Kule Tipi Vantilatör Önerisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    janni
    janni's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2010
    Erkek

    Gece klima dokunuyor gideyim biraz artistik olsun diye fakir aldım 2 gün oluyor bu gün serviste amk

     

    fakir tvl 90s vantilatör dönerken feci ses yapıyor. 

     

    Şekline şemaline kanmayın diye yazayım dedim.

     

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek
    GusFring bunu yazdı

    Vakit kazandırayım ya klima ya vantilatör. Ortası yok.  Klima olmasın ama aynı zamanda oda sıcaklığını düşürsün diye bir ürün seçeneği yok. Gönderdiğin tarzda olan ürünlerin hepsi şekilli vantilatör. Klima dışındaki hiçbir seçenek oda sıcaklığını aşağıya çekmeyecek.

    Buz ya da su katilanlar var , hem 5k dan daha ucuz hem orrami biraz aha iyi serinletir.

     

    Ama 5k bir vantilatore ben vermem

     


    Kurtlar tasma takmaz....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek

    *İran kliması diye geçen samanlılar var bir de


    Kurtlar tasma takmaz....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    KotomineKirei bunu yazdı

    bunların normal vantilatörden farkı yok diyorlar. o  yüzden ben de gidip normal bildiğmiz türden bir vantilatör aldım kumtel marka. eğer bunlar gerçekten soğutuyor ise bunu da alayım, sıcaklar daha şimdiden anamızı ağlattı.

    ben de kumtel aldım sessiz kibar falan ama şansıma kutudan vidalar döküldü daha açarken. 

    sağa sola dönme mekanizması çalışmıyor şansımı seveyim. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    GusFring bunu yazdı

    Vakit kazandırayım ya klima ya vantilatör. Ortası yok.  Klima olmasın ama aynı zamanda oda sıcaklığını düşürsün diye bir ürün seçeneği yok. Gönderdiğin tarzda olan ürünlerin hepsi şekilli vantilatör. Klima dışındaki hiçbir seçenek oda sıcaklığını aşağıya çekmeyecek.

    ben de öyle düşündüm hocam da yorumlar çok kafa karıştırıyor. Klima gazı vs olmadan nasıl sogutacak dıyorum kendı kendime. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    THT2005 bunu yazdı

    Benim için ses sorun değil dersen sanayi tipi vantilatörlere bak.

    Fiyatlar bu civarlarda veya biraz daha aşağısına bulabilirsin. 
    Tabi Klima gibi olmaz.

    sesten durulmaz hocam evde. dükkan falan olsa bi uca koy estirsin dersin ama evde rahatsız eder o

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    LaNCeLoT bunu yazdı

    *İran kliması diye geçen samanlılar var bir de

    değişikmiş bu da hocam. işe yarıyor mu acaba 

Toplam Hit: 1479 Toplam Mesaj: 18
klima soğutucu kuletipisoğutucu