Kulaklık Almak İstiyorum Ama?
-
tSira_ bunu yazdı
Abi bende bunu anlamış değilim :|
Tutup 150 - 200 tl para sayıp kulaklık almak neyin nesi ? 2 senedir altı üstü 15 tl lik kulaklık kullanıyorum , bozulmadı daha sesindende pek memnunum 2,5 3 saat kulaklık kulağımda daha kulağımı acıttığınıda bilmem.Pahalı kulaklıkların özelliği nedir biri bana bunu acıklasın :) ?
Not: markası Goldmaster.işte hocam o 150-200liralık kulaklıkları denemediğin için hiç şuan ki kulaklıgın güzel geliyor sana çünkü ona alısmıssın. bi denesen aradaki farkı görsen eminim şok olacaksın ben ne dinliyodum bu zamana kadar diye
-
Arkadaşlar bu mp .alar hakkında bilgisi olan varmı kullanan vs.
Toplam Hit: 4263 Toplam Mesaj: 33
