın kanıtı , faturası , sözleşmesi , vss vss ...
Resmiyetını sormadan ödeme yapılmazsa vss vss :) gibi gibi :) -
suhatuna bunu yazdıjoe_black bunu yazdırappermcs bunu yazdı
Bahsettiğim konular buna benzer konulardı :)
Yanı işlemlerı yaptın da , alışverısın kanıtı , faturası , sözleşmesi , vss vss ...
Resmiyetını sormadan ödeme yapılmazsa vss vss :) gibi gibi :)hocam 3000 tl ye laptop da aldım 1000tl ye elektronik eşya da. Her ay köpeğime de ortalama 150tl mamadır ıvır zıvırdır alıyorum. Bu kadar internetten sipariş verdim ve vermeye devam ediyorum bana kimse bir şey sormadı. tospa için 5000tl hesabıma geçtiğimde detayları buraya da yazarım :)
-
Ah be hocalarım ben 10.000 tl kredi çekcem die atmadığım takla kalmadı siz ne güzel çekiyorsunuz. Diyorum bankaya bütün borçlarımı kapatcam yeter ki 10 bin verin size kalsın bi tek borcum yok diyorlar bunu bi şekilde çözmem lazım ya bunaldım ciddi anlamda
-
hocam ben de gecen 20bin cektim bunu odemeden daha sonratekrar cekebilirmiyim diye sordum maasin yuzde 70ine kadar aylik odeme olacak sekilde cekersin dedi bankaci
