folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Krize Gireceğim Yardım Edin Lütfen!!



Krize Gireceğim Yardım Edin Lütfen!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    Ben 1 ay kadar önce Dosya Bekçisi adlı LANET programı kurdum.1 aya kadar iyi güzel kullanıyordum.bir klasör açmıştım kendime içine müziklerimi footolarımı,kliplerimi koydum.güzelce saklıyordum.ama dün klasör kitliyken içine bir resim atayım dedim.attım ama klasör kilitli olduğu için sadece o tek dosya görünüyordu.sonra şifreyi girip klasörü açmaya kalkınca DİZİN BOŞ DEĞİL hatası verdi.Neyse hemen o eklediğim tek dosyayı çıkardım.sorun düzelir diye beklerken yine aynı hatayı verdi.Programın yapımcısına kaç gündür mail atıyorum cevap vermiyor.programa güvenip bir sürü özel dosyalarımızı doldurduk.yaklaşık 10 gb özel dosyalarım var.eğer onlar yanmışsa programın yapımcısınıda yakarım.bu olay bir kaç kişinin başına da gelmiş çünki.Acilen Yarıdm Edin Arkadaşlar Bir Sürü Önemli Dosyam Var..Hata mesajının ayrıntılarında ise şu yazıyor.

     

    An unhandled exception has occured in your application.

    detayında ise

     

    See the end of this message for details on invoking
    just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.

    ************** Exception Text **************
    System.IO.IOException: Dizin boş değil.

       at System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String str)
       at System.IO.Directory.DeleteHelper(String fullPath, String userPath, Boolean recursive)
       at System.IO.Directory.Delete(String fullPath, String userPath, Boolean recursive)
       at System.IO.Directory.Delete(String path)
       at Dosya_Bekçisi.Giris.btn_AC_Click(Object sender, EventArgs e) in D:\Documents and Settings\Administrator\Desktop\DOSYA BEKÇİSİ\Dosya Bekçisi\Giris.vb:line 406
       at System.Windows.Forms.Control.OnClick(EventArgs e)
       at System.Windows.Forms.Button.OnClick(EventArgs e)
       at System.Windows.Forms.Button.OnMouseUp(MouseEventArgs mevent)
       at System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
       at System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
       at System.Windows.Forms.ButtonBase.WndProc(Message& m)
       at System.Windows.Forms.Button.WndProc(Message& m)
       at System.Windows.Forms.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
       at System.Windows.Forms.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
       at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)


    ************** Loaded Assemblies **************
    mscorlib
        Assembly Version: 1.0.5000.0
        Win32 Version: 1.1.4322.573
        CodeBase: file:///c:/windows/microsoft.net/framework/v1.1.4322/mscorlib.dll
    ----------------------------------------
    Dosya Bekçisi
        Assembly Version: 1.0.1951.38880
        Win32 Version: 1.0.1951.38880
        CodeBase: file:///C:/Program%20Files/Dosya%20Bek%E7isi/Dosya%20Bek%E7isi.exe
    ----------------------------------------
    System.Windows.Forms
        Assembly Version: 1.0.5000.0
        Win32 Version: 1.1.4322.573
        CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system.windows.forms/1.0.5000.0__b77a5c561934e089/system.windows.forms.dll
    ----------------------------------------
    System
        Assembly Version: 1.0.5000.0
        Win32 Version: 1.1.4322.573
        CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system/1.0.5000.0__b77a5c561934e089/system.dll
    ----------------------------------------
    System.Drawing
        Assembly Version: 1.0.5000.0
        Win32 Version: 1.1.4322.573
        CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/system.drawing/1.0.5000.0__b03f5f7f11d50a3a/system.drawing.dll
    ----------------------------------------
    Microsoft.VisualBasic
        Assembly Version: 7.0.5000.0
        Win32 Version: 7.10.3052.4
        CodeBase: file:///c:/windows/assembly/gac/microsoft.visualbasic/7.0.5000.0__b03f5f7f11d50a3a/microsoft.visualbasic.dll
    ----------------------------------------

    ************** JIT Debugging **************
    To enable just in time (JIT) debugging, the config file for this
    application or machine (machine.config) must have the
    jitDebugging value set in the system.windows.forms section.
    The application must also be compiled with debugging
    enabled.

    For example:

    <configuration>
        <system.windows.forms jitDebugging="true" />
    </configuration>

    When JIT debugging is enabled, any unhandled exception
    will be sent to the JIT debugger registered on the machine
    rather than being handled by this dialog.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Dosya yı Registry de aratıp direk şifreyi kaldırmayı denesen ?

    Yani eğer malum program basit bişese... 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    proğram deneme sürümü falanmıydı hacı ?

    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    yok aga basit birşey değil.ayrıca deneme sürümü de değil.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buruksu
    buruksu's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek
    tecrübe biraz pahalı bir ögretmendir ama iyi ögretir hacım, bundan sonra benim gibi yedeklerin bile yedegini alrsın artık (:

    :) mutluyum, huzurluyum
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    sen ne diyorsun.o programlarıma ulaşayım.2 ayrı dvd'ye çekeceğim.belki gmail hesaplarıma bile atarım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Türkün yaptığı işten hayır gelmez dediğimde hep laf söylerler abi...

    duruma bakmak lazım, programı kaldırıp tekrar yüklediğinde dosyaların piç olma ihtimalide var,

    diskin ghostunu alıp progrmaı tekrar kurmak gibi secenekler denemek gerekebilir ama dosyalar piç olmuş olabilir...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    reneage aga sorunda orada işte.içine tükürdüğümün programını uinstall'da edemiyorsun.adam program dizinin içine uinstall dosyası koymuş ama oradan kaldıramıyorsun.kaldırmaya çalışınca programın içinden kaldırabilirsiniz uyarısı veriyor.oradan da deniyorum.yine Dizin Dolu hatası veriyor.şu işi yapsan yapsan bir sen yaparsın birader.çok önemli olmasa lafını bile etmem ama 10 gb dosya duruyor.inanılmaz derecede mağdur oldum.program yapımcısı yanımda olsa kulaklarından tavana asacam şerefsizim.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    hoja aç neroyu koy dvdyi gir o programın bulunduğu klasöre
    bekçi.exe yi çekmeden gizki ve sistem dosyası olan,büyüklüğü senin resimlerinin boyutlarının toplamı olan
    .db uzantılı dosyanın uzantısnın .rar yap dvdye çek. BEKÇİ.exe yi çekme
    sonra istediğin yere kopyala arşiv dışına çıkart

    benimde folder unlocker programında aynısı gelmişti başıma böyle hallettim
    kolay gelsin .bilirim o duyguyu şehit anası gibi tutuşur insan.

    edit: ben resim sakladığım için resimlerinin bıyutu demişim
    senin dosyalarının boyutuna eşit :)
    istersen msne gelebilirsin.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    aga dediklerini harfiyen yaptım ama o uzantısını rar olarak deiştiğim db. dosyası 22 kb gösteriyor.oysaki dosyaların boyutu 10 küsür gb.ama yine de dediğin gibi rar olarak değiştim.dosyanın ismi thumb.rar oldu.yine de cd'ye yazdım ama cd'den de açamadım.msn adresini yazar mısın özel mesajla?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    tüzel mesajla bile yazarım
    webcrow@webcrow.net
Toplam Hit: 2862 Toplam Mesaj: 19