Kule Tipi Vantilatör Önerisi
-
Gece klima dokunuyor gideyim biraz artistik olsun diye fakir aldım 2 gün oluyor bu gün serviste amk
fakir tvl 90s vantilatör dönerken feci ses yapıyor.
Şekline şemaline kanmayın diye yazayım dedim.
-
GusFring bunu yazdı
Vakit kazandırayım ya klima ya vantilatör. Ortası yok. Klima olmasın ama aynı zamanda oda sıcaklığını düşürsün diye bir ürün seçeneği yok. Gönderdiğin tarzda olan ürünlerin hepsi şekilli vantilatör. Klima dışındaki hiçbir seçenek oda sıcaklığını aşağıya çekmeyecek.
Buz ya da su katilanlar var , hem 5k dan daha ucuz hem orrami biraz aha iyi serinletir.
Ama 5k bir vantilatore ben vermem
-
*İran kliması diye geçen samanlılar var bir de
-
KotomineKirei bunu yazdı
bunların normal vantilatörden farkı yok diyorlar. o yüzden ben de gidip normal bildiğmiz türden bir vantilatör aldım kumtel marka. eğer bunlar gerçekten soğutuyor ise bunu da alayım, sıcaklar daha şimdiden anamızı ağlattı.
ben de kumtel aldım sessiz kibar falan ama şansıma kutudan vidalar döküldü daha açarken.
sağa sola dönme mekanizması çalışmıyor şansımı seveyim.
-
GusFring bunu yazdı
Vakit kazandırayım ya klima ya vantilatör. Ortası yok. Klima olmasın ama aynı zamanda oda sıcaklığını düşürsün diye bir ürün seçeneği yok. Gönderdiğin tarzda olan ürünlerin hepsi şekilli vantilatör. Klima dışındaki hiçbir seçenek oda sıcaklığını aşağıya çekmeyecek.
ben de öyle düşündüm hocam da yorumlar çok kafa karıştırıyor. Klima gazı vs olmadan nasıl sogutacak dıyorum kendı kendime.
-
THT2005 bunu yazdı
Benim için ses sorun değil dersen sanayi tipi vantilatörlere bak.
Fiyatlar bu civarlarda veya biraz daha aşağısına bulabilirsin.
Tabi Klima gibi olmaz.sesten durulmaz hocam evde. dükkan falan olsa bi uca koy estirsin dersin ama evde rahatsız eder o
-
LaNCeLoT bunu yazdı
*İran kliması diye geçen samanlılar var bir de
değişikmiş bu da hocam. işe yarıyor mu acaba
