Krize Gireceğim Yardım Edin Lütfen!!
-
Ben 1 ay kadar önce Dosya Bekçisi adlı LANET programı kurdum.1 aya kadar iyi güzel kullanıyordum.bir klasör açmıştım kendime içine müziklerimi footolarımı,kliplerimi koydum.güzelce saklıyordum.ama dün klasör kitliyken içine bir resim atayım dedim.attım ama klasör kilitli olduğu için sadece o tek dosya görünüyordu.sonra şifreyi girip klasörü açmaya kalkınca DİZİN BOŞ DEĞİL hatası verdi.Neyse hemen o eklediğim tek dosyayı çıkardım.sorun düzelir diye beklerken yine aynı hatayı verdi.Programın yapımcısına kaç gündür mail atıyorum cevap vermiyor.programa güvenip bir sürü özel dosyalarımızı doldurduk.yaklaşık 10 gb özel dosyalarım var.eğer onlar yanmışsa programın yapımcısınıda yakarım.bu olay bir kaç kişinin başına da gelmiş çünki.Acilen Yarıdm Edin Arkadaşlar Bir Sürü Önemli Dosyam Var..Hata mesajının ayrıntılarında ise şu yazıyor.
An unhandled exception has occured in your application.
detayında ise
See the end of this message for details on invoking
just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.
************** Exception Text **************
System.IO.IOException: Dizin boş değil.
at System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String str)
at System.IO.Directory.DeleteHelper(String fullPath, String userPath, Boolean recursive)
at System.IO.Directory.Delete(String fullPath, String userPath, Boolean recursive)
at System.IO.Directory.Delete(String path)
at Dosya_Bekçisi.Giris.btn_AC_Click(Object sender, EventArgs e) in D:\Documents and Settings\Administrator\Desktop\DOSYA BEKÇİSİ\Dosya Bekçisi\Giris.vb:line 406
at System.Windows.Forms.Control.OnClick(EventArgs e)
at System.Windows.Forms.Button.OnClick(EventArgs e)
at System.Windows.Forms.Button.OnMouseUp(MouseEventArgs mevent)
at System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
at System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.ButtonBase.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.Button.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
at System.Windows.Forms.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)
************** Loaded Assemblies **************
mscorlib
Assembly Version: 1.0.5000.0
Win32 Version: 1.1.4322.573
CodeBase: file:///c:/windows/microsoft.net/framework/v1.1.4322/mscorlib.dll
----------------------------------------
Dosya Bekçisi
Assembly Version: 1.0.1951.38880
Win32 Version: 1.0.1951.38880
CodeBase: file:///C:/Program%20Files/Dosya%20Bek%E7isi/Dosya%20Bek%E7isi.exe
----------------------------------------
System.Windows.Forms
Assembly Version: 1.0.5000.0
Win32 Version: 1.1.4322.573
CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system.windows.forms/1.0.5000.0__b77a5c561934e089/system.windows.forms.dll
----------------------------------------
System
Assembly Version: 1.0.5000.0
Win32 Version: 1.1.4322.573
CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system/1.0.5000.0__b77a5c561934e089/system.dll
----------------------------------------
System.Drawing
Assembly Version: 1.0.5000.0
Win32 Version: 1.1.4322.573
CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system.drawing/1.0.5000.0__b03f5f7f11d50a3a/system.drawing.dll
----------------------------------------
Microsoft.VisualBasic
Assembly Version: 7.0.5000.0
Win32 Version: 7.10.3052.4
CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/microsoft.visualbasic/7.0.5000.0__b03f5f7f11d50a3a/microsoft.visualbasic.dll
----------------------------------------
************** JIT Debugging **************
To enable just in time (JIT) debugging, the config file for this
application or machine (machine.config) must have the
jitDebugging value set in the system.windows.forms section.
The application must also be compiled with debugging
enabled.
For example:
<configuration>
<system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>
When JIT debugging is enabled, any unhandled exception
will be sent to the JIT debugger registered on the machine
rather than being handled by this dialog. -
Dosya yı Registry de aratıp direk şifreyi kaldırmayı denesen ?
Yani eğer malum program basit bişese...
-
proğram deneme sürümü falanmıydı hacı ?
-
yok aga basit birşey değil.ayrıca deneme sürümü de değil.
-
tecrübe biraz pahalı bir ögretmendir ama iyi ögretir hacım, bundan sonra benim gibi yedeklerin bile yedegini alrsın artık (:
-
sen ne diyorsun.o programlarıma ulaşayım.2 ayrı dvd'ye çekeceğim.belki gmail hesaplarıma bile atarım.
-
Türkün yaptığı işten hayır gelmez dediğimde hep laf söylerler abi...
duruma bakmak lazım, programı kaldırıp tekrar yüklediğinde dosyaların piç olma ihtimalide var,
diskin ghostunu alıp progrmaı tekrar kurmak gibi secenekler denemek gerekebilir ama dosyalar piç olmuş olabilir...
-
reneage aga sorunda orada işte.içine tükürdüğümün programını uinstall'da edemiyorsun.adam program dizinin içine uinstall dosyası koymuş ama oradan kaldıramıyorsun.kaldırmaya çalışınca programın içinden kaldırabilirsiniz uyarısı veriyor.oradan da deniyorum.yine Dizin Dolu hatası veriyor.şu işi yapsan yapsan bir sen yaparsın birader.çok önemli olmasa lafını bile etmem ama 10 gb dosya duruyor.inanılmaz derecede mağdur oldum.program yapımcısı yanımda olsa kulaklarından tavana asacam şerefsizim.
-
hoja aç neroyu koy dvdyi gir o programın bulunduğu klasöre
bekçi.exe yi çekmeden gizki ve sistem dosyası olan,büyüklüğü senin resimlerinin boyutlarının toplamı olan
.db uzantılı dosyanın uzantısnın .rar yap dvdye çek. BEKÇİ.exe yi çekme
sonra istediğin yere kopyala arşiv dışına çıkartbenimde folder unlocker programında aynısı gelmişti başıma böyle hallettim
kolay gelsin .bilirim o duyguyu şehit anası gibi tutuşur insan.
edit: ben resim sakladığım için resimlerinin bıyutu demişim
senin dosyalarının boyutuna eşit :)
istersen msne gelebilirsin. -
aga dediklerini harfiyen yaptım ama o uzantısını rar olarak deiştiğim db. dosyası 22 kb gösteriyor.oysaki dosyaların boyutu 10 küsür gb.ama yine de dediğin gibi rar olarak değiştim.dosyanın ismi thumb.rar oldu.yine de cd'ye yazdım ama cd'den de açamadım.msn adresini yazar mısın özel mesajla?
-
tüzel mesajla bile yazarım
webcrow@webcrow.net
